Serotoninquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:47 schreef DjThera het volgende:
Oh en om meteen ook even met de "spam" deur in huis te vallen, deze week is onze Theracords nieuwsbrief de deur uit gegaan en daar zit een leuk overzichtje in met onze tot nu toe free releases, kijkt en downloadt:
www.theracords.com/newsmar2011.html
Welkom in elk geval, Theracordsquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:55 schreef DjThera het volgende:
Het duurde even maar dan fok je ook wat
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:58 schreef DJHeadhunterz het volgende:
Hallo, ik hoorde dat hier mijn fans zitten.
Ach ja... zo hadden we dv8 al.. ennuh,... wie nog meer? Je moet watquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:59 schreef Levitas het volgende:
Oh jee.. Of FOK! wordt ineens groot met bekende hardstyle producers, of er zijn ineens een aantal trolls actief
Stiekem neig ik een beetje naar het tweede
sorry, kon het niet latenquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:59 schreef Levitas het volgende:
Oh jee.. Of FOK! wordt ineens groot met bekende hardstyle producers, of er zijn ineens een aantal trolls actief
Beach is Headhunterz?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:01 schreef DJHeadhunterz het volgende:
ja ik ben beach dus, groetjens xxx
quote:
Oooh maar dan ga k wel gewoon los .. Dat is geen probleem.. Was t in Huize Maas niet, zal t nergens worden..quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:03 schreef DjThera het volgende:
Haha maar hoe moet dat dan als je m op n feest gaat horen??
Je past 'm maar aan!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:03 schreef DjThera het volgende:
Haha maar hoe moet dat dan als je m op n feest gaat horen??
Ok, ik begin nu wel te twijfelen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:45 schreef DjThera het volgende:
Hahahah geniaalIk ben t dus wel gewoon echt hoor
Komt eigenlijk ook door Rippahhh omdat ie ook altijd wel laat weten dat ie van FOK is en ik zag n mailtje voorbij komen in mn inbox
En ja ik ben altijd graag actief op fora aangezien daar ook precies de mensen zitten die hetzelfde delen als wat ik ook heb, de passie en liefde voor deze muziek(en natuurlijk vind ik t altijd leuk om gewoon te ouwehoeren
)
Al zin in HeartBeat Krullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |