Dat kan theoretisch nog iemand zijn die meewasquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:07 schreef DjThera het volgende:
![]()
twijfel je echt? Oefff, ja stel maar een vraag hoor
(of is t feit dat ik langer doorging met stampen dan jullie op de vorige HeartBeat genoeg hahahaha)
? wat is dat voor redenatie?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef StM het volgende:
Pieter is momenteel niet op MSN dus de kans dat hij het is lijkt me heel erg klein
K heb nog wel 1 voor de ongelovigen..quote:
Nou.. Als hij nu online komt op MSN is het A) De echte Thera of B) Maatje van Thera die doorgeeft dat ie online moet komen (maar dat gaat wel erg veer eigenlijkquote:
Das mooi, want ik wist t ook niet meer zekerquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef DjThera het volgende:
Ja preciesen ik weet toch niet van een boeking van 4 maanden terug nog de exacte tracklist? Al meen ik dat t Tom Brown - Not A Virus (Dj Thera Remix) was, maar t kan ook een van mn andere meer hardtrance achtige remixen zijn
Als StM hem online zag dan geloof ik hetquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:11 schreef StM het volgende:
[..]
Ok, overtuigdNaja wel 1 van de beste manieren om het te checken eigenlijk
Oh ja.. toen dacht ik al.. hoe ga je hier overheen... dat is je ruimschoots gelukt.. en ook mooi nog even staan kletsen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:16 schreef DjThera het volgende:
Chemical was de afsluiter van Silver Nikan ja
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:53 schreef haakon het volgende:
Ok, vet dat Thera er nu ook bij is gekomen!
Welkom
We verwachten natuurlijk wel vrijkaarten voor een aantal feestjes in ruil voor gastvrijheid op het forum.
Test 2: Wat was je opener van Alcatrazz vorig jaar? lang geleden I know maar heb je verder nog nooit zien/horen draaienquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef DjThera het volgende:
Ja preciesen ik weet toch niet van een boeking van 4 maanden terug nog de exacte tracklist? Al meen ik dat t Tom Brown - Not A Virus (Dj Thera Remix) was, maar t kan ook een van mn andere meer hardtrance achtige remixen zijn
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:53 schreef haakon het volgende:
Ok, vet dat Thera er nu ook bij is gekomen!
Welkom
We verwachten natuurlijk wel vrijkaarten voor een aantal feestjes in ruil voor gastvrijheid op het forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |