maar Wok liegt nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
ik lieg niet... ik vertel gewoon niet alles
idd.. hij vertelt gewoon niet alles..quote:
Das geen liegen... als ik alles vertel, blijft ze vragen stellen, omdat ze toch niet snapt hoe het er hier aan toe gaat...quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
![]()
ik lieg niet... ik vertel gewoon niet alles
Niks zeggen over die parenclubquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eeh schat?
Jaa?
we gaan een meet houden in belgie...![]()
zo, das ver![]()
maar wel leuk
de mijne wordt al narrig als ik soms wat glimlachend staar naar m'n laptopquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das geen liegen... als ik alles vertel, blijft ze vragen stellen, omdat ze toch niet snapt hoe het er hier aan toe gaat...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
mja..quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das geen liegen... als ik alles vertel, blijft ze vragen stellen, omdat ze toch niet snapt hoe het er hier aan toe gaat...
FeMaleDuck snapt niet dat ik het leuk kan vinden om veel op een forum te zitten, laat staan dat ik die 'onbekende' mensen in het echt wil zien... Gelukkig is ze er inmiddels wel aan gewend, dat ik af en toe naar meets ga...quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de mijne wordt al narrig als ik soms wat glimlachend staar naar m'n laptop
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de mijne wordt al narrig als ik soms wat glimlachend staar naar m'n laptop
Ja tuurlijk, IRL is het vaak een stuk stillerquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja..
maar er IS een verschil tussen online en irl
Same here dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
FeMaleDuck snapt niet dat ik het leuk kan vinden om veel op een forum te zitten, laat staan dat ik die 'onbekende' mensen in het echt wil zien... Gelukkig is ze er inmiddels wel aan gewend, dat ik af en toe naar meets ga...
Ik heb jou anders nog nooit gezienquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
FeMaleDuck snapt niet dat ik het leuk kan vinden om veel op een forum te zitten, laat staan dat ik die 'onbekende' mensen in het echt wil zien... Gelukkig is ze er inmiddels wel aan gewend, dat ik af en toe naar meets ga...
DIe van mij snapt dat allemaal welquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Klopt... op Fok! heb ik ook nog maar 1 meet gehad... Maar ben wel regelmatig op meets van een ander forum... dus vandaarquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
I
[..]
Ik heb jou anders nog nooit gezien
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
DIe van mij snapt dat allemaal wel
al heeft ie me ook wel eens naar m'n kop geslingerd dat ik verslaafd ben aan Fok!Waar is hij dan aan verslaafd? Dan kunnen jullie elkaar steunenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
[..]
DIe van mij snapt dat allemaal wel
al heeft ie me ook wel eens naar m'n kop geslingerd dat ik verslaafd ben aan Fok!Oh dat is voor mij niks nieuws meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
watquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klopt... op Fok! heb ik ook nog maar 1 meet gehad... Maar ben wel regelmatig op meets van een ander forum... dus vandaar
[..]
DIe van mij snapt dat allemaal wel ;0
al heeft ie me ook wel eens naar m'n kop geslingerd dat ik verslaafd ben aan Fok!mijne kent Fok (denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) niet
en ze wordt narrig als ik idd teveel met laptop op schoot zit
terwijl ze zelf uren achter elkaar op zgn. clicksites een paar knaken bij elkaar klikt.
Ook een forse verslaving imho, maar dat rechtvaardigt ze door dat "geld verdienen"Same shit, different day
SC hopper present
hij bekijkt ook de hele dag een of ander forum.. alleen "hij post er niet"quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Waar is hij dan aan verslaafd? Dan kunnen jullie elkaar steunen
clicksites??quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijne kent Fok (denk ik) niet
en ze wordt narrig als ik idd teveel met laptop op schoot zit
terwijl ze zelf uren achter elkaar op zgn. clicksites een paar knaken bij elkaar klikt.
Ook een forse verslaving imho, maar dat rechtvaardigt ze door dat "geld verdienen"
Jep... als je het zo wil zien zeker... plus ik ben ook nog erg actief in een andere SCquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
watander forum?/
je gaat vreemd!!
Ah, een lurker... verslaafd aan lurkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hij bekijkt ook de hele dag een of ander forum.. alleen "hij post er niet"
dan ben je dus blijkbaar niet verslaafd
krijg je mailtjes doorgestuurd met linkjes, en als je daar maar vaak genoeg op klikt krijg je geldquote:
Dus jij kan iedere week een nieuwe muis gaan halen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
krijg je mailtjes doorgestuurd met linkjes, en als je daar maar vaak genoeg op klikt krijg je geld
moet zeggen dat de huidige Dell muis het al een tijdje volhoudtquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus jij kan iedere week een nieuwe muis gaan halen...
ik moet zeggen, dat valt met de KSC meets erg meequote:Op donderdag 10 maart 2011 09:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, IRL is het vaak een stuk stiller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |