Je moet die pielemuis ergens mee stijf krijgenquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik kunst creeer met handjobs?!
Spirit! Lekker wijf hoor!quote:
ik ken veel geilers dan datquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Wel boobies, niks zo geiler als bouncing boobs bij een wippartij
Misschien kan Snuit het erop....quote:
Het wordt nu bijna een uitdaging om je te bewijzen dat dat écht niet aan mij lagquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:50 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je moet die pielemuis ergens mee stijf krijgen
huh wat? waarop?!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Misschien kan Snuit het erop....
Ik heb liever boobies bij mezelfOoh wacht....
Ik geloof jou op je woordquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Spirit! Lekker wijf hoor!
Stijl haar en sproetjes, ook goede combi![]()
kreeg je date em niet omhoog?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het wordt nu bijna een uitdaging om je te bewijzen dat dat écht niet aan mij lag
Thats the spiritquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het wordt nu bijna een uitdaging om je te bewijzen dat dat écht niet aan mij lag
2 verschillende dates of 2 keer dezelfde?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
2 dates in a row
[..]
Ja daar was ik al bang voor
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
2 dates in a row
[..]
3 x is wel scheepsrecht hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
2 dates in a row
[..]
Daar komen we dan vanzelf wel achterquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of die dan recht komt
Dan mag je best beginnen met twijfelen aan jezelfquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:00 schreef HeatWave het volgende:
Waarom ligt het aan hem? Wie weet wat Spirit allemaal uithaalt.
[ afbeelding ]
2 verschillendequote:Op donderdag 10 maart 2011 14:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat het 2 dates in a row was... bij dezelfde?!
is hij niet gewoon impotent?
Ze waren waarschijnlijk straalbezopen, welke nuchtere man wil er nou met Spirit mee naar huis?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:01 schreef rival het volgende:
[..]
Of je moet ze niet zoo dronken voeren, of krijg je ze anders niet mee?
J-Kquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze waren waarschijnlijk straalbezopen, welke nuchtere man wil er nou met Spirit mee naar huis?
Hij was eigenlijk een vrouw en dat ding zat er alleen maar op geplakt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
de tweede had een paar issues (of eigenlijk 1 huge "issue") waardoor het niet helemaal goed ging
wat voor issue?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
2 verschillendeMaar hier hebben we het toch al over gehad? De eerste was te bezopen en zei "over een paar uurtjes doet ie het wel weer hoor!" en de tweede had een paar issues (of eigenlijk 1 huge "issue"
) waardoor het niet helemaal goed ging
Feit dat het eerste deel waar is, wil niet zeggen dat het tweede deel dat automatisch ook isquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze waren waarschijnlijk straalbezopen, welke nuchtere man wil er nou met Spirit mee naar huis?
We kunnen het leven moeilijk maken of gewoon het poppetje bij de naam noemen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij hebt ook overal een antwoord op hč?
Nouk zegt net dat ze lekker is, ik geloof nouk voor het gemak op haar woordquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou bijna de neiging krijgen om een paar fokkers om referenties te vragenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Maar goed, er was geen tijd voor het betere likwerk ofzo?.
Ik spaar ze ook, het zijn net Pokemonquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou bijna de neiging krijgen om een paar fokkers om referenties te vragen
Achgut, jij bent er ook zo een die meerdere fokkers afgewerkt heeft?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ooooh, kunnen we ook ruilen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik spaar ze ook, het zijn net Pokemon.
Ik ben blij dat jij kiest voor de makkelijke weg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
We kunnen het leven moeilijk maken of gewoon het poppetje bij de naam noemen.
Tuurlijk, dat is het doel van het spelquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ooooh, kunnen we ook ruilen?
Heb nog wel een paar gewilde dubbel voor je.
Gewild door wie?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb nog wel een paar gewilde dubbel voor je.
Als alles jou mee zou zitten dan had je dat nu toch ook gedaan?!?!?!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achgut, jij bent er ook zo een die meerdere fokkers afgewerkt heeft?
En wat nou als die hem niet omhoog krijgen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Eeuh nee? Ik heb met 1 fokster wat gehad, maar dat was niet eens de intentie, dat gebeurde, niet dat het vervelend was, in tegendeel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
Als alles jou mee zou zitten dan had je dat nu toch ook gedaan?!?!?!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En wat nou als die hem niet omhoog krijgen...
HW heeft daar ervaring mee begrijp ik uit de postsquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:05 schreef HeatWave het volgende:
Maar goed, er was geen tijd voor het betere likwerk ofzo?.
Het idee was dat die daar dus geen enkel probleem mee haddenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En wat nou als die hem niet omhoog krijgen...
Niets is zeker in het leven... maar een gokje wagen kan nooit kwaad.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het idee was dat die daar dus geen enkel probleem mee hadden
Wat was de intentie dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:12 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb met 1 fokster wat gehad, maar dat was niet eens de intentie, dat gebeurde, niet dat het vervelend was, in tegendeel.
Het is ook niet dat ik dacht: "Oeh! Ik wil eens flink genomen worden!! Even zien wie er online is op FOK om mee af te spreken.."quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh nee? Ik heb met 1 fokster wat gehad, maar dat was niet eens de intentie, dat gebeurde, niet dat het vervelend was, in tegendeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |