Iets leuks van Paul Sinus ofzo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
Nu we het er toch over hebben, ik wil ook graag iets boven mijn bank hangen. Het is een witte muur, een rode bank, en een uitvergroting van een babyfoto van mijn kind doe ik niet - nee, echt niet, wat medemama's ook zeggen. Jullie leuke tips?
heb je andere toffe foto's? Een vriend(in) die kunst maakt? Of wat ik zelf heel tof vind, is een hele platte (ondiepe) gel haard.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
Nu we het er toch over hebben, ik wil ook graag iets boven mijn bank hangen. Het is een witte muur, een rode bank, en een uitvergroting van een babyfoto van mijn kind doe ik niet - nee, echt niet, wat medemama's ook zeggen. Jullie leuke tips?
Kijk eens op etsy.comquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
dat is ook leuk jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk eens op etsy.com
http://www.etsy.com/search/handmade?q=wall+decal
bijvoorbeeld. Je moet er maar net van houden, de meesten zijn wat kinderachtig maar je kunt ook andere zoektermen gebruiken.
ik heb zelf zo'n heule grote ikea poster op canvas...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
Ja, dat is geen probleem, je moet wel ff kijken hoe het zit met het verwijderenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:16 schreef L-E het volgende:
Leuke link CL!
Maar ik heb hier glasweefselbehang, houdt een sticker daar wel op?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een afbeelding van Mucha aan de muur
Even zoeken.
Dat past niet helemaal in het warme liefdevolle huis waar wij wonen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
Zelf vind ik van die propagandadingen uit de tweede wereldoorlog heel gaaf, maar ik weet niet of die nog op poster te krijgen zijn.
[ afbeelding ]
Die kan je ook op de muur schrijvenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:20 schreef CherryLips het volgende:
En bepaalde songteksten of uitspraken? Die kun je ook op je muur plakken.
dat zei ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:20 schreef L-E het volgende:
Ik heb ook echt een enorme liefde voor fotografie, dus dat kan ook nog natuurlijk.
dank jequote:
Ik heb twee hele toffe portretten van anderman's kids boven de bank.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
Heb je daar een foto van?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb twee hele toffe portretten van anderman's kids boven de bank.Een afrikaans en aziatisch kindje, met van die traditioneel beschilderde gezichten.
Een foto van jezelf boven je eigen bed. Hoe Peu'ig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:31 schreef PeuRac het volgende:
ik heb een foto van mezelf boven mn bed, alleen geloofd niemand dat ik dat ben(blond bol koppie
)
Even snel een foto genomen, hele gare foto dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik kon daar net lopen en sta aalbessen te plukkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Een foto van jezelf boven je eigen bed. Hoe Peu'ig.
Heej, jouw muur is dezelfde kleur als mijn bank!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Even snel een foto genomen, hele gare foto dus
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Heej, jouw muur is dezelfde kleur als mijn bank!
Maar dat vind ik leuk ja, foto's zijn mooi gecropped.
Ik had een NikonD40. Verkocht omdat ik een nieuwere versie wilde kopen, maar dat is er nog niet van gekomen helaas.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
Vind ze zo mooi vanwege mijn liefde voor fotografie ook.
Damn, ik mis mijn eos
Kreeg jij em wel omhoog?quote:
Kreeg vandaag een brief: 31 maart kinderarts. Eindelijk actie in de tent.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze heeft zich nog niet kunnen melden?!
Ik vind dat het snel goed moet gaan met Peuter...
Mooiquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Kreeg vandaag een brief: 31 maart kinderarts. Eindelijk actie in de tent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
LE, deze heb ik in posterformaat boven de trap hangen van kleine manWaar is die eigenlijk gemaakt? Vind t wel gaaf zo namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
LE, deze heb ik in posterformaat boven de trap hangen van kleine mandat is gave fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
YEAH BABY!!! TOP!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
LE, deze heb ik in posterformaat boven de trap hangen van kleine manEye of the tigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Movie Park Germanyquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk gemaakt? Vind t wel gaaf zo namelijk
Uhuhquote:
Ah fijn, eindelijk eens wat duidelijkheid hopelijk!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
hahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Movie Park GermanyFilmset van Rocky geloof ik
Hij wilde niet, vandaar dat ie zo boos kijkt, maar dat werkt juist extra goed voor de foto
Stoere kleine man hequote:
Neee!! Nergens kopie ergens opgeslagen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef L-E het volgende:
Ik ontdek nu dat ik een van de mooiste foto's die ik ooit heb gemaakt kwijt ben.
Dat is héél fucked op!quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:46 schreef L-E het volgende:
Ik ontdek nu dat ik een van de mooiste foto's die ik ooit heb gemaakt kwijt ben.
Thanks, hij blijft ook leuk gewoonquote:
Ja wel tof geloof ik. Hij is wel gewend aan foto's van zichzelfquote:
Moet haast wel. Maar kan t echt niet vinden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neee!! Nergens kopie ergens opgeslagen?
Oh dat heb ik ook wel eens, maar vaak vind je m dan toch, ergens achter 20 mappen ofzo...quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Moet haast wel. Maar kan t echt niet vinden.
Hier in huis hangen nauwelijks foto's, in de sere een kleine collage van mn opa's en oma's. En dat is het wel. Verder alleen schilderijen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja wel tof geloof ik. Hij is wel gewend aan foto's van zichzelf
Ik heb in de gang van die smalle plankjes met allemaal familiefoto's. Oh wacht, dat weet jij alquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier in huis hangen nauwelijks foto's, in de sere een kleine collage van mn opa's en oma's. En dat is het wel. Verder alleen schilderijen.
Verder dan dat weet ik t ook nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb in de gang van die smalle plankjes met allemaal familiefoto's. Oh wacht, dat weet jij al
quote:
aaah, dat is t dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:54 schreef missbehavin het volgende:
En in de wc hangt allemaal kunst van kleine man
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aaah, dat is t dusvermoedde al dat t niet van jou was
Dat bordje in je wc is wel een beetje een afknapper trouwensquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh, ik ben niet zo van het verven. Eentje is wel cool, die heeft hij op school gemaakt en die is toen uitgekozen om in een tentoonstelling te hangen en hij kreeg m toen op canvas.
Ook niet van bodypainten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh, ik ben niet zo van het verven. Eentje is wel cool, die heeft hij op school gemaakt en die is toen uitgekozen om in een tentoonstelling te hangen en hij kreeg m toen op canvas.
heet dat kunstquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:54 schreef missbehavin het volgende:
En in de wc hangt allemaal kunst van kleine man
Ja nee, daar zit een verhaal achterquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat bordje in je wc is wel een beetje een afknapper trouwens
LOLquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nee, daar zit een verhaal achter
Die moet juist geluk brengen op liefdesgebied, merk er nog weinig van...
hoop echt dat je em niet kwijt bentquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:58 schreef L-E het volgende:
Godverdomme, die foto is serieus weg. Nu maar hopen dat het bij Zus nog op de laptop staat. Daar woonde ik toen, dus wie weet.
Ja, flauw iets van mijn zusquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:58 schreef L-E het volgende:
Godverdomme, die foto is serieus weg. Nu maar hopen dat het bij Zus nog op de laptop staat. Daar woonde ik toen, dus wie weet.
you broke itquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, flauw iets van mijn zusDat bordje gaat dus van de ene single vrouw naar de andere, die voor me hadden 'm net en vonden vlak daarna iemand, waarna het bordje weer doorgegeven werd. Ik vrees dat ik de kettingreactie heb verneukt.
Damn mequote:
Een foto van Peuter als baby. Ik hou niet zo van babyfoto'squote:Op donderdag 10 maart 2011 22:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoop echt dat je em niet kwijt bentwat voor een foto was het?
shit, daarom sta ik gewoon droog, t kwam gewoon doordat ik met jou naar Aachen gingquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
shit, daarom sta ik gewoon droog, t kwam gewoon doordat ik met jou naar Aachen ging
klotequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Een foto van Peuter als baby. Ik hou niet zo van babyfoto'smaar deze was geweldig.
Oh, ja, dat is het!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
shit, daarom sta ik gewoon droog, t kwam gewoon doordat ik met jou naar Aachen ging
Zeg dat het niet zo is LE, zeg het!quote:
Daarvoor deed ik t primaquote:
Ik stond niet droog dat weekend, dus op mij heb je niet afgestraald hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg dat het niet zo is LE, zeg het!
ja, jij was ook niet alleen dat weekendquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik stond niet droog dat weekend, dus op mij heb je niet afgestraald hoor.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik stond niet droog dat weekend, dus op mij heb je niet afgestraald hoor.
Jij was toch ook in gezelschap?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ja, jij was ook niet alleen dat weekend
beetje groot gezelschapquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ha kijk, it wasn't me! Peu, jij bent je eigen doom
Hou je me op de hoogte?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
we'll see. Morgen verjaardag bij CL
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:07 schreef PeuRac het volgende:
vraagje, wat vinden de dames er van als een man je haar ruikt en vergenoegzaam zucht.
jij, net zoals jij bij mij doetquote:
checkquote:
Je weet tochquote:
Ligt aan de man en de context.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:07 schreef PeuRac het volgende:
vraagje, wat vinden de dames er van als een man je haar ruikt en vergenoegzaam zucht.
Ik wilde net zeggenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
Toevoeging: ligt eraan hoe he, een enge man in de bus is minder lief
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggenAls die rochelende zwerver op HC het doet, word ik niet vrolijk.
Als het iemand is die je al wat dichterbij houdtquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
Toevoeging: ligt eraan hoe he, een enge man in de bus is minder lief
Wat nu weer?quote:
Dan vind ik het supercutequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als het iemand is die je al wat dichterbij houdt
Een stalker?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als het iemand is die je al wat dichterbij houdt
quote:
Iemand die je leuk genoeg vind om hem een tijdje in je buurt te laten, al dan niet dansend, tv kijkend, of gewoon over straat lopend oid.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggenAls die rochelende zwerver op HC het doet, word ik niet vrolijk.
heerlijke draai weet je overal toch altijd aan te gevenquote:
ik heb t niet hoorquote:
alleen mailen, of t werk ook nog?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:11 schreef CherryLips het volgende:
Kak, ik dacht dat ik klaar was voor vandaag maar er moet nog een mail de deur uit
seks! ik wil 't!quote:
Nog even geduld jongquote:
+1 (maar niet met jouquote:
Ja, maar 1 letter herkennen is toch ook lezen? En een streep is een hoofd lekker i of kleine lekker Lquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef L-E het volgende:
Ik vroeg aan wat moeders wiens kinderen ook 3 zijn in hoeverre ze al bezig zijn met cijfers en letters lezen. Gewoon, omdat ik niet goed weet wat normaal is. Nou, ze kunnen allemaal al lezen, de een nog beter dan de ander, er zitten er zelfs tussen die al kunnen schrijven. Heel bijzonder allemaal.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef L-E het volgende:
Ik vroeg aan wat moeders wiens kinderen ook 3 zijn in hoeverre ze al bezig zijn met cijfers en letters lezen. Gewoon, omdat ik niet goed weet wat normaal is. Nou, ze kunnen allemaal al lezen, de een nog beter dan de ander, er zitten er zelfs tussen die al kunnen schrijven. Heel bijzonder allemaal.
Alleen nog een mail, maar het gaat over iets wat ik een halfjaar geleden heb vertaald dus dat is nog best lastig.quote:
En moeders overdrijven graag wdb...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar 1 letter herkennen is toch ook lezen? En een streep is een hoofd lekker i of kleine lekker L
idem.quote:
quote:
M'n achternichtje van bijna 3 krijgt de doppen terug op de stiftenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:15 schreef L-E het volgende:
Ze woont niet in Purmerend zeker? Er zit iets in het water hier. Collectief hoogbegaafd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n achternichtje van bijna 3 krijgt de doppen terug op de stiftenNu nog bij de juiste kleur.
Schrijven zit er dus nog niet in
Je kind is snel, yuki vertelde me wat die allemaal al kan, echt bizar! Ik was in groep 2 blij mn naam te kunnen schrijvenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
Ja, god, er zijn natuurlijk genoeg kinderen die wel supersnel gaan en alles, maar dat zijn de uitzonderingen. Nou, hier niet hoor. Dus die vraag ik nooit meer iets.
Oh maar dat zegt niks hoor. Kleine man was vlot met praten enzo, schrijven weet ik eigenlijk niet eens meer... Echt hard ging het bij hem pas op de basisschool.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
Ja, god, er zijn natuurlijk genoeg kinderen die wel supersnel gaan en alles, maar dat zijn de uitzonderingen. Nou, hier niet hoor. Dus die vraag ik nooit meer iets.
dat is wel vervelend ja, maar morgen taarten bakkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen nog een mail, maar het gaat over iets wat ik een halfjaar geleden heb vertaald dus dat is nog best lastig.
groep 2 al? jezus man, toen was ik 5.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kind is snel, yuki vertelde me wat die allemaal al kan, echt bizar! Ik was in groep 2 blij mn naam te kunnen schrijven
Hij is snel, maar ik vind het zo bijzonder hoe je dat nauwelijks kan bespreken met een andere moeder zonder dat ze elkaar willen overtreffen. Dan is een kind gewoon een coole gadget hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kind is snel, yuki vertelde me wat die allemaal al kan, echt bizar! Ik was in groep 2 blij mn naam te kunnen schrijven
Liefje, dat is niet de whiplash..quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:20 schreef missbehavin het volgende:
Godver, vervloekte whiplash, kutgeheugen, ik weet al die dingen niet meer.
Toen was ik nog niet eens zindelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
groep 2 al? jezus man, toen was ik 5.
Ja echt he, vreselijk vind ik datquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is snel, maar ik vind het zo bijzonder hoe je dat nauwelijks kan bespreken met een andere moeder zonder dat ze elkaar willen overtreffen. Dan is een kind gewoon een coole gadget hoor.
Wel * missbehavin stampvoetquote:
Hou op, minder dan een jaar en ik mag ook opdraven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he, vreselijk vind ik datIk had ook altijd zo'n schijthekel aan die schoolpleinmaffia, bleef ik veilig ver uit de buurt
bespreken met iemand van een school ofso?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is snel, maar ik vind het zo bijzonder hoe je dat nauwelijks kan bespreken met een andere moeder zonder dat ze elkaar willen overtreffen. Dan is een kind gewoon een coole gadget hoor.
dat dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, mocht ik dat willen dan zal dat het worden. Iemand met enige objectiviteit en geen rancune.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bespreken met iemand van een school ofso?
één vrijdagmiddag per 2 weken hooguit ga ik wel overleven, hoop ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Hou op, minder dan een jaar en ik mag ook opdraven.
Kun je er ook mee sms'en en foto's mee maken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Tenzij zelf in bezit van kleine kinderen natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, mocht ik dat willen dan zal dat het worden. Iemand met enige objectiviteit en geen rancune.
het kan lezen en schrijven, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je er ook mee sms'en en foto's mee maken?
spannendquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
één vrijdagmiddag per 2 weken hooguit ga ik wel overleven, hoop ik.
Iets meer als een maand, dan is het al zover!![]()
Ja, ik heb zat. Wilde net een berg vaat wegwerken maar had weer geen heet water.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tenzij zelf in bezit van kleine kinderen natuurlijk![]()
Ooh, heeft iemand nog wat voor de vaat of was machine? Anders zet ik ze aan, de nachtstroom is al even ingegaan
Nee, t maakt wel perfect maaltijden tot de meest smerige drap die je kentquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ze wel van een iets grotere hoogte laten vallen dan een Iphone.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
huh, hoe kan dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik heb zat. Wilde net een berg vaat wegwerken maar had weer geen heet water.
voor hem vooral jaquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:26 schreef L-E het volgende:
Maar op het moment dat Peuter een tak van anderhalve meter horizontaal door de deuropening naar binnen wil meenemen, en dit tot vier keer toe op dezelfde manier probeert om vervolgens te zeggen: 'Hij doet het niet hoor.' denk ik ook: dat slim zijn, dat valt wel mee.
Het ligt niet aan hem, dat snap jij toch ook wel?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:26 schreef L-E het volgende:
Maar op het moment dat Peuter een tak van anderhalve meter horizontaal door de deuropening naar binnen wil meenemen, en dit tot vier keer toe op dezelfde manier probeert om vervolgens te zeggen: 'Hij doet het niet hoor.' denk ik ook: dat slim zijn, dat valt wel mee.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:26 schreef L-E het volgende:
jij lang douchen? Kan ik me niks bij voorstellenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker. Ik zal wel te lang douchen ofzo?
Het doet me denken aan m'n hamster die een stuk wortel in z'n huisje probeert te frottenquote:
ik zou het waarschijnlijk nog spannender vindenquote:
En dan boos worden op mij he.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:27 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Het ligt niet aan hem, dat snap jij toch ook wel?
En volgens m'n broer en m'n zwager stink ik nog steedsquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij lang douchen? Kan ik me niks bij voorstellen
Ja, of zo'n hond die maar niet snapt waarom hij die tak niet mee krijgtquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het doet me denken aan m'n hamster die een stuk wortel in z'n huisje probeert te frotten
Dat rook ik dus in mn autoquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En volgens m'n broer en m'n zwager stink ik nog steeds
jij kan zwemmen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:28 schreef Rifoki het volgende:
Sommigen rijpen op late leeftijd. Ik leerde het alfabet in groep 8 en ik haalde mijn zwemdiploma samen met mijn 6 jaar jongere nichtje. Maar look what I've become!
Ook dat is heel knap. Voor mij is dat onmogelijk. Hij overtreft me nu al.quote:
ventje gaat dan "delegeren"quote:
Ik heb 't over A.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij kan zwemmen?Ik ben serieus gezakt voor B
Jij hebt mij aan je voeten liggen. Er is geen hoger doel te bereiken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:28 schreef Rifoki het volgende:
Sommigen rijpen op late leeftijd. Ik leerde het alfabet in groep 8 en ik haalde mijn zwemdiploma samen met mijn 6 jaar jongere nichtje. Maar look what I've become!
A, B en C en medailles en lintjes voor wedstrijdzwemmenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij kan zwemmen?Ik ben serieus gezakt voor B
Slaap lekkerquote:
Daar zit wat in. Overigens kan ik wel een voetmassage gebruiken, prrr!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij hebt mij aan je voeten liggen. Er is geen hoger doel te bereiken.
gaan wij een wedstrijdje zwemmen dan ooit?!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
A, B en C en medailles en lintjes voor wedstrijdzwemmen
hehe, goed zoquote:
Net als die zwerver op HCquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Slaap lekkerje ruikt vast heerlijk. Zal zaterdag ff aan je haar ruiken
Ik heb geen conditie meer, dat ga je grandioos winnen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gaan wij een wedstrijdje zwemmen dan ooit?!
Ja joh, is tof!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
één vrijdagmiddag per 2 weken hooguit ga ik wel overleven, hoop ik.
Iets meer als een maand, dan is het al zover!![]()
ik inderdaad kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik er niet nerveus van word, vind het alleen maar leuk voor 'm, want volgens mij is hij er aan toe.quote:
Nee, ik was in haarlem en daarna heeft Spirit voor mij gekooktquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen conditie meer, dat ga je grandioos winnen.
Jij was zeker niet in de Ikea vanavond he?
ik verwacht dat je naar verse taarten ruiktquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net als die zwerver op HC
Nu ga ik echt.
IKEA!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen conditie meer, dat ga je grandioos winnen.
Jij was zeker niet in de Ikea vanavond he?
Dan was het iemand die veel op je leekquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik was in haarlem en daarna heeft Spirit voor mij gekookt
Had je hem willen bespringen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan was het iemand die veel op je leek
En nu ga ik ECHT
I aim to please.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Overigens kan ik wel een voetmassage gebruiken, prrr!
Sinds ik niet meer over de vloer kom is het blijkbaar totale anarchie?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik. Ik word wel eens op de gang gezet en zo.
hahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Oeh, ik voorzie vele discussies straks... Hier denkt ie dat we de verenigde naties zijn ofzo.. de grapjas.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef L-E het volgende:
[..]
In that case mag je 't iets hogerop zoeken.quote:
juist niet, hij is nu de man in huisquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:32 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Sinds ik niet meer over de vloer kom is het blijkbaar totale anarchie?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga de gang niet op hoor, laat dat duidelijk zijn. Maar ik hoor mezelf wel eens terug. "Anders ga je maar naar de gang!"quote:
Beide kom ik niet (meer) vrijwilligquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef Rifoki het volgende:
IKEA of Artis. Zoiets als verdrinken of verbranden.
Ik ben nog nooit vrijwillig naar een van beiden geweest. En L-E, sst, ik ontken alles.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beide kom ik niet (meer) vrijwillig
hehe, ik mag dat welquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga de gang niet op hoor, laat dat duidelijk zijn. Maar ik hoor mezelf wel eens terug. "Anders ga je maar naar de gang!"
Dan vind ik pijn schijnbaar heel fijn.. Kom er nog best eens voor mijn lolquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beide kom ik niet (meer) vrijwillig
Gast, been there, done that, als je verliefd bent, mag het, dan is t niet vrijwilligquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit vrijwillig naar een van beiden geweest. En L-E, sst, ik ontken alles.
Advies van je aan nemen is wat anders dan dat je ze naar hun kamer gaat sturen ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, ik mag dat weler komt een tijd dat ze je echt corrigeren
Mijn ouders luisteren soms al naar mij
Nu is het net alsof ik je heb gedwongen. Ook dat ontken ik overigens.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit vrijwillig naar een van beiden geweest. En L-E, sst, ik ontken alles.
met een mooie vrouw erheen gaan, dient een ander doelquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan vind ik pijn schijnbaar heel fijn.. Kom er nog best eens voor mijn lol
Jij bent natuurlijk wel een beetje een vreemde eend in de bijt. Een vreemde Snuiter, Snuitebol.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik heb mn ouders wel vaker dan eens wat verbodenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Advies van je aan nemen is wat anders dan dat je ze naar hun kamer gaat sturen ofzo
idem. ook in m'n eentje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wtf? Hoe gaat zoiets?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb mn ouders wel vaker dan eens wat verboden
I can beat thatquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk wel een beetje een vreemde eend in de bijt. Een vreemde Snuiter, Snuitebol.
Maar.... ik wil zo graag normaal zijn! Net zoals de anderenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk wel een beetje een vreemde eend in de bijt. Een vreemde Snuiter, Snuitebol.
Ze kan ontkennen wat ze wil, het was emotionele chantage.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gast, been there, done that, als je verliefd bent, mag het, dan is t niet vrijwillig
Checkquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ze kan ontkennen wat ze wil, het was emotionele chantage.
Voor zo een vrouw (en dito borsten) doe je gewoon alles. Alles.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik wil even de gore details van vanavond horen. Spill.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar.... ik wil zo graag normaal zijn! Net zoals de anderen
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=443814
Ouders die lam in de auto willen stappen verbieden te rijden, of mn pa die wil klussen zonder op de veiligheid te letten. Mn moeder die ging auto rijden met een voet in t gips, zulke dingen.quote:
Het is niet mijn schuld dat ik mooi ben.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ja nu lach je, maar da's in een laboratorium onderzocht. Wist je dat zij zo mooi is dat je gewekt wordt door het licht dat van haar af straalt als ze zich 's ochtends naar je toe dratait?quote:
Nope, niet hierquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil even de gore details van vanavond horen. Spill.
Een soort Ambilight dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:39 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ja nu lach je, maar da's in een laboratorium onderzocht. Wist je dat zij zo mooi is dat je gewekt wordt door het licht dat van haar af straalt als ze zich 's ochtends naar je toe dratait?
oke, mijn beurt om dit te doen:quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:39 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ja nu lach je, maar da's in een laboratorium onderzocht. Wist je dat zij zo mooi is dat je gewekt wordt door het licht dat van haar af straalt als ze zich 's ochtends naar je toe dratait?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is niet mijn schuld dat ik mooi ben.
mag ik een teiltje?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:39 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Hou eens op.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Idd, je bent jaloersmakend prachtig
Het was een Storm-imitatie. Geen hele goede, I agree.quote:
ach ja, I can live with it.quote:
quote:
nee, van de pijn door het krom in m'n schoenen staan van m'n tenenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor je tranen van verdriet dat niemand zoiets ooit over jou heeft gezegd?
Ik vond de series met t reclame bureau het beste (vooral vanwege de herkenbaarheidquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:41 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Het was een Storm-imitatie. Geen hele goede, I agree.
Doe lekker je pantoffeltjes aan, mag hier wel!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, van de pijn door het krom in m'n schoenen staan van m'n tenen
bij wijze van sprekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Doe lekker je pantoffeltjes aan, mag hier wel!
quote:
Ja ehm, maar even via de mail dan?quote:
had ik moeten weten natuurlijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat begreep ik wel, ik ging er bewust niet op in. Jeweetz.
November brengt soms zonnige dingenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:48 schreef L-E het volgende:
Schoonzus mailde me, uitnodiging voor hun 'Lentefeestje' Datum: 18 november.
Gmail.quote:
heerlijk is dat hequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:49 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Gmail.
Afgelopen week mijn filters nog eens bijgewerkt, had ik eerder moeten doen. Nu loopt alles als een zonnetje.
Ik doe niets met die filters. Should I?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:49 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Gmail.
Afgelopen week mijn filters nog eens bijgewerkt, had ik eerder moeten doen. Nu loopt alles als een zonnetje.
hier nog zo éénquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:51 schreef ArTiC het volgende:
slapen?
ohja...ik zou op tijd naar bed gaan vandaag
Daar ben je al te laat voor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:51 schreef ArTiC het volgende:
slapen?
ohja...ik zou op tijd naar bed gaan vandaag
JA!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doe niets met die filters. Should I?
De november van 2010 vond ik niet bepaald zonnig te noemen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
November brengt soms zonnige dingen
je kan automatisch tag's laten toevoegen en eventueel laten archiveren. Sommige mailtjes komen bij mij meteen als gelezen binnen. Dan gaat mn telefoon niet piepenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef L-E het volgende:
[..]
beloof jij het ook jezelf iedere dag?quote:
daar kom je nu pas meequote:
*zie reactie Peu*quote:
Die van 1975 wel, die bracht MIJ!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:53 schreef L-E het volgende:
[..]
De november van 2010 vond ik niet bepaald zonnig te noemen.
Geen grapjes daarover L-E!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zei Tijn ook vanavond. Ik zie een match.
jupquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
beloof jij het ook jezelf iedere dag?
toen al?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die van 1975 wel, die bracht MIJ!
Depends!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef L-E het volgende:
[..]
*steekt hand uit*quote:
Dat regel ik allemaal lekker in Exchange, de meuk gaat vervolgens naar Gmailquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Depends!
Ik krijg zo'n 50 mailtjes van Facebook per dag. Die skippen nu de inbox en krijgen 't mooie blauwe facebook-labeltje. Krijg ik dus niet 50 keer een melding op mijn telefoon dat ik mail heb om niks en kan ik dat op m'n gemak bekijken. Idem voor LinkedIn.
Stellingen van de Metro (ontvang ik dagelijks) passeren ook de inbox en bekijk ik van tijd tot tijd.
Die paar newsletters waar ik op geabonneerd ben zelfde verhaal en lees ik als ik er tijd / zin voor heb.
E-mails die niet aan mij persoonlijk zijn geadresseerd ook zo.
Krijg dus alleen nog maar mailtjes in de inbox die aan mij persoonlijk gericht zijn en die lees ik dan direct / krijg ik ook op mijn telefoon. Al het andere lees ik als ik er zin in heb.
quote:
*hand schudt*quote:
dat is waarquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zou je niet zeggen he, ik weet het.
quote:
facebook en t gros van linked zijn uitgeschakeld, ik kom er zo vaak dat ik de notificaties niet nodig hebquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Depends!
Ik krijg zo'n 50 mailtjes van Facebook per dag. Die skippen nu de inbox en krijgen 't mooie blauwe facebook-labeltje. Krijg ik dus niet 50 keer een melding op mijn telefoon dat ik mail heb om niks en kan ik dat op m'n gemak bekijken. Idem voor LinkedIn.
Stellingen van de Metro (ontvang ik dagelijks) passeren ook de inbox en bekijk ik van tijd tot tijd.
Die paar newsletters waar ik op geabonneerd ben zelfde verhaal en lees ik als ik er tijd / zin voor heb.
E-mails die niet aan mij persoonlijk zijn geadresseerd ook zo.
Krijg dus alleen nog maar mailtjes in de inbox die aan mij persoonlijk gericht zijn en die lees ik dan direct / krijg ik ook op mijn telefoon. Al het andere lees ik als ik er zin in heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
het is ook geen onzin, maar het is wel makkelijk als het automatisch gesorteerd wordtquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef L-E het volgende:
Ik krijg nooit onzin via Gmail. Daar heb ik andere mailadressen voor.
Rifoki: je hebt mail.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga m'n bedje in kruipenKruipseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga m'n bedje in kruipenhehe, goed planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
ik ben een slijmbalquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha ik maakte maar een grapje!
Dat mag soms best hoorquote:
De melding dat je bericht nummer 35 hebt op FB vind ik wel onzin.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het is ook geen onzin, maar het is wel makkelijk als het automatisch gesorteerd wordtLeest rustiger en de belangrijke mail springt er wat meer uit.
Tuurlijk, leer mij vrouwen kennenquote:
die mailtjes zijn dan ook uitgeschakeld bij mijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:04 schreef L-E het volgende:
[..]
De melding dat je bericht nummer 35 hebt op FB vind ik wel onzin.
Dat klinkt als bedtijdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:10 schreef L-E het volgende:
Laat mij niet zeggen dat dit liefde is
geef mij maar zacht je kleine, warme handen;
wij zullen dwalen door de schemerlanden
waar dromen leven is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |