Ja 't is vaker voorgekomen, het lukt natuurlijk niet altijd dat de mol daadwerkelijk de finale vrijstelling kan bemachtigen. Maar je kan het ook juist in het voordeel van de mol zien, door zelf de vrijstelling te pakken troggelt ie ook nog jokers af van de kandidaten zonder dat ze er wat voor hebben teruggekregen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Vrijstellingen voor de finale zijn anders vaker voorgekomen. Frederique Huydts had er bijvoorbeeld een.
Het kan natuurlijk ook zijn, en éigenlijk is dat logischer, dat de Mol niet voor die vrijstelling gaat. Zoals Art niet op het voorstel van de Mol inging, terwijl hij nog wel een joker had en in principe het type kandidaat is dat overal voor gaat (behalve geld in de pot brengen dan). Ik heb dat steeds al vreemd gevonden, dat Art daar niet aan meedeed. En als je dan ook nog bedenkt dat je hem zowel met Karin als met Patrick in onderonsjes ziet in die aflevering.... 'De mol neemt vanzelf contact met je op'.... mmmmm
Het is bij mijn weten zelfs nog nooit gelukt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:48 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Ja 't is vaker voorgekomen, het lukt natuurlijk niet altijd dat de mol daadwerkelijk de finale vrijstelling kan bemachtigen.
Ik weet het niet...als mol wil je zorgen dat niemand jou verdenkt. Als er vervolgens een kandidaat in het spel is die zichzelf erg verdacht maakt en ook nog een opdrachten verkloot, is het voor de mol natuurlijk gunstig als die persoon erin blijft en kan ik begrijpen dat je het lot een handje helpt. Overigens heeft Art zelf ook genoeg jokers verdiend dus zoveel hebben die van Patrick echt niet uitgemaakt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Tja, ik blijf dit toch ook een groot punt van ergernis vinden, indien Patrick de mol blijkt te zijn. Zeker als de steeds bevoordeelde kandidaat dan ook nog de uiteindelijke winnaar wordt.
"De mol heeft de overwinning gegund aan zijn hulpmolletje en hem daartoe de nodige jokers toegeschoven"
Had je anders verwacht in het meest smerige spel van de Nederlandse televisie?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Tja, ik blijf dit toch ook een groot punt van ergernis vinden, indien Patrick de mol blijkt te zijn. Zeker als de steeds bevoordeelde kandidaat dan ook nog de uiteindelijke winnaar wordt.
"De mol heeft de overwinning gegund aan zijn hulpmolletje en hem daartoe de nodige jokers toegeschoven"
Yvon Jaspersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:50 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Het is bij mijn weten zelfs nog nooit gelukt.
Van dat seizoen herinner ik me weinig meer, alleen dat Marc-Marie awesome was. "Nog een loop!"quote:
Wij hebben van een aantal activiteiten meer gezien dan de individuele deelnemers.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:00 schreef Jabberwocky het volgende:
Wtf was dat met Soundos die zei 'als Art de mol is, dan is hij wel de perfecte mol'. Heeft zij een andere Art gezien?
Kim was de slechtste mol in de geschiedenis van WIDM.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:53 schreef BobW het volgende:
Patrick is de mol!
Wel jammer, net als vorig jaar zaten de laatste 3 kandidaten op de juiste mol en verliezen zij (Karin en Soundos) het dus op tijd en kennis. Vorig seizoen zaten zelfs de laatste 4 kandidaten op Kim, dan heb je het als mol niet zo goed gedaan.
Dat vraag ik me ook af. Ik denk dat als je daar met zijn allen zit, de hele dag door iedereen in de gaten moet houden, opdrachten doet, niemand kan vertrouwen, dat je dan een heel ander beeld krijgt van alles. Wij zien het allemaal zo anders. Naja ik weet het niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:00 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Van dat seizoen herinner ik me weinig meer, alleen dat Marc-Marie awesome was. "Nog een loop!"![]()
Wtf was dat met Soundos die zei 'als Art de mol is, dan is hij wel de perfecte mol'. Heeft zij een andere Art gezien?
Precies de Patrick theorie is veel duidelijker.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:09 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Elvis zou wel een heel slechte aanwijzing zijn aangezien Patrick voor Elvis wilde gaan bij de plakopdracht.
Net zoals het "bericht van de mol" op de boot. Ook mooi acteerwerkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:00 schreef Toad het volgende:
Ik moest wel lachen toen Patrick die vrijstelling pakte in de vorige aflevering. Die vreugde was zo gespeeld.
Art met zijn brulaap. "Oee hoeoeoeoe oeh oeh!"quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:38 schreef Darkestrah het volgende:
Overigens, Art met zijn cd van the Smiths
"Oeh oeh waar ligt het geld?!"quote:Op vrijdag 11 maart 2011 07:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Art met zijn brulaap. "Oee hoeoeoeoe oeh oeh!"
Nee, dat is Yvon Jaspers.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Kim was de slechtste mol in de geschiedenis van WIDM.
Dat brengt mij enorm aan het twijfelen inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:19 schreef Majkool het volgende:
Daarbij zie je Art lachen wanneer het bekend is dat Soundos afvalt en dus Patrick of hij De Mol is. De Mol blijft dan wel in z'n rol en je ziet Patrick gewoon strak naar voren kijken. Art weet dan wss al dat ie de winnaar van het spel is...
Karin heeft bijna elke aflevering de persoon die wegging als mol gezien. Dus dat is ook geen garantie. En Soundos had Patrick ook als mol en die is ook weg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:35 schreef themole het volgende:
Had patrick het in de aflevering er niet over dat hij op karin zat. Hoe kan hij als kandidaat dan zover zijn gekomen als Art de mol is. Dat gaat er bij mij niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |