quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]wooooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mother of noodles
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Yup. Een onmogelijke dienst om te ruilen ook, dus helaasch.quote:
Nicequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:54 schreef Muck het volgende:
[..]
jeej
papamuck verbouwt alles wat los en vast zit, dus ik had deze zomer wekelijks kakelverse peulen
Aan een stuk?quote:
Ben je dan nog niet duizeligquote:
quote:
Als ik nu muziek aanzet word ik vermoordquote:
Ik zit de hele avond al te luisteren / klooien met de streamingquote:
Sorryquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
volgende keer met luisteraars graag
kloptquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Sugar snaps zijn gewoon doorgeschoten peulen die ze eigenlijk als veevoer moeten aanmelden. Maar als je ze een hip naampje geeft trapt heel de tokkie-kudde erin en kan je ze voor veel meer geld verkopen natuurlijk.
Neequote:
na deze nog eentje en dan zet ik hem uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:56 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je keuze is de laatste 10 minuten goed voorruit gegaan![]()
Sugar snap peas zijn niet zo groot hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Sugar snaps zijn gewoon doorgeschoten peulen die ze eigenlijk als veevoer moeten aanmelden. Maar als je ze een hip naampje geeft trapt heel de tokkie-kudde erin en kan je ze voor veel meer geld verkopen natuurlijk.
Lekker om zo'n tuin te hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ik huppel 's zomers de tuin in en besluit dan wat we die avond eten
Nee, zijn idd lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sugar snap peas zijn niet zo groot hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |