Ik vind dat juist wel mooi. De mol ziet gamuseerd toe hoe een overijverige kandidaat voor hem de kastanjes uit het vuur haalt en ziet daarom, als een ware puppetmaster, reden om die kandidaat in het spel te houden. Dat dat ook betekent dat diegene er met de pot vandoor gaat, zal de mol worst wezen. De mol heeft geen aanspraak op die pot en is wat dat aangaat geen concurrent van een kandidaat. Wie er uiteindelijk wint zal de mol dus om te even zijn. De enige taak van de mol is die pot zo klein mogelijk te houden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:32 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind het níet leuk. Of Art nou de mol is of Patrick. Ze hebben elkaar geholpen en bevoordeeld. T lijkt net of de mol de kandidaat al had ingelicht ofzo?
Maar dat vind ik zo jammer. Het is toch veel leuker voor iedereen als ze in deze uitzending de mol bekend hadden gemaakt, dan wist in ieder geval één iemand nog niet of hij/zij had gewonnen en in dit geval allebei nog niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:19 schreef Majkool het volgende:
Het lijkt me ook duidelijk Patrick. Hij lijkt af en toe flink te acteren, in een van de eerste opdrachten kwam "Dat meen je niet?! Dat meen je niet?!" al erg nep over.
Daarbij zie je Art lachen wanneer het bekend is dat Soundos afvalt en dus Patrick of hij De Mol is. De Mol blijft dan wel in z'n rol en je ziet Patrick gewoon strak naar voren kijken. Art weet dan wss al dat ie de winnaar van het spel is...
Nee ze zei dat ze Art niet had moeten vertrouwen. Dat kan betekenen dat ze dacht dat Patrick de mol was maar omdat ze af valt ze de conclusie moet trekken dat ze op de verkeerde mol heeft gewed. Niet wetende dat de andere ook op Patrick zaten en zij dus ook gewoon minder goed kan hebben gehad of er langer over heeft gedaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:32 schreef Dos37 het volgende:
Karin zat toch op Art zei ze voor dat ze wegging. Dan kan het toch niet anders zijn dat Patrick de mol is.
Ik ook, want niets is wat het lijkt!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:55 schreef wolferl het volgende:
Ik ga voor Art, we krijgen een verrassend slot offensief.
Ik kan me niet voorstellen dat er deelnemers zijn die de finale halen en nog op de verkeerde persoon zitten qua mol. Patrick zou dan de mol moeten zijn aangezien Soundos en Art beiden op Patrick zatenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:39 schreef wolferl het volgende:
Ik denk dat het Art moet zijn, omdat Karin en Soundos beiden op Patrick zaten als mol. En Karin vloog er als eerst uit (van de laatste vier) en Soundos daarna. Patrick gokte op Art en bleef wel.
Dus mijn intuïtie en gevoel zeggen nu Art is de mol.
Dat zegt niks, want Art, Karin en Soundos zaten alle drie op Patrick. Dus dan is het gewoon de sloomste.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:39 schreef wolferl het volgende:
Ik denk dat het Art moet zijn, omdat Karin en Soundos beiden op Patrick zaten als mol. En Karin vloog er als eerst uit (van de laatste vier) en Soundos daarna. Patrick gokte op Art en bleef wel.
Dus mijn intuïtie en gevoel zeggen nu Art is de mol.
Als het een eerder aflevering zou zijn geweest had ik nog kunnen denken dat Art het hem gevraagd had, maar in dit stadium zou er geen enkele reden zijn voor een kandidaat om iets voor een mede-kandidaat te doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:51 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat zegt niks, want Art, Karin en Soundos zaten alle drie op Patrick. Dus dan is het gewoon de sloomste.
Overigens viel het me op dat Patrick zo overdreven het geld wou aanpakken van Pieter-Jan na de boom-opdracht. Dit heeft hij nog nooit gedaan sinds hij geen penningmeester meer is. Dan lijkt het erg toch op dat hij weet heeft van de drie vragen over deze opdracht.
Of Karin en Soundos hadden gewoon minder vragen goed, want ookal zit je op de mol dan nog steeds moet je sommige dingen maar net goed onthouden hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:51 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat zegt niks, want Art, Karin en Soundos zaten alle drie op Patrick. Dus dan is het gewoon de sloomste.
Overigens viel het me op dat Patrick zo overdreven het geld wou aanpakken van Pieter-Jan na de boom-opdracht. Dit heeft hij nog nooit gedaan sinds hij geen penningmeester meer is. Dan lijkt het erg toch op dat hij weet heeft van de drie vragen over deze opdracht.
Sanne Vogels heeft WIDM op seconden verloren vorig jaar. Zegt dus idd niet allesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:57 schreef Operc het volgende:
[..]
Of Karin en Soundos hadden gewoon minder vragen goed, want ookal zit je op de mol dan nog steeds moet je sommige dingen maar net goed onthouden hebben.
22.940 zeg ik uit mijn hoofd. Dan hebben we nog de busopdracht waar 3000 op het spel staat, dus:quote:
Andersom toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:35 schreef Blik het volgende:
[..]
22.940 zeg ik uit mijn hoofd. Dan hebben we nog de busopdracht waar 3000 op het spel staat, dus:
Als Art de mol is: 25.940
Als Patrick de mol is: 19.940
In 2003 was het nog ¤ 35.550,-quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:38 schreef Bellatrix het volgende:
25.940 euro zou echt een dieptepunt zijn in de historie van de Mol.
Seizoen George was meer dan 42.000 euro. Maar toen viel er ook meer geld te verdienen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:48 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
In 2003 was het nog ¤ 35.550,-
Verder is het wel een hoog bedrag, in een seizoen waar bijna iedereen wel een beetje loopt te mollen. Misschien was er wel gewoon meer geld te verdienen natuurlijk.
Je noemt hier de meest irritante kandidaten op van dit seizoen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef DarkElf het volgende:
En de leukste mensen al eerste eruit? Art is een hele leuke kandidaat, net als Karin (jahaa zoveel mensen die dachten dat zij t was, dus iig een goeie kandidaat) ..
voor jou ja, voor anderen weer nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je noemt hier de meest irritante kandidaten op van dit seizoen.
Gooi er een poll tegenaan zou ik zeggen. Je zult zien dat het merendeel Art irritant vindt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
voor jou ja, voor anderen weer niet
Ik vind Art leuk meedoen, maar Soundos en Karin irritant!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:38 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Gooi er een poll tegenaan zou ik zeggen. Je zult zien dat het merendeel Art irritant vindt.
Ik vond het een leuk seizoen..Dus aan mij kan het niet liggen..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef DarkElf het volgende:
ouwe mopperkonten allemaal over dat het zo'n slecht seizoen is.
Waarom kijken er dan genoeg mensen? En lopen deze topics zo lekker?
En de leukste mensen al eerste eruit? Art is een hele leuke kandidaat, net als Karin (jahaa zoveel mensen die dachten dat zij t was, dus iig een goeie kandidaat) ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |