Feit dat het eerste deel waar is, wil niet zeggen dat het tweede deel dat automatisch ook isquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze waren waarschijnlijk straalbezopen, welke nuchtere man wil er nou met Spirit mee naar huis?
We kunnen het leven moeilijk maken of gewoon het poppetje bij de naam noemen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij hebt ook overal een antwoord op hè?
Nouk zegt net dat ze lekker is, ik geloof nouk voor het gemak op haar woordquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze waren waarschijnlijk straalbezopen, welke nuchtere man wil er nou met Spirit mee naar huis?
Ik zou bijna de neiging krijgen om een paar fokkers om referenties te vragenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Maar goed, er was geen tijd voor het betere likwerk ofzo?.
Ik spaar ze ook, het zijn net Pokemonquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou bijna de neiging krijgen om een paar fokkers om referenties te vragen
Achgut, jij bent er ook zo een die meerdere fokkers afgewerkt heeft?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ooooh, kunnen we ook ruilen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik spaar ze ook, het zijn net Pokemon.
Ik ben blij dat jij kiest voor de makkelijke weg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
We kunnen het leven moeilijk maken of gewoon het poppetje bij de naam noemen.
Tuurlijk, dat is het doel van het spelquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ooooh, kunnen we ook ruilen?
Heb nog wel een paar gewilde dubbel voor je.
Gewild door wie?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb nog wel een paar gewilde dubbel voor je.
Als alles jou mee zou zitten dan had je dat nu toch ook gedaan?!?!?!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achgut, jij bent er ook zo een die meerdere fokkers afgewerkt heeft?
En wat nou als die hem niet omhoog krijgen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Eeuh nee? Ik heb met 1 fokster wat gehad, maar dat was niet eens de intentie, dat gebeurde, niet dat het vervelend was, in tegendeel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
Als alles jou mee zou zitten dan had je dat nu toch ook gedaan?!?!?!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En wat nou als die hem niet omhoog krijgen...
HW heeft daar ervaring mee begrijp ik uit de postsquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Maar goed, er was geen tijd voor het betere likwerk ofzo?.
Het idee was dat die daar dus geen enkel probleem mee haddenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En wat nou als die hem niet omhoog krijgen...
Niets is zeker in het leven... maar een gokje wagen kan nooit kwaad.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het idee was dat die daar dus geen enkel probleem mee hadden
Wat was de intentie dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:12 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb met 1 fokster wat gehad, maar dat was niet eens de intentie, dat gebeurde, niet dat het vervelend was, in tegendeel.
Het is ook niet dat ik dacht: "Oeh! Ik wil eens flink genomen worden!! Even zien wie er online is op FOK om mee af te spreken.."quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh nee? Ik heb met 1 fokster wat gehad, maar dat was niet eens de intentie, dat gebeurde, niet dat het vervelend was, in tegendeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |