abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93949899
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 11:32 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind het níet leuk. Of Art nou de mol is of Patrick. Ze hebben elkaar geholpen en bevoordeeld. T lijkt net of de mol de kandidaat al had ingelicht ofzo?
Ik vind dat juist wel mooi. De mol ziet gamuseerd toe hoe een overijverige kandidaat voor hem de kastanjes uit het vuur haalt en ziet daarom, als een ware puppetmaster, reden om die kandidaat in het spel te houden. Dat dat ook betekent dat diegene er met de pot vandoor gaat, zal de mol worst wezen. De mol heeft geen aanspraak op die pot en is wat dat aangaat geen concurrent van een kandidaat. Wie er uiteindelijk wint zal de mol dus om te even zijn. De enige taak van de mol is die pot zo klein mogelijk te houden.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_93949905
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 10:19 schreef Majkool het volgende:
Het lijkt me ook duidelijk Patrick. Hij lijkt af en toe flink te acteren, in een van de eerste opdrachten kwam "Dat meen je niet?! Dat meen je niet?!" al erg nep over.

Daarbij zie je Art lachen wanneer het bekend is dat Soundos afvalt en dus Patrick of hij De Mol is. De Mol blijft dan wel in z'n rol en je ziet Patrick gewoon strak naar voren kijken. Art weet dan wss al dat ie de winnaar van het spel is...
Maar dat vind ik zo jammer. Het is toch veel leuker voor iedereen als ze in deze uitzending de mol bekend hadden gemaakt, dan wist in ieder geval één iemand nog niet of hij/zij had gewonnen en in dit geval allebei nog niet.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 11:55:43 #183
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_93950274
Ik ga voor Art, we krijgen een verrassend slot offensief.
pi_93950447
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 11:32 schreef Dos37 het volgende:
Karin zat toch op Art zei ze voor dat ze wegging. Dan kan het toch niet anders zijn dat Patrick de mol is.
Nee ze zei dat ze Art niet had moeten vertrouwen. Dat kan betekenen dat ze dacht dat Patrick de mol was maar omdat ze af valt ze de conclusie moet trekken dat ze op de verkeerde mol heeft gewed. Niet wetende dat de andere ook op Patrick zaten en zij dus ook gewoon minder goed kan hebben gehad of er langer over heeft gedaan.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 12:02:52 #185
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_93950547
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 11:55 schreef wolferl het volgende:
Ik ga voor Art, we krijgen een verrassend slot offensief.
Ik ook, want niets is wat het lijkt!
pi_93951741
Art is te obvious. Dus is het Patrick. Deal with it :6
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_93951841
Rare aflevering gisteren, maar Karin er uit dat wisten we natuurlijk al. Soundos had te weinig kennis over Mol Patrick, Art is de winnaar :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 11 maart 2011 @ 12:50:50 #188
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_93952223
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 12:02 schreef amaranta het volgende:

Ik ook, want niets is wat het lijkt!
Ja ik ook Art.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 maart 2011 @ 12:54:20 #189
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_93952328
Ik vind het nog steeds jammer dat er geen spellen waren waarbij ze geld uit de pot zouden verliezen als ze het niet goed deden. Alleen de busopdracht kan ze nog geld kosten maar daar had niemand echt invloed op. In vorige seizoenen had je opdrachten die ook echt geld konden kosten, daardoor werd er een stuk fanatieker gespeeld.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 13:39:09 #190
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_93954177
Ik denk dat het Art moet zijn, omdat Karin en Soundos beiden op Patrick zaten als mol. En Karin vloog er als eerst uit (van de laatste vier) en Soundos daarna. Patrick gokte op Art en bleef wel.

Dus mijn intuïtie en gevoel zeggen nu Art is de mol.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 13:40:46 #191
62913 Blik
The one and Only!
pi_93954257
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:39 schreef wolferl het volgende:
Ik denk dat het Art moet zijn, omdat Karin en Soundos beiden op Patrick zaten als mol. En Karin vloog er als eerst uit (van de laatste vier) en Soundos daarna. Patrick gokte op Art en bleef wel.

Ik kan me niet voorstellen dat er deelnemers zijn die de finale halen en nog op de verkeerde persoon zitten qua mol. Patrick zou dan de mol moeten zijn aangezien Soundos en Art beiden op Patrick zaten
pi_93954797
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:39 schreef wolferl het volgende:

Dat zegt niks, want Art, Karin en Soundos zaten alle drie op Patrick. Dus dan is het gewoon de sloomste.

Overigens viel het me op dat Patrick zo overdreven het geld wou aanpakken van Pieter-Jan na de boom-opdracht. Dit heeft hij nog nooit gedaan sinds hij geen penningmeester meer is. Dan lijkt het erg toch op dat hij weet heeft van de drie vragen over deze opdracht.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_93955024
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:51 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Dat zegt niks, want Art, Karin en Soundos zaten alle drie op Patrick. Dus dan is het gewoon de sloomste.

Overigens viel het me op dat Patrick zo overdreven het geld wou aanpakken van Pieter-Jan na de boom-opdracht. Dit heeft hij nog nooit gedaan sinds hij geen penningmeester meer is. Dan lijkt het erg toch op dat hij weet heeft van de drie vragen over deze opdracht.
Als het een eerder aflevering zou zijn geweest had ik nog kunnen denken dat Art het hem gevraagd had, maar in dit stadium zou er geen enkele reden zijn voor een kandidaat om iets voor een mede-kandidaat te doen.
pi_93955082
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:51 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Of Karin en Soundos hadden gewoon minder vragen goed, want ookal zit je op de mol dan nog steeds moet je sommige dingen maar net goed onthouden hebben.

En ik kan me van Patrick ook voorstellen dat hij er wel een beetje klaar mee was dat hij overal buiten gehouden werd en daarom het geld wilde aannemen.

Ik merk vanzelf wie het is, ik vind eigenlijk dat er voor beide kandidaten nog wel wat te zeggen is als mol. Afgelopen aflevering ook: Art die met Patrick praatte over wie het geld zou pakken en dat Art zegt "Misschien gingen de vragen wel niet over jou, maar over mij." De vragen gingen over de mol dus op die manier zou je juist Art weer als mol moeten aanduiden.
pi_93956250
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:57 schreef Operc het volgende:

[..]

Of Karin en Soundos hadden gewoon minder vragen goed, want ookal zit je op de mol dan nog steeds moet je sommige dingen maar net goed onthouden hebben.
Sanne Vogels heeft WIDM op seconden verloren vorig jaar. Zegt dus idd niet alles
  vrijdag 11 maart 2011 @ 14:25:46 #196
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_93956537
Ik ga 100% voor Patrick, al sinds een paar afleveringen. Vond hem zo nep acteren toen hij die vrijstelling vond. Dat klopte echt niet. En Art zat idd al verlekkerd voor zich uit te kijken, die zat maar te grijnzen, logisch ook als je de winnaar van het spel bent. Soundos en Karin hebben de test waarschijnlijk gewoon te traag beantwoord, dus wint Art.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 14:26:42 #197
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93956593
En Art en Patrick waren een soort siamese tweeling. Veel meer tijd om specifieke dingen te vragen als: hoe heet je moeder en wat is je lievelingseten.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_93956980
Wat is de totale pot nu eigenlijk?
'And I called your name,
  vrijdag 11 maart 2011 @ 14:35:27 #199
62913 Blik
The one and Only!
pi_93957114
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:33 schreef Me_Wesley het volgende:
Wat is de totale pot nu eigenlijk?
22.940 zeg ik uit mijn hoofd. Dan hebben we nog de busopdracht waar 3000 op het spel staat, dus:

Als Art de mol is: 25.940
Als Patrick de mol is: 19.940
  vrijdag 11 maart 2011 @ 14:38:14 #200
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_93957250
25.940 euro zou echt een dieptepunt zijn in de historie van de Mol. :')
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_93957334
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:35 schreef Blik het volgende:

[..]

22.940 zeg ik uit mijn hoofd. Dan hebben we nog de busopdracht waar 3000 op het spel staat, dus:

Als Art de mol is: 25.940
Als Patrick de mol is: 19.940
Andersom toch? :o

EDIT: O nee, je hebt gelijk!
pi_93957679
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:38 schreef Bellatrix het volgende:
25.940 euro zou echt een dieptepunt zijn in de historie van de Mol. :')
In 2003 was het nog ¤ 35.550,- :P

Verder is het wel een hoog bedrag, in een seizoen waar bijna iedereen wel een beetje loopt te mollen. Misschien was er wel gewoon meer geld te verdienen natuurlijk.
'And I called your name,
pi_93957727
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:48 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

In 2003 was het nog ¤ 35.550,- :P

Verder is het wel een hoog bedrag, in een seizoen waar bijna iedereen wel een beetje loopt te mollen. Misschien was er wel gewoon meer geld te verdienen natuurlijk.
Seizoen George was meer dan 42.000 euro. Maar toen viel er ook meer geld te verdienen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  vrijdag 11 maart 2011 @ 15:08:45 #204
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_93958704
Ik blijf bij Patrick... Hij doet me denken aan Kim, strak voor zich uit blijven staren en het spel spelen terwijl Art (net als Sanne) al begint te lachen omdat je gewonnen hebt.

En de test zeggen helemaal niks. Je kunt vanaf het begin fout zitten maar toch doorgaan omdat je sneller bent dan iemand met evenveel foute antwoorden. Of op de goede mol zitten maar er toch uit moeten omdat je te weinig van de mol weet.
En qua montage kan je er ook geen feiten uithalen, het is zo geknipt en geplakt.

Als Art de mol is.... Dan zou hij echt de allerslechtste mol ooit zijn (Ja, nog slechter dan Yvon en Miljouska)

Vond het een matig seizoen, de leuke mensen gingen er het snelste uit en de irritantste hebben het tot het einde geschopt. De opdrachten vond ik veelal niet heel spannend of vernieuwend en er is teveel door de andere kandidaten gemold. Hoop dat ze volgend jaar weer opdrachten hebben die geld kosten als ze niet gehaald worden. Dan wordt het veel spannender.
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_93959189
ouwe mopperkonten allemaal over dat het zo'n slecht seizoen is. :D

Waarom kijken er dan genoeg mensen? En lopen deze topics zo lekker? :P

En de leukste mensen al eerste eruit? Art is een hele leuke kandidaat, net als Karin (jahaa zoveel mensen die dachten dat zij t was, dus iig een goeie kandidaat) ..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_93959234
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef DarkElf het volgende:
En de leukste mensen al eerste eruit? Art is een hele leuke kandidaat, net als Karin (jahaa zoveel mensen die dachten dat zij t was, dus iig een goeie kandidaat) ..
Je noemt hier de meest irritante kandidaten op van dit seizoen.
pi_93959515
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:19 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Je noemt hier de meest irritante kandidaten op van dit seizoen.
voor jou ja, voor anderen weer niet :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_93960222
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:25 schreef DarkElf het volgende:

[..]

voor jou ja, voor anderen weer niet :)
Gooi er een poll tegenaan zou ik zeggen. Je zult zien dat het merendeel Art irritant vindt.
pi_93960284
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:38 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Gooi er een poll tegenaan zou ik zeggen. Je zult zien dat het merendeel Art irritant vindt.
Ik vind Art leuk meedoen, maar Soundos en Karin irritant!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 15:49:19 #210
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_93960757
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:18 schreef DarkElf het volgende:
ouwe mopperkonten allemaal over dat het zo'n slecht seizoen is. :D

Waarom kijken er dan genoeg mensen? En lopen deze topics zo lekker? :P

Ik vond het een leuk seizoen..Dus aan mij kan het niet liggen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')