Nou mij deed het weinig iigquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmm... Dan geloof ik Sex and the City nooit meer
Nee, gekheid. Ik heb eens gesproken met een meisje die zei dat ze er opgewonden van werd. Maar dat is dus bullshit. Misschien is het een soort placebo effect, door de spanning van het gebruiken opgewonden raken of zo.
Uit de wind staan lukt wel, zou zelfs droog kunnen staan, maar dan moet ik de boel omgooien. Ik gok t er wel op, t zijn 4 velgen en heb luchtgereedschap bij de hand, tot zoquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmm... als je uit de wind kan staan, geen probleem denk ik. Maar verder, het begint hier iig steeds harder te waaien.
Dan zou ik zeggen niks..quote:
Succesquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uit de wind staan lukt wel, zou zelfs droog kunnen staan, maar dan moet ik de boel omgooien. Ik gok t er wel op, t zijn 4 velgen en heb luchtgereedschap bij de hand, tot zo
Wat gebeurde er, vertel, vertelquote:
Je valt in de leeftijdsgroep. Niet miepen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zover 27 jaar onder de noemer youngster hoort.
Niks dus, zegt ze tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Succes
[..]
Wat gebeurde er, vertel, vertel
Ik gok dat het vooral een opwindend idee was, maar dat ze voorderest niks merktequote:
True...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je valt in de leeftijdsgroep. Niet miepen.
Daarom vraag ik wat ze voeldequote:Op donderdag 10 maart 2011 15:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik gok dat het vooral een opwindend idee was, maar dat ze voorderest niks merkte
Hey, alsof het bad merch isquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het zal eens niet.
HWtje!Hoe ist?
Lafjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
slettebak? ik heb dit jaar pas met 1 persoon gedate hoor
Volgens mij voldoe ik bij lange na niet aan die kwalificatiequote:
Hier gaat het goed hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, alsof het bad merch is.
Ja, prima vencobeebmet jou?
Ik welquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij voldoe ik bij lange na niet aan die kwalificatie
seksquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Succes
[..]
Wat gebeurde er, vertel, vertel
Forum Opties | |