Het logo van Abercrombie. Had het merk al eerder aangeraden hier.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:35 schreef BigSmurf het volgende:
Hollister of Abercrombie, prima kwaliteit en allemaal soft cotton, waardoor er alleen maar meer vrouwen met je willen knuffelen.
Maar echte mannen hebben borsthaar en dan ziet een v-hals er niet uitquote:
Zitten die van J C rags een beetje tight?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:21 schreef GSbrder het volgende:
JC Rags zoals genoemd, verder zijn ook de Levi's opvallend fijn (wat korter) en kan je ook CK proberen.
Jep, zitten strak. Lubbert tenminste niet zo. Heb ook een American Apparel, maar ik vind die shirt veel te wijd, en te lang (of ik moet een kleinere maat nemenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:17 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Zitten die van J C rags een beetje tight?
Maar jij bent dan ook een klein mannetje. Meer spinazie eten.quote:Op maandag 4 april 2011 16:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jep, zitten strak. Lubbert tenminste niet zo. Heb ook een American Apparel, maar ik vind die shirt veel te wijd, en te lang (of ik moet een kleinere maat nemen, JC Rags zit daarintegen perfect
Ja dat zijn de nieuwe. Zijn zeker goed bij de WE.quote:Op maandag 4 april 2011 18:31 schreef Gemaskerde het volgende:
Al een tijdje niet meer gepost hier.
Had destijds (twee weken geleden) nog bij de Zara gekeken voor V-halzen aangezien de pasvorm wel erg goed was, alleen vond ik ze uiteindelijk nogal saai en sommige kleuren er slecht uitzien. Vorige week bij de WE meerdere V-halzen besteld en ik moet zeggen, de beste v-halzen die ik ken. Goede pasvorm, ziet er niet goedkoop uit en natuurlijk mooie prijs. Zeker aan te bevelen
JC Rags hebben inderdaad een mooie fit. Koop ze ook altijd.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:21 schreef GSbrder het volgende:
JC Rags zoals genoemd, verder zijn ook de Levi's opvallend fijn (wat korter) en kan je ook CK proberen.
Was gisteren in Amsterdam, daar een XS gekocht bij AA, en die zit perfect! Niet zo los iig. Had er maar direct drie gekocht. Helaas kwam ik er thuis achter dat er in één van de verpakkingen een S zat, ipv de XS die op de verpakking stondquote:Op maandag 4 april 2011 17:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een klein mannetje. Meer spinazie eten.![]()
Maar je hebt gelijk die zitten wat groter en wijder alleen ik vind ze heel fijn. Heb er daarom ook een plank in m'n kast vol mee staan.
De organic cotton is trouwens ook net iets meer getailleerd.quote:Op maandag 18 april 2011 18:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Was gisteren in Amsterdam, daar een XS gekocht bij AA, en die zit perfect! Niet zo los iig. Had er maar direct drie gekocht. Helaas kwam ik er thuis achter dat er in één van de verpakkingen een S zat, ipv de XS die op de verpakking stond
Ow ja, en inderdaad, ik ben een klein mannetje
XS? wtf dacht dat ze alleen vrouwen kleding in XS maakte.quote:Op maandag 18 april 2011 18:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Was gisteren in Amsterdam, daar een XS gekocht bij AA, en die zit perfect! Niet zo los iig. Had er maar direct drie gekocht. Helaas kwam ik er thuis achter dat er in één van de verpakkingen een S zat, ipv de XS die op de verpakking stond
Ow ja, en inderdaad, ik ben een klein mannetje
Achja, de Deep-V van AA zal ook wel bij de vrouwen afdeling van AA liggenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:48 schreef Agentperry het volgende:
[..]
XS? wtf dacht dat ze alleen vrouwen kleding in XS maakte.
JC rags vind ik zoals eerder al gezegd ideaal. wel een maatje groter pakken dan normaal. heb normaal L maar moet toch echt XL hebben bij jc rags, ze krimpen ook iets als je ze voor het eerst wast
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |