Kies vooral even de goede voorbeelden uit zegquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:10 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mannen met smaak
Ik snap dat je het wilt dragen omdat je het zelf mooi vind, alleen vraag ik me dus af waarom je het mooi vind? I kan alleen denken aan de hype. En omdat het gewoon makkelijk is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik kan nu natuurlijk gaan zeggen dat ik het niet daarom draag, maar iedereen weet dat niemand dat op internet gelooft. Ik draag het simpelweg, omdat ik het beter vindt staan en zitten dan ronde halzen.
Die van Triads ziet er goed uit
Heb ze zien staan, thanks voor de tip.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:14 schreef Gigantmaroon het volgende:
Ik zou Score.nl eens bekijken. 2x calvin klein a 30eu..
Over het algemeen vind ik dat erg mooi staan bij jongens. Niet bij de 'mooi boys' ofc., dat terzijde.quote:
Die van de H&M zijn naar een paar keer wassen uit hun vorm.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:59 schreef Gemaskerde het volgende:
Denk dat ik voor de WE ga en anders toch weer J&J.
Heeft iemand hier trouwens ervaring met V-hals shirts van de H&M?
Henley Necks zijn vet chill! Eerlijk gezegd vind ik ronde halzen die wat wijder zitten of er ietwat nonchalant uitzien omdat ze een "slappe" hals hebben ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:06 schreef Agentperry het volgende:
j.c. rags heeft wel fijne, zijn iets dikker en staan geen lelijk grote logo's ed op en zijn cheap. alleen neem wel een maatje groter want ze zijn echt mad klein. heb nomaal maat l(soms nog m) en moet met j.c. rags altijd wel een xl hebben en als je wel een print erop wil heeft denham nog wel vette v-necs
maar ik vind v-necs ook niet meer echt chill voor de zomer omdat al die batties erin rondlopen. denk dat ik deze zomer vooral voor polo's en henley necs(plaatje)
[ afbeelding ]
Die heb ik vaak gewoon als vrijetijd shirt dan, gewoon bij de h&m voor 5 euro een shirt van een maat te groot kopenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:38 schreef Moffol het volgende:
[..]
Henley Necks zijn vet chill! Eerlijk gezegd vind ik ronde halzen die wat wijder zitten of er ietwat nonchalant uitzien omdat ze een "slappe" hals hebben ook niet verkeerd.
Kasthomo's dragen V-hals.quote:
Echte mannen dragen een goed passende polo danwel goed passend overhemd. En dan niet zo'n sjonniehemd met bloemetjes en 2 ofzelfs 3 knoopjes op de boord. V-halsjes zijn voor mooibois modenichten en boeren die denken trendy te zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:05 schreef Moffol het volgende:
[..]
Homo's zeggen dit soort dingen zodat mensen ze zien als een überhetero-man. Triest.
Nahh een polo is niet mijn stijl, veel te netjes en overhemden draag ik bijna nooit. Ja wel,houthakkers overhemden maar geen nette want dat vind ik verschrikkelijk. V-halsjes kunnen ook gewoon voor mensen zijn die het net wat leuker vinden dan een rond halsje.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Echte mannen dragen een goed passende polo danwel goed passend overhemd. En dan niet zo'n sjonniehemd met bloemetjes en 2 ofzelfs 3 knoopjes op de boord. V-halsjes zijn voor mooibois modenichten en boeren die denken trendy te zijn.
Ligt er een beetje aan wat voor polo je draagt en hoe. Een linnen overhemd kan je toch dragen ipv alleen een vhals.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:02 schreef Agentperry het volgende:
Polo's zijn eerder casual dan netjes. En een overhemd is niet echt een vervanging voor een vhals, veel te warm in de zomer.
Niet bestellen via Internet want de verzendkosten van Amerikaanse sites liggen jammer genoeg rond de 40 dollar en dan nog de bijkomende inklaringskosten.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het enige goede antwoord voor fijne basics.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |