Groeimiddelquote:
Eh, not to burst your bubble, maar ik trouw niet zonder eerst te neuken hoorquote:
Ik ga mezelf in de zeik nemen nu.. Elke variant groeihormoonquote:
Goed zo schat, beetje zelfspotquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga mezelf in de zeik nemen nu.. Elke variant groeihormoon
Daar gaat het feestjequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh, not to burst your bubble, maar ik trouw niet zonder eerst te neuken hoor
Jij wilt tieten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
't voelt zo.. vreemdquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed zo schat, beetje zelfspot
Spuit 11quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:
En toch laat ik de mijne niet bij jou aangroeienquote:
Het went snelquote:
Dat hoeft ook niet, ik kom wel gewoon langs bij jouquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch laat ik de mijne niet bij jou aangroeien
MI van Jofu met jouw boobsquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch laat ik de mijne niet bij jou aangroeien
Dan ga ik maar snel douchenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, ik kom wel gewoon langs bij jou
Niet dat er veel veranderdquote:
Ik zoek gewoon een reden om op te staan en de whisky uit de kast te pakken.quote:
Hahaha en een ander accentquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet dat er veel veranderd![]()
Ik heb alleen veel korter haar. En donkerder.
Dan ben ik een geweldige reden lijkt me zoquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een reden om op te staan en de whisky uit de kast te pakken.
Dat is nou eens een goed idee, een goed glas whiskyquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een reden om op te staan en de whisky uit de kast te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |