goed nieuwsquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja hahahaha morgen gaan de betalingen de duur uit dus met een beetje hoop staat het er morgen al op
anders maandag
bedankt wok!quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je had de juiste aan de telefoon![]()
en je mag me later bedanken
[..]
Toekquote:
cappuccinootje?quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zal onderhand maar eens op gaan staan
* Toekito geeft barreltje een mepquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:29 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje stuitert wat rond op d'r paarse bal
dit is normaal...quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
* Toekito geeft barreltje een mep
doe eens normaal
nee dat is dinsdag pas. Nu mijn gebit laten nakijken. Maandag weer.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:29 schreef Barreltje het volgende:
en toek.. je bent weer APK gekeurd??
Weet je hoe leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
doe eens normaal
voor iemand uit Den Haag wellicht.............quote:
Ik zit al aan de caffeïne vrijquote:
het is nog te dik volgens die mevrouw. Dus maandag weer terug. En dan dinsdag andere afdeling ivm ICDquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je hoe leukIk baal ervan dat mijn blauwe bal lek is
Hai hamstertjeHoe ging het?
ik heb weleens tegen die van DaMart geschoptquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je hoe leukIk baal ervan dat mijn blauwe bal lek is
Hai hamstertjeHoe ging het?
dat is geen koffiequote:Op donderdag 10 maart 2011 10:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zit al aan de caffeïne vrij![]()
nee vieslakken, zijn zitbalding in de computerkamerquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb weleens tegen die van DaMart geschopt
whahahahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
doe eens normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |