SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
Justin Bieber een TT geven.
[ Bericht 32% gewijzigd door Morpheus2002 op 10-03-2011 11:07:12 ]Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Goeiequote:
[ Bericht 11% gewijzigd door Morpheus2002 op 10-03-2011 11:07:22 ]Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Vanmiddag, praktisch elk potje boven de 10k xpquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vanmiddag ging het wel echt heel lekker zullen wel een update oid krijgen denk ik zo![]()
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Like a baws.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vanmiddag, praktisch elk potje boven de 10k xp
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Ben je dan uitgerekend? Beetje vroeg na carnaval he?quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:20 schreef tliciouz het volgende:
Ben vanaf de 14e niet meer online voorlopig.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
10 seconds, 5 corpses 1 tomahawk _0_
Wat hou ik toch van dat ding!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Mwah, kan beter.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:40 schreef BzP het volgende:
10 seconds, 5 corpses 1 tomahawk _0_
Wat hou ik toch van dat ding!Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Potver ik wil dit spel eindelijk ook eens aanschaffen en online mee knallen. Nu was ie bij Amazon UK laatst 30 euro maar nu istie weer duurder
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
2e hands kopen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Potver ik wil dit spel eindelijk ook eens aanschaffen en online mee knallen. Nu was ie bij Amazon UK laatst 30 euro maar nu istie weer duurderOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ik wel, jij aan de andere hand....quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Blijkbaar niet, aangezien je over het algemeen je beste prestaties hier meldt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Blijkbaar hou jij van invullen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, aangezien je over het algemeen je beste prestaties hier meldt.
Ik meld SOMS aardige prestaties hier die ik de dag ervoor bereikt hebt.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Xbox 360. Rond de ¤ 30,-quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:34 schreef biertank het volgende:
[..]
ps3 of xbox?
en wat heb je er voor over?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ik verkoop mijne voor 20, maar ook niet lager dan dat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:00 schreef biertank het volgende:
heb ps3 dus gaat neit op
[..]
heb ps3 dus gaat neit op
Ik ga het spel gewoon nieuw bij de MediaMarkt halen. Bedankt allen.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
ik heb hem daar op release datum voor 45E gekochtquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga het spel gewoon nieuw bij de MediaMarkt halen. Bedankt allen.
Maar dat was in rotterdam centrum. Vage is altijd dat elke mediamarkt een andere prijs aan houd.![]()
![]()
Biertank, Let maar niet op kutkabouter, hij is een zielig figuur dat grappig probeert over te komen op een forum en snapt niet dat mensen nieuw kunnen zijn en het hele forumprincipe moeten beheersen.
Verder is iedereen die niet zijn denkwijze en intelligentie niveau evenaart simpelweg...
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
donderdag 18 december 2003 @ 16:16quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:20 schreef BzP het volgende:
Biertank, Let maar niet op kutkabouter, hij is een zielig figuur dat grappig probeert over te komen op een forum en snapt niet dat mensen nieuw kunnen zijn en het hele forumprincipe moeten beheersen.
Verder is iedereen die niet zijn denkwijze en intelligentie niveau evenaart simpelweg...
Je faalt weer eens hard.
Die laatste zin kon toch ook betrekking op hem hebben?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
donderdag 18 december 2003 @ 16:16
Je faalt weer eens hard.
Je bent echt een loser....Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Enige faal hier ben jij trouwens... Beetje stoer doen met je prestaties op gebied van bier zuipen.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja man!Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Dat is dan ook zijn registratiedatum. Lijkt me dat hij het "forumprincipe" wel begrijpt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:40 schreef BzP het volgende:
[..]
Die laatste zin kon toch ook betrekking op hem hebben?
Je bent echt een loser....Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:07 schreef KoningStoma het volgende:
Daarom reageert 'ie ook niet op je hilarisch leuke posts.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Daarom zeg ik toch..quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is dan ook zijn registratiedatum. Lijkt me dat hij het "forumprincipe" wel begrijpt.
"Die laatste zin kon toch ook betrekking op hem hebben?"Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Houden we het gezellig jongens? Anders moet ik posts gaan verwijderen en noten. Dank.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Keuzes jongen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:03 schreef Rijstkoker het volgende:
Alweer een week geleden dat ik heb gespeeld gewoon verdomme!
Of vrouwen playen, of geplayed worden door BO.
tough callVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik ga toch maar over op een andere CoD wil weer eens gewoon leuk kunnen snipen en niet de hele tijd spelen om killstreaks te krijgen.![]()
Ik ga dadelijk gewoon BO spelen, vrouwtje komt langs maar die gaat maar iets anders doen danquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:46 schreef BzP het volgende:
[..]
Keuzes jongen...
Of vrouwen playen, of geplayed worden door BO.
tough call
rice rice baby tututututedudududum![]()
Kan toch wel tegelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:10 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk gewoon BO spelen, vrouwtje komt langs maar die gaat maar iets anders doen danOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Getting a headshot while having a shot at getting head...quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk fucking master zijn
Hell yeah!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Yo dawg ik ga ff douchen, bobbanz waar hang je uit junge kut. (Ik bedoel om te BO op de ps3 dadelijk no homo)quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:15 schreef BzP het volgende:
[..]
Getting a headshot while having a shot at getting head...
Hell yeah!rice rice baby tututututedudududum![]()
homo..quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:17 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Yo dawg ik ga ff douchen, bobbanz waar hang je uit junge kut. (Ik bedoel om te BO op de ps3 dadelijk no homo)
Wat is je psn spacevietnamees?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik voeg je wel toe vanavond Devildriver_ of balzakpuist kunnen we samen campers t leven zuur maken..quote:
Heb eergister trouwens ook een campende splitscreener opgesloten in hanoi... dat zn andere splitscreen buddy bij me kwam staan messen en springen uit woede![]()
@ kabouter.. fyi dat was mn beste prestatie van die avondVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Als het je puur om het snipen draait, kan je beter BC2 spelen denk ik. Het snipen daar is veel leuker dan in CoD, vind ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:01 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik ga toch maar over op een andere CoD wil weer eens gewoon leuk kunnen snipen en niet de hele tijd spelen om killstreaks te krijgen.
Vanavond maar weer eens even van die 13-jarige Britten met vervelende puberstem het leven zuur maken in BO.
![]()
Nee dan is xbox live afgelopen en heb even geen geld voor een nieuwe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:36 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ben je dan uitgerekend? Beetje vroeg na carnaval he?
All good things are wild and free.![]()
Niet het snipen zelf maar het QuickScopen en dat allemaal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:29 schreef Tical2000 het volgende:
[..]
Als het je puur om het snipen draait, kan je beter BC2 spelen denk ik. Het snipen daar is veel leuker dan in CoD, vind ik.
Vanavond maar weer eens even van die 13-jarige Britten met vervelende puberstem het leven zuur maken in BO.
![]()
Carnaval maakt arm.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee dan is xbox live afgelopen en heb even geen geld voor een nieuwe.
ik denk dat die jou juist ownenquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:29 schreef Tical2000 het volgende:
[..]
Als het je puur om het snipen draait, kan je beter BC2 spelen denk ik. Het snipen daar is veel leuker dan in CoD, vind ik.
![]()
![]()
Je kan geen 3 euro per maand missen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee dan is xbox live afgelopen en heb even geen geld voor een nieuwe.![]()
![]()
Jawel, maar op dit moment vind ik andere dingen belangrijker. En dan speel ik wel op LasTeR zijn account.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:54 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je kan geen 3 euro per maand missen?All good things are wild and free.![]()
Nice maar tegelijkertijd ook sterkte, ik vind het verschrikkelijk als ik op mijn TV moet spelen! nog steeds doe ik BO op mijn TFT.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:55 schreef Doopy-X- het volgende:
Vanaf morgen eindelijk in HD gamen:
[ afbeelding ]
![]()
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Waar ligt dat aan dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:03 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nice maar tegelijkertijd ook sterkte, ik vind het verschrikkelijk als ik op mijn TV moet spelen! nog steeds doe ik BO op mijn TFT.![]()
Dat 46" waarschijnlijk te belachelijk groot is ofzoquote:Ik heb ook een 46" Full hd 2ms response en ik kan er niet mee gamen, ik kan geen kill maken. Nu zal dat voor jou dus weinig uitmaken
![]()
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ik heb anders weinig problemen op mn 42 inch...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Mjah, hoever zit je van het scherm af?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat 46" waarschijnlijk te belachelijk groot is ofzoIk heb ook een 46" Full hd 2ms response en ik kan er niet mee gamen, ik kan geen kill maken. Nu zal dat voor jou dus weinig uitmaken
![]()
hehehe, laatste dagen gaat het beter nu ik met Ghost Pro & Silenced Galil/ AK47 & Commando speel![]()
![]()
edit: kutgrapOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
kutgrap.. kutkabouter
Same thing, toch?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
4,5 a 5 meter.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mjah, hoever zit je van het scherm af?
hehehe, laatste dagen gaat het beter nu ik met Ghost Pro & Silenced Galil/ AK47 & Commando speel's avonds een reus, 'smorgens een kneus
En mij maar haten als ik met de Galil speel he!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mjah, hoever zit je van het scherm af?
hehehe, laatste dagen gaat het beter nu ik met Ghost Pro & Silenced Galil/ AK47 & Commando speelna regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Niet doen, het is dat ik hem heb gekregen, maar zou er nooit voor betalen.quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
OT: Met ballistic knifes kan je snel choppen
[ Bericht 86% gewijzigd door Morpheus2002 op 11-03-2011 15:32:24 ]Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Uhm ik snap er geen hout van, ik heb nu 2 keer de nieuwe map pack gedownload en hij geeft aan het eind ook aan dat de installatie is voltooid maar vervolgens zie ik de nieuwe mappen niet in de lijst staan en kan ik ook geen games joinen.. Help?
Zo niet.. dan toch!![]()
Ten eerste, wat maakt dat uit als het leuker is?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
MW2 was te makkelijk voor woorden. Je haalt 5 kills met een ACR silenced zonder recoil en je hebt een predator en voor je het weet sta je 30-0 door je killstreaks!
Ten tweede, ik heb in mw2 een lagere kd dan in BO.
En ten derde, het is AlberTO!![]()
![]()
Ik heb liever iets meer uitdaging en minder frustratie in een gamequote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ten eerste, wat maakt dat uit als het leuker is?
Ten tweede, ik heb in mw2 een lagere kd dan in BO.
En ten derde, het is AlberTO!![]()
Iets meer geen uitdaging = geen uitdaging.quote:
Jeweetwel, dat 0x2 = 0 en 0x1 = 0 principe.
Ik ben volgens mij een van de weinige mensen die BO leuker vindt dan MW2
Wie is dat dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja wow hoogwaardige kennis hoor. Zelf het lokale kwijlbeest is slimmerProficiat, je hebt enige vorm van bekwaamheden op gebied van FPSquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:31 schreef PierreTT het volgende:
Ik ben volgens mij een van de weinige mensen die BO leuker vindt dan MW2Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:50 schreef BzP het volgende:
[..]
Wie is dat dan?
[..]
Proficiat, je hebt enige vorm van bekwaamheden op gebied van FPS
Iets over smaak en twisten.
Anyway, denk niet dat ik dit weekend erbij ben, ga kapot man![]()
![]()
Hele hoop off-topic bagger verwijderd. On-topic!!Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
-edit-
[ Bericht 89% gewijzigd door Morpheus2002 op 11-03-2011 16:00:41 ]Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Had zelfde probleem hier, uit welk land komt je gamedisc? Staat er BLUS op de zijkant van je game? US game.. gaat niet in combi met EU DLC.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:33 schreef NrSiX het volgende:
Uhm ik snap er geen hout van, ik heb nu 2 keer de nieuwe map pack gedownload en hij geeft aan het eind ook aan dat de installatie is voltooid maar vervolgens zie ik de nieuwe mappen niet in de lijst staan en kan ik ook geen games joinen.. Help?![]()
Dat komt omdat je alleen maar loopt te trollen, natte dweil.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:22 schreef BzP het volgende:
Waarom haal je mn post weg MOD?
ik heb het over een van de leukste speltypes van BO?
STICKS AND STONES...
Vanuit welke steen kom je eigenlijk MOD?
Het was hier ooit leuk.....Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ik was behoorlijk ontopic, trollekequote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:49 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat komt omdat je alleen maar loopt te trollen, natte dweil.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
omg dat meen je :S Dus de map pack is niet te krijgen voor ons?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:31 schreef DJRV het volgende:
[..]
Had zelfde probleem hier, uit welk land komt je gamedisc? Staat er BLUS op de zijkant van je game? US game.. gaat niet in combi met EU DLC.Zo niet.. dan toch!![]()
Jawel, heb je denk ik een andere download nodig. Kijk in de PSN store. Of misschien staat er geen Amerikaanse versie in de Europese store. Zal straks wel even kijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:22 schreef NrSiX het volgende:
[..]
omg dat meen je :S Dus de map pack is niet te krijgen voor ons?![]()
Zou anders echt klote voor je zijn, dat zoiets ook niet gewoon wereldwijd is.
@ Litmanen, en bevalt tact mask pro?Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja echt een bazen pro perk heb al zoveel mensen gedissed door dat ze dachten me vol geflashed of gestunned te hebben terwijl ik eigenlijk gewoon volle mobillity en vision had. Ook die gele stippen als je zelf iemand stunned op je scherm zijn heel handig.![]()
Tactical Mask Pro is best fijn met domination.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:49 schreef BzP het volgende:
Zou anders echt klote voor je zijn, dat zoiets ook niet gewoon wereldwijd is.
@ Litmanen, en bevalt tact mask pro?![]()
![]()
Moet zelf nog Tactical Mask en Scout pro halen. I'm working on itquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Tactical Mask Pro is iig beter dan de pro versie van Hacker en Marathon![]()
![]()
Scout pro is zwaar retarded om te halen omdat je moet snipenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moet zelf nog Tactical Mask en Scout pro halen. I'm working on it!
![]()
Ja i knowquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Scout pro is zwaar retarded om te halen omdat je moet snipen!
Ik denk dat ik maar gewoon rond ga rennen met een acog scope op een sniper, dat zal wel een stuk sneller gaan![]()
![]()
ik weet tquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:53 schreef MarkM het volgende:
[..]
Tactical Mask Pro is best fijn met domination.
80 % van wat ik speel is domination en tact mask pro in combinatie met flakjack pro is tankmode..
zeker in Summit, Nuketown & Firing Range....
Oh en kabouter ik was gister nog MVP in Discovery met alleen ballistic knife en tomahawks.
Had zelfs iemand via t plafond "getomahawkd"
Weer een beste prestatie...
Dat je t weet..
MVP, MP3 allemaal 1 pot natquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:22 schreef KoningStoma het volgende:
Een potje geen mvp is een slecht potje.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Een potje onder de 4.00 is een slecht potje.
Een potje met minder dan 20 kills is een slecht potje.
[ Bericht 42% gewijzigd door KoningStoma op 11-03-2011 18:42:26 ]![]()
qftquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:25 schreef KoningStoma het volgende:
Een potje met minder dan 20 kills is een slecht potje.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
is situatiebepalend toch?
Ik dacht dat je skills had.....Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ok mr seriousquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef KoningStoma het volgende:
Wat jij als "skills" bestempelt, interesseert me niet.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
2 van de 3 challenges van scout pro kan je ook met andere wapens dan een sniper halen.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Maar die sniper kills blijven kutquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
2 van de 3 challenges van scout pro kan je ook met andere wapens dan een sniper halen.![]()
![]()
Een potje niet gevloekt is een potje niet geleefd?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:25 schreef KoningStoma het volgende:
Een potje onder de 4.00 is een slecht potje.
Een potje met minder dan 20 kills is een slecht potje.![]()
met een RPG een huey eruit schieten geeft toch wel een amusant gevoelVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Dat ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:28 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Een potje niet gevloekt is een potje niet geleefd?![]()
![]()
Binnenkort ook maar alle pro perks halen, geen zin meer om te prestigen, liever constant kutten met wapens met een grenade launcher er op en RPG als second
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Deze baas is pro!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:02 schreef Catkiller het volgende:
Binnenkort ook maar alle pro perks halen, geen zin meer om te prestigen, liever constant kutten met wapens met een grenade launcher er op en RPG als second![]()
Met een RPG random om je heen knallen is nog veel beterquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:53 schreef BzP het volgende:
met een RPG een huey eruit schieten geeft toch wel een amusant gevoel![]()
Net even MW2 gespeeld. Ok het spel is natuurlijk bagger maar dat snipen.. Als je gewoon kon quickscopen in BO wat een mooi spel was het dan geweest.![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:27 schreef MagischMannetje het volgende:
Net even MW2 gespeeld. Ok het spel is natuurlijk bagger maar dat snipen.. Als je gewoon kon quickscopen in BO wat een mooi spel was het dan geweest.![]()
![]()
![]()
![]()
Was het maar zo'n feest, dan hoefde ik die tactiek niet te gebruikenquote:
[/quote]![]()
Ik ben zojuist tot de conclusie gekomen dat als je er gewoon vrede mee hebt dat je zuigt het veel leuker is om te spelen
Ach ja, als je maar lol hebt hehe![]()
Story of my lifequote:Op zondag 13 maart 2011 08:10 schreef Udigo het volgende:
Ik ben zojuist tot de conclusie gekomen dat als je er gewoon vrede mee hebt dat je zuigt het veel leuker is om te spelen
Ach ja, als je maar lol hebt heheMaar jup, gewoon aanklooien en dan is het fantastisch!
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Die is er idd niet, balen dus! Heb de game wel via een nederlandse webshop besteld en daar stond ook niet aangegeven dat het de U.S. versie was. Nu maar azen op een goedkoop nederlands exemplaar via mp.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:38 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Jawel, heb je denk ik een andere download nodig. Kijk in de PSN store. Of misschien staat er geen Amerikaanse versie in de Europese store. Zal straks wel even kijken.Zo niet.. dan toch!![]()
Idd, zonder de tomahawk had ik me sneller verveeltquote:Op zondag 13 maart 2011 10:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Story of my lifeMaar jup, gewoon aanklooien en dan is het fantastisch!
Hoe komt het dat ik in BO meer kills maak dan in MW2, terwijl in mw2 cold blooded minder gebruikt werd?![]()
Omdat MW2 moeilijker is en het niveau er hoger ligt?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:37 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe komt het dat ik in BO meer kills maak dan in MW2, terwijl in mw2 cold blooded minder gebruikt werd?Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ik heb de hele video gekeken.. Dat waren de saaiste en langste tien minuten IN THE HISTORY OF MANKIND.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hij legt goed uit wat er nou echt mis is met Ghost
Hij laat het inderdaad goed zien. Dit is waarom ik Ghost haat![]()
![]()
Ik ook. Godverdomme man, om te janken.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb de hele video gekeken.. Dat waren de saaiste en langste tien minuten IN THE HISTORY OF MANKIND.
Hij laat het inderdaad goed zien. Dit is waarom ik Ghost haat
Maar campers heb je altijd. Het probleem is meer dat ghost echt uitnodigd om te gaan campen.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Het niveau in MW2 hoger noemenquote:Op zondag 13 maart 2011 17:42 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Omdat MW2 moeilijker is en het niveau er hoger ligt?! Als je hoger niveau wil spelen moet je GB gaan doen en geen pubs.
![]()
Ja, als je zo levenloos veel tijd in een spel wil steken misschien. Ik heb daar de tijd niet voor. En aangezien de mensen die nu nog MW2 spelen over het algemeen nolifers zijn die willen quickscopen en dergelijke ligt het niveau daar hoger dan in black ops. Nog steeds bedroevend laag hoor, daar niet van.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het niveau in MW2 hoger noemen! Als je hoger niveau wil spelen moet je GB gaan doen en geen pubs.
-edit- note
[ Bericht 97% gewijzigd door Morpheus2002 op 13-03-2011 22:33:09 ]Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Als jij dan met een AR speelt zou je ieder potje dik moeten winnen aangezien het vrij makkelijk is om die snipers te dissen. Dus het spel zou alleen maar makkelijker moeten worden. Ga maar eens COD 4 spelen daar haal ik ieder potje wel 3 helicopters omdat iedereen alleen maar sniped.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja, als je zo levenloos veel tijd in een spel wil steken misschien. Ik heb daar de tijd niet voor. En aangezien de mensen die nu nog MW2 spelen over het algemeen nolifers zijn die willen quickscopen en dergelijke ligt het niveau daar hoger dan in black ops. Nog steeds bedroevend laag hoor, daar niet van.![]()
Doe jij nou maar rustig pikkie. Hij typte laatst zelf iets met een t ipv d op het eind of andersom. Waarschijnlijk dat ie dat daarom postte. Iets met sarcasme enzo.quote:
Tenminste, dat hoop ik
[#52] CoD: Black Ops [X360/PS3]: get shit on
[ Bericht 13% gewijzigd door Morpheus2002 op 13-03-2011 22:33:48 ]![]()
Zou jij niet willen qs'en in BO? Ik vermaakte me er mee met MW2 en met een normaal AR of een SMG win je toch altijd tegen een sniper? Kon je in BO maar QS'enquote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja, als je zo levenloos veel tijd in een spel wil steken misschien. Ik heb daar de tijd niet voor.... Nog steeds bedroevend laag hoor, daar niet van.
[ Bericht 8% gewijzigd door MagischMannetje op 13-03-2011 23:00:16 ]![]()
Ase en Michhas waren bang.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:36 schreef KoningStoma het volgende:
Klopt
Gaan we nog mw2 doen of doet niemand mee?na regen, ben ik er.
Je kan dan alsnog niet zo quickscopen als in MW2. Want volgens Treyarch zijn de snipers nu "realistischer". Komop laat me gewoon fun hebben netzo als in MW2. Ze hoeven alleen dat 'except sniper rifles' weg te halen bij SoH en een hoop mensen zijn tevreden.quote:![]()
Klopt. Het is vooral jammer dat de semi-automatische snipers niet zo snel kunnen schieten als een M14. Dat was het mooiste aan MW2. Gewoon die barret gebruiken als een shotgun![]()
![]()
Dat was heul mijn tactiek.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:57 schreef KoningStoma het volgende:
Klopt. Het is vooral jammer dat de semi-automatische snipers niet zo snel kunnen schieten als een M14. Dat was het mooiste aan MW2. Gewoon die barret gebruiken als een shotgun![]()
Shit net potje op Highrish, epic raffica kill.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:57 schreef KoningStoma het volgende:
Klopt. Het is vooral jammer dat de semi-automatische snipers niet zo snel kunnen schieten als een M14. Dat was het mooiste aan MW2. Gewoon die barret gebruiken als een shotgun
na regen, ben ik er.
WTF in mw2 net. Ik heb mn killstreaks nog niet veranderd, dus ik had aan het eind van de ronde 2 carepackages over. Door de mongolen in mn team moest andere team nog 2 kills. Ik gooi die dingen...
Een ac130 en een chopper gunner![]()
![]()
p-p-p-pwnedquote:Op zondag 13 maart 2011 23:17 schreef KoningStoma het volgende:
WTF in mw2 net. Ik heb mn killstreaks nog niet veranderd, dus ik had aan het eind van de ronde 2 carepackages over. Door de mongolen in mn team moest andere team nog 2 kills. Ik gooi die dingen...
Een ac130 en een chopper gunner![]()
Altijd zuur, dat soort shit.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:17 schreef KoningStoma het volgende:
Een ac130 en een chopper gunnerSowieso vind ik de snipers in black ops gewoon zwaar kut. Ik weet niet waarom, maar ze spelen gewoon niet chill.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:51 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Je kan dan alsnog niet zo quickscopen als in MW2. Want volgens Treyarch zijn de snipers nu "realistischer". Komop laat me gewoon fun hebben netzo als in MW2. Ze hoeven alleen dat 'except sniper rifles' weg te halen bij SoH en een hoop mensen zijn tevreden.
In mw2 kon ik op een gegeven moment bij het hardscopen in tienden van secondes gericht en geschoten hebben en dan een one shot kill hebben. Bij black ops ben je dik een seconde aan het richten en dan is het nog maar de vraag of je raak schiet en DAN is het nog de vraag of je geen hitmarker krijgt aangezien die krengen van dag tot dag worden aangepast.
Daarom gewoon grenade laucher en RPG
Snipers kan ik nog net aan met een ACOG er op en dan kan ik mijn score nog positief houden
[/quote]![]()
Ze zouden de snipers gewoon zo moeten maken dat je ze alleen kan gebruiken als je prone bent ofzo. Echte snipers rennen toch ook niet als ze snipen..![]()
Nooooo.quote:Beste Tliciouz,
U ontvangt deze e-mail omdat uw abonnement op Xbox LIVE Gold 3 maanden prepaid is geannuleerd op maandag 14 maart 2011.All good things are wild and free.![]()
Hehe ik had net een potje FFA in Nuketown die nog geen 3 minuten duurde, care package, Chopper Gunner en klaar.![]()
![]()
skills!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Die kreeg ik de 11e.quote:
Was dat dat potje van ons?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
83 kills maken in een demo op nuketown zonder choppers is pas skill![]()
![]()
Volgens mij wel had toen napalm, blackbird en doggies aan maar die doggies deden geen flikkerquote:!
![]()
Dat was wel een bazenpotje inderdaadquote:Op maandag 14 maart 2011 12:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij wel had toen napalm, blackbird en doggies aan maar die doggies deden geen flikker!
Nuketown 24/7 met napalm, mortars en rolling thunderGegarandeerd 5 á 10 kills
![]()
![]()
Toen we de 3de ronde in gingen en ik zei dat ik de 100 kills wel ging halen faalde dat even hardquote:Op maandag 14 maart 2011 12:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat was wel een bazenpotje inderdaad
Nuketown 24/7 met napalm, mortars en rolling thunderGegarandeerd 5 á 10 kills
![]()
![]()
Dat potje weet ik nog wel geloof ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen we de 3de ronde in gingen en ik zei dat ik de 100 kills wel ging halen faalde dat even hardOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Daar was jij niet bij want dat waren alleen Michhas en ik in MERC moshpitquote:Op maandag 14 maart 2011 12:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat potje weet ik nog wel geloof ik.![]()
Was ook lichtelijk sarcastisch bedoeld.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
83 kills maken in een demo op nuketown zonder choppers is pas skill
Mijn personal best qua meeste kills is volgens mij ook +/- 80 bij een potje demo op nuketown. Ook bij nuketown 24/7, begin februari in dat double xp weekend. Echt een top mode, dat nuketown 24/7!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ja die derde ronde was niet zo best inderdaadquote:Op maandag 14 maart 2011 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen we de 3de ronde in gingen en ik zei dat ik de 100 kills wel ging halen faalde dat even hardMaar als die was gegaan zoals de eerste 2 rondes had je de 100 makkelijk gehaald.
![]()
Ik heb sowieso wel zo'n potje meegemaakt.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar was jij niet bij want dat waren alleen Michhas en ik in MERC moshpitKan evengoed zijn dat dat die op radiation was en dat ik in de war ben met mijn eigen nuketown 24/7 potjes.
Op radiation waren we toen met een volle party geloof ik maar waar Michhas het over heeft waren alleen wij tweequote:Op maandag 14 maart 2011 13:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel zo'n potje meegemaakt.Kan evengoed zijn dat dat die op radiation was en dat ik in de war ben met mijn eigen nuketown 24/7 potjes.
![]()
BzP is trouwens geband.Ik weet niet wat voor opmerking hij maakte, maar het zal wel lekker aardig zijn geweest.
Note = ban?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:48 schreef kutkabouter het volgende:
BzP is trouwens geband.Ik weet niet wat voor opmerking hij maakte, maar het zal wel lekker aardig zijn geweest.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Okee, maar ik las ergens in dit topic dat BZP een note had gekregen, waarom is hij dan geband?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:36 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee hoor. Je kan prima 25 notes krijgen zonder ban.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Hij was nogal zielig bezig volgens mij.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Okee, maar ik las ergens in dit topic dat BZP een note had gekregen, waarom is hij dan geband?![]()
![]()
Zoals ikquote:Op maandag 14 maart 2011 16:36 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nee hoor. Je kan prima 25 notes krijgen zonder ban.![]()
![]()
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het schijnt dat je tegenwoordig een ban kan krijgen voor spawntrappen in demo gamesHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Kennelijkquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:08 schreef KoningStoma het volgende:
Omdat ze zelf geen goed spawnsysteem kunnen maken?!
![]()
Denk je dat je gebanned bent hierdoor?quote:The Call of Duty: Black Ops servers will be taken offline for necessary maintenance from 02:00 - 03:00 PST on March 15th, 2011.![]()
Ik ben niet gebanned 2 maatjes van me uit Amerika wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:35 schreef KoningStoma het volgende:
Denk je dat je gebanned bent hierdoor?
[..]![]()
Weet ik niet. Er staat in ieder geval een streepje door z'n naam op z'n profiel.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Okee, maar ik las ergens in dit topic dat BZP een note had gekregen, waarom is hij dan geband?
Ik heb er pas 24.quote:![]()
Maar wel 10 bans ofzo en nog meer kloons.
Newbie!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:50 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik heb er pas 24.![]()
Maar wel 10 bans ofzo en nog meer kloons.![]()
Bans bespreken op het forum is verbodenOn-topic dus!
Wtf is dat voor bullshitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bans bespreken op het forum is verbodenOn-topic dus!
![]()
Omdat het o.a. voor een hoop off-topic posts zorgt zoals nu. Overige klachten kunnen naar forum@fok.nl.quote:Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Kort vraagje nog stiekem, hoe weet je hoeveel notes je hebt dan?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kort vraagje nog stiekem, hoe weet je hoeveel notes je hebt dan?
Staat bovenaan![]()
![]()
Veel te weinig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Staat bovenaan![]()
Moet je serieus gaan betalen om te zien wat je hebt? Heb er één, maar geen idee waarvoor..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Stel bezems, blijf nou ontopic voordat morpheus weer moet gaan vegen.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ahhh, 10 topics geleden, those were the daysquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat het o.a. voor een hoop off-topic posts zorgt zoals nu.
Dit dus.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ahhh, 10 topics geleden, those were the days
Ik snap niet waarom Morph zich ineens geroepen voelt om de boel schoon te maken hier, wat mij betreft ging het prima.![]()
Omdat hij zelf black ops wil gaan spelen en dit topic nu in zijn MyAt staat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik snap niet waarom Morph zich ineens geroepen voelt om de boel schoon te maken hier, wat mij betreft ging het prima.
Woaaah, ik heb al twee weken niet gegamed. Heb ik nog patches gemist die het spel enigzins beter maken?![]()
![]()
Nope. Dit spel is namelijk reddeloos verloren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:36 schreef Moffol het volgende:
Woaaah, ik heb al twee weken niet gegamed. Heb ik nog patches gemist die het spel enigzins beter maken?Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Omdat dit topic over CoD: Black Ops gaat en ik veel te veel off-topic slowchat posts zie en daarnaast ook nog posts over MW2. Dit is misschien leuk voor jullie maar er zullen niet snel nieuwe mensen in dit topic komen posten en dat vind ik zonde. Slowchatten kan in het GAM SC topic, hier graag beperken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik snap niet waarom Morph zich ineens geroepen voelt om de boel schoon te maken hier, wat mij betreft ging het prima.Deels. En verder wat ik hierboven zeg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Omdat hij zelf black ops wil gaan spelen en dit topic nu in zijn MyAt staat.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ik moet mijn kamer nog opruimen want vriendin komt zo langs maar Black Ops is fucking verslavend
edit: geen connection meer dus dan maar kamer opruimen
edit 2: kamer opgeruimd en nou doet ie het gewoon
[ Bericht 23% gewijzigd door Rijstkoker op 16-03-2011 14:51:17 ]rice rice baby tututututedudududum![]()
Er is iets mis met fucking hardline pro.
Bijna elke keer als ik bij een carepackage dubbel vierkantje doe dan verdwijnt gewoon de inhoud in plaats van dat ik iets anders terug krijg.rice rice baby tututututedudududum![]()
Dit is het enige spel waarbij ik spijt heb van de PS3-versie.quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:59 schreef Rijstkoker het volgende:
Er is iets mis met fucking hardline pro.
Bijna elke keer als ik bij een carepackage dubbel vierkantje doe dan verdwijnt gewoon de inhoud in plaats van dat ik iets anders terug krijg.![]()
PS3
Speel zelf ook op PS3 hoor, maar wilde ze anderen maar eens voor zijn..Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
moet wel zeggen dat je een beetje aan de late kant bent als je nu nog BO gaat doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Deels. En verder wat ik hierboven zeg.
iedereen is weer naar de vorige cod![]()
Achja ik vond hem lange tijd te duur maar de singleplayer is echt tof met een goed verhaalquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
moet wel zeggen dat je een beetje aan de late kant bent als je nu nog BO gaat doen.
iedereen is weer naar de vorige codDe multiplayer vind ik nu nog leuk maar wie weet komen de irritaties nog wel en ga ik ook terug naar MW2
Al denk ik van niet, want ik doe niet zo moeilijk over games
Definieer iedereen trouwens?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
De xbox crew.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Achja ik vond hem lange tijd te duur maar de singleplayer is echt tof met een goed verhaalDe multiplayer vind ik nu nog leuk maar wie weet komen de irritaties nog wel en ga ik ook terug naar MW2
Al denk ik van niet, want ik doe niet zo moeilijk over games
Definieer iedereen trouwens?
Maar wel naar borderline borderlands.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:33 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben helemaal niet terug gestapt naar MW2
Edit: oeps
Huh? Ross, ik en Bozz hebben al een paar weken geen Borderlands gedaan hoorquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Maar wel naar borderline borderlands.
Edit: oeps![]()
![]()
Jongens ik heb BO ook! Mag ik nu ook hier posten?Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:11 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens ik heb BO ook! Mag ik nu ook hier posten?![]()
![]()
Alleen als je klaagt over de game, anders pas je niet binnen de doelgroep volgens mijquote:Op donderdag 17 maart 2011 10:11 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens ik heb BO ook! Mag ik nu ook hier posten?
Trollen mag ook.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ik merk het al, ik hoor hier helemaal thuis!Black Ops
![]()
![]()
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:31 schreef SpankmasterC het volgende:
![]()
![]()
Nee. En voor MW2 is een ander topicquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ging alleen een beetje mee met de flow van de posts.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee. En voor MW2 is een ander topic![]()
Iemand hier ervaring met COD voor Nintendo DS?
Ik wil hem wel kopen,maar graphics zien dr kut uit op de achterkant...
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .![]()
Een DS heeft gewoon kutgraphics....quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:44 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik wil hem wel kopen,maar graphics zien dr kut uit op de achterkant...![]()
ja is echt supervet, en ingame vallen de graphs mee hoor is bijna beter dan de ps3quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:44 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik wil hem wel kopen,maar graphics zien dr kut uit op de achterkant...![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja is echt supervet, en ingame vallen de graphs mee hoor is bijna beter dan de ps3
![]()
![]()
Heul goed
Moehahaha.quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het officiële Black Ops klaagtopic![]()
![]()
Typerend dat het hier stil valt zodra de modjes binnenvallen.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
komt omdat je geen offtopic meer mag lullen en over blackops is maar 1 ding te zeggen,dat het kut is en dat is al te vaak gezegt vandaar de stiltequote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:37 schreef kutkabouter het volgende:
Typerend dat het hier stil valt zodra de modjes binnenvallen.![]()
okequote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Black Ops is de shit en iedereen die dat niet ziet is gewoon een noob![]()
Een hoop noobs op de wereld dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Black Ops is de shit en iedereen die dat niet ziet is gewoon een noobOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
De MP is net zo frustrerend als alle andere COD's, maar de zombiemode is meesterlijk (en toffer dan in WaW)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Black Ops is de shit en iedereen die dat niet ziet is gewoon een noobPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
Zombie was wel tof! Al zuig ik wel! Maar dat komt vast goed, ooit!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Kino der toten..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:29 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben er ook niet zo goed in. Vaak oefenen dus
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Black Ops is de shit en iedereen die dat niet ziet is gewoon een noob
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Black Ops is de shit en iedereen die dat niet ziet is gewoon een noob![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:51 schreef KoningStoma het volgende:
Ik speel de laatste dagen een stuk meer mw2
quote:!
Onze goede vriend Bobbanz is trouwens een klein smerig hackertjeBij mw2 had hij een winn/loss van 177.54(!!) en k/d van 7.44, toch niet verkeerd!
Maar bij black ops heeft hij een win/loss van 0.29 (!!) en een k/d van 1.12.. Sinds de nieuwste patch van mw2 is hij ook niet meer online geweest, misschien gekickt van PSN?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ben geen smerig hackertje. Ik had AC BO uitgeleend en kreeg voor te lenen MW2, heb die even gespeeld maar kwam alleen maar in hack servers. Daardoor had ik geen zin meer in het spel, en heb ik hem terug gegeven aan me vriend, en heb ik AC BO weer terug.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Onze goede vriend Bobbanz is trouwens een klein smerig hackertjeBij mw2 had hij een winn/loss van 177.54(!!) en k/d van 7.44, toch niet verkeerd!
Maar bij black ops heeft hij een win/loss van 0.29 (!!) en een k/d van 1.12.. Sinds de nieuwste patch van mw2 is hij ook niet meer online geweest, misschien gekickt van PSN?
Gr,
Bobbanz![]()
Na een tijdje toch de sniper weer eens op gepakt. Maar wat een verschil zeg. Heb gewoon gequickscoped in BO, wat mij nooit mogelijk leek in dit spel. KoningStoma.. Je had toch gelijk.![]()
Dit spel is echt te makkelijk :c. Nog nooit gespeeld, gister binnen. Alleen nog maar 1.4 k/d en hoger.
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:17 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Dit spel is echt te makkelijk :c. Nog nooit gespeeld, gister binnen. Alleen nog maar 1.4 k/d en hoger.
![]()
![]()
Jeuj we hebben een nieuwe Bobbanzquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:17 schreef SuperKaasNacho het volgende:
totdat je tegen stoma komt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:17 schreef SuperKaasNacho het volgende:
dan ga je neer booooiiiiiii![]()
Ja dat zal, 'even' gespeeld maar intussen wel 50.000 potjes gespeeld..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:02 schreef BobbanzIsBack het volgende:
[..]
Ben geen smerig hackertje. Ik had AC BO uitgeleend en kreeg voor te lenen MW2, heb die even gespeeld maar kwam alleen maar in hack servers. Daardoor had ik geen zin meer in het spel, en heb ik hem terug gegeven aan me vriend, en heb ik AC BO weer terug.
Gr,
BobbanzOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
want dat is zo goed?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:17 schreef SuperKaasNacho het volgende:
![]()
Alsof je "goed" kunt zijn in een spel als call of duty.quote:Gewoon kankerveel spelen, dan haal je betere scores.
De maps kennen is al minimaal de helft van je succesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:54 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Alsof je "goed" kunt zijn in een spel als call of duty.Gewoon kankerveel spelen, dan haal je betere scores.
Ja het is ook geen gezellige boel meer, steeds als ik online kom is iedereen wat anders aan het doen.quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
BzP een week weg, en er is hier niks meer te beleven :-)quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Het was net zo lekker rustigquote:Op maandag 21 maart 2011 13:06 schreef BzP het volgende:
[..]
BzP een week weg, en er is hier niks meer te beleven :-)
Waren er goede namen aanwezig?quote:Op maandag 21 maart 2011 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nadat ik de UFC van zaterdagnacht heb gezien kom ik wel even knallenhehehehquote:
Net zo hard als black ops.quote:
Cro Cop vs Shaubquote:Op maandag 21 maart 2011 13:37 schreef BzP het volgende:
[..]
Waren er goede namen aanwezig?
[..]
heheheh
Wineland vs Faber
Jon 'bones' Jones vs Shogun Rua als main event voor de LHW title.
Mega event dus.![]()
idd, snel ffies downloaden strax!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cro Cop vs Shaub
Wineland vs Faber
Mega event dus.
cro cop met zn high kicks _0_Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Die heb ik gisteravond gekekenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cro Cop vs Shaub
Wineland vs Faber
Mega event dus.
Ik kom vanavond eindelijk weer eens schieten guys, it's been to long...![]()
Waar was je?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die heb ik gisteravond gekeken
Ik kom vanavond eindelijk weer eens schieten guys, it's been to long...Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Shogun was waardeloos leek wel of hij net de kroeg uit kwam rollenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:32 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die heb ik gisteravond gekeken
Ik kom vanavond eindelijk weer eens schieten guys, it's been to long...![]()
Dus die heeft klappen gekregen van die neger?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shogun was waardeloos leek wel of hij net de kroeg uit kwam rollen
Some old t-hawks in summitVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Hij heeft getapped op strikesquote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:02 schreef BzP het volgende:
[..]
Dus die heeft klappen gekregen van die neger?
Some old t-hawks in summit!
![]()
Hij heeft gewat?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft getapped op strikes!
![]()
Waar nietquote:
ERG druk op het werk geweest, had ik 's avonds niet meer de fut om te gaan knallen....![]()
Nee hoor, ref kwam ertussen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft getapped op strikes!
![]()
Jones was gewoon een beest, net zoals hij zijn vorige tegenstanders oprolde. Gozer is pas 23, zit over 5 jaar pas op zijn top qua lichamelijke kunnenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Shogun was waardeloos leek wel of hij net de kroeg uit kwam rollen
Jones had 's ochtends nog een inbreker gepakt he![]()
![]()
Dat is meestal als 1 begint te tappen ja..quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Hij ging gewoon neer, licht is uit zijn ogen geramd door die negert. Erg impressive.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:50 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat is meestal als 1 begint te tappen ja..![]()
Ik heb het zelf ook niet gezien, ga vanaaf ffies op isohunt snuffelen..
Maar als hij echt tapte op strikes dan vind ik hem wel echt ZWAAR zielig...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Kijk het maar terug hij is met zijn rechter hand op de grond aan het tappen en dan springt Herb Dean er tussen.quote:
http://www.fighthymn.net/search/label/Jon%20Jones
Op 18:20
[ Bericht 13% gewijzigd door LitmanenAFCA op 22-03-2011 17:38:15 ]![]()
Ontopic blijven jongens. Ander moet ik notes uit gaan delen!Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Hoe kon je ook alweer zien hoeveel je er hebt?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:36 schreef kutkabouter het volgende:
Ontopic blijven jongens. Ander moet ik notes uit gaan delen!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ja, kijk maar naar mij, ik heb er 24 en al 4 keer een permban gehad.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij 20 krijg je een perm ban dus ik zou maar goed oppassen knaapOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: