SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
Justin Bieber een TT geven.
[ Bericht 32% gewijzigd door Morpheus2002 op 10-03-2011 11:07:12 ]Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Goeiequote:
[ Bericht 11% gewijzigd door Morpheus2002 op 10-03-2011 11:07:22 ]Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Vanmiddag, praktisch elk potje boven de 10k xpquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vanmiddag ging het wel echt heel lekker zullen wel een update oid krijgen denk ik zo![]()
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Like a baws.quote:Op donderdag 10 maart 2011 01:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vanmiddag, praktisch elk potje boven de 10k xp
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Ben je dan uitgerekend? Beetje vroeg na carnaval he?quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:20 schreef tliciouz het volgende:
Ben vanaf de 14e niet meer online voorlopig.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
10 seconds, 5 corpses 1 tomahawk _0_
Wat hou ik toch van dat ding!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Mwah, kan beter.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:40 schreef BzP het volgende:
10 seconds, 5 corpses 1 tomahawk _0_
Wat hou ik toch van dat ding!Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Potver ik wil dit spel eindelijk ook eens aanschaffen en online mee knallen. Nu was ie bij Amazon UK laatst 30 euro maar nu istie weer duurder
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
2e hands kopen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Potver ik wil dit spel eindelijk ook eens aanschaffen en online mee knallen. Nu was ie bij Amazon UK laatst 30 euro maar nu istie weer duurderOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ik wel, jij aan de andere hand....quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Blijkbaar niet, aangezien je over het algemeen je beste prestaties hier meldt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Blijkbaar hou jij van invullen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, aangezien je over het algemeen je beste prestaties hier meldt.
Ik meld SOMS aardige prestaties hier die ik de dag ervoor bereikt hebt.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Xbox 360. Rond de ¤ 30,-quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:34 schreef biertank het volgende:
[..]
ps3 of xbox?
en wat heb je er voor over?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ik verkoop mijne voor 20, maar ook niet lager dan dat.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: