heb je al eens contact gelegd met Kersjes?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb de maximale dosis maar of het werkt weet ik niet
quote:
Als ik in de spiegel kijk dan kijkt mijn oog zoquote:
Heb je een ongelukje a la oh-oh's wekker gehad?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik in de spiegel kijk dan kijkt mijn oog zoterug.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ik in de spiegel kijk dan kijkt mijn oog zoterug.
Goed gedaan dus!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:11 schreef Ynske het volgende:
aah, gesprek vandaag teruggeluisterd, ik wist helemaal niet meer hoe ik gereageerd had, maar dat was wel de juiste manier, fijn dus.
rustig gebleven, info erbij proberen te halen, zoeken naar een oplossing (ook al is die er niet), aangeven dat t geen oplossing/uitweg is, vragen of ze alleen was etc
Netjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:11 schreef Ynske het volgende:
aah, gesprek vandaag teruggeluisterd, ik wist helemaal niet meer hoe ik gereageerd had, maar dat was wel de juiste manier, fijn dus.
rustig gebleven, info erbij proberen te halen, zoeken naar een oplossing (ook al is die er niet), aangeven dat t geen oplossing/uitweg is, vragen of ze alleen was etc
Zo'n ongelukjes heb ik niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je een ongelukje a la oh-oh's wekker gehad?
hoe is vanmorgen afgelopen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:15 schreef Qwea het volgende:
Ik begin een beetje geïrriteerd te raken. En dat is een redelijk understatement.
Heb je MM alweer gezien sinds vanochtend?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:15 schreef Qwea het volgende:
Ik begin een beetje geïrriteerd te raken. En dat is een redelijk understatement.
Vervelendquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo'n ongelukjes heb ik niet.![]()
Geen idee wat ik gedaan heb (of niet gedaan heb). Dus ik heb er maar een zooi ontstekingsremmers in gegooid, normaal helpt dat vrijwel meteen maar we zijn een halve dag verder en hij is nog steeds boos. En de vorige keer was dit een voorbode van weinig goeds.![]()
Gelukkig heb ik van een lieve fokster vandaag wel een mooie zelfgemaakte ooglap kado gekregen. Timing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |