Oh vergeten!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:22 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Wat voor iets zoek je precies basic shirts ?
Okequote:Op donderdag 10 maart 2011 14:26 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Oh vergeten!
Inderdaad, vooral basic shirts.
Print is niet erg maar het moet er uiteraard wel redelijk netjes uitzien, geen coolcat-achtigezooi.
Overpriced, en dan kom jij aan met t-shirts van 35 euro per stuk..quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:43 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Sunspel, superieur gewoon. Uitstekende pasvorm, zeer goede kwaliteit. Simpelweg het beste, zeker in verhouding tot al die overpriced shirts die super makkelijk uitlobberen of veranderen in een kontzeil.
Die lubberen helemaal uit man.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:31 schreef Nilee het volgende:
Bij de Chasin' heb je ze in alle kleuren
Eens, tevens vind ik dat naast G-star een enorm paupermerk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:45 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Die lubberen helemaal uit man.
en die hals is tering lelijk.
Aan jou posts merk ik wel dat je een grote observeerder bent. Is niets ergs maar jij verdiept jezelf er zo in dat je gaat irriteren aan dingen. Het gaat uiteindelijk erom dat je niet iets gaat dragen, omdat je weet dat bijv. iedereen het mooi vindt, doet dat gene wat jij leuk vindt. Creeer een eigen identiteit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:28 schreef alexandervdb het volgende:
pff ik trek het zo onderhand niet meer, van die ''gasten'' die lekker stoer een v-neck dragen en met trots! (all stars + levi's + grote bruine riem met gesp + nep leren bowling tas)
Ik heb niks tegen de v-neck maar die goedkope dingen, dat straalt er altijd lekker vanaf.
Die goedkope ondershirts is dus niks mooi aan, dus hou het lekker voor onder iets.
Als je het wel alleen als shirt wil dragen koop dan ook gewoon iets knaps.
http://tinyurl.com/6jlvrqa
Btw was jij niet die gene die het had over groepjes? Naja het v-hals team nederland is pittig groot aan het worden als ik me niet vergis.
De V-hals shirts van de WE waren van mij idd niet basic slim fit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:52 schreef HenkXL het volgende:
Ik heb ze juist van de WE, die basic slim fit dingen... Ik vind ze perfect, worden wel wat kleiner na een paar keer wassen.
Chasin is echt 3X NIKS, 1x wassen en die dingen lubberen bij je reet.
draag jij v halzen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:45 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Die lubberen helemaal uit man.
en die hals is tering lelijk.
Wat voegt jouw reactie toe aan m'n topic?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:03 schreef Soohr het volgende:
je kan geen normale shirts meer kopen,
allemaal van die gekke v-halzen die tot je navel rijken.
bah!
Niks, excuses.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:05 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Wat voegt jouw reactie toe aan m'n topic?
Ik weet niet naar wat voor winkels jij toe gaat als je alleen maar V-halzen ziet.
Verder vind ik V-halzen die tot tepelhoogte gaan ook not-done.
Ik kan nu natuurlijk gaan zeggen dat ik het niet daarom draag, maar iedereen weet dat niemand dat op internet gelooft. Ik draag het simpelweg, omdat ik het beter vindt staan en zitten dan ronde halzen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:05 schreef alexandervdb het volgende:
Mijn post was niet zozeer negatief bedoeld, maar ik vond het juist grappig dat iemand die het had over groeperingen ging vragen naar een cheap v-halsje. Een kledingstuk wat half Nederland draagt en naar mijn inziens dus niet echt mooi is!
Vandaar dat ik toch met een link kwam met een alternatief, mijn mening waar je hopelijk iets aan had!
hier nog 1
http://www.triads.co.uk/t(...)t-shirt-white-p54850
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |