Nou ja, dat viel ook wel mee hoor, was nieuwsgierig, maar ik werd niet echt opgewonden van het idee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik gok dat het vooral een opwindend idee was, maar dat ze voorderest niks merkte
Maar je hebt toch zeker wel seks gehad?!quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nog helemaal niet gedate in 2011, nou date ik sowieso weinig, maar dan nog.
Zn puddingbuks is een poederbus gewordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar je hebt toch zeker wel seks gehad?!
Dat heeft gelukkig niets met elkaar te makenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar je hebt toch zeker wel seks gehad?!
December hadden we een 'break' ja, weer een kans gegeven maar heeft niks veranderd. Sinds januari +- nu definitief een punt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:40 schreef vencodark het volgende:
Sedan, ben jij weer/nog single of niet eigenlijk? Tijdje terug wel, toen weer niet?
quote:
Jij weet best dat ik het over het effect op jou hadquote:
Heee, was jij erbij? Nee.quote:
Oh godzijdank... gelukkig maarquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heeft gelukkig niets met elkaar te maken.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij weet best dat ik het over het effect op jou had
Ah ok, just curious.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
December hadden we een 'break' ja, weer een kans gegeven maar heeft niks veranderd. Sinds januari +- nu definitief een punt.
Dus tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Nou ja, eigenlijk geen dus.. Nog over zitten denken bij te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |