Sorry, vergeten te melden. Maar ophalen kan in Doesburg (bij Arnhem) en luisteren is niet mogelijk omdat alles afgekoppeld staat en mijn versterker nog al ingebouwd is, of je moet je eigen versterker mee nemen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:10 schreef soulfly1983 het volgende:
waar staat het spul en eventueel te beluisteren?
en is dit de zwarte of zilver versie?
Jij kan niet goed handelen?quote:
Waar haal je die 70 euro vandaan? De vraagprijs voor de stands is 50 euro en de 5.1 set is 70 euro. Maar omdat je zo'n mooie avatar hebt wil ik best wel onderhandelen hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:26 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Jij kan niet goed handelen?
70 euro voor een paar standers die enkel en alleen op dit model passen vind ik aardig aan de prijs... Dus 30 geboden, jij vindt dat te weinig, ik geef je wel gelijk, jij doet er iets af, ik doe er iets bij en zo maken we elkaar gelukkig...
snap je?
Nee sorry, ik kom enkel in Apeldoorn en vaak in het zuiden des lands.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:20 schreef soulfly1983 het volgende:
ik heb wel belang bij de hele set... alleen is het helaas te ver rijden.
je komt zeker nooit iets verder richting het noorden?
45 incl verzenden voor de standers?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:35 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
Waar haal je die 70 euro vandaan? De vraagprijs voor de stands is 50 euro en de 5.1 set is 70 euro. Maar omdat je zo'n mooie avatar hebt wil ik best wel onderhandelen hoor
Denk ik ff overna. Soulfly1983 was eerder, dus eerst even met hem er uit zien te komen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:29 schreef Dengaman het volgende:
[..]
45 incl verzenden voor de standers?
Want ik wil m'n setje dus niet aan de wand boren, want de pootjes en de wandhouders die er origineel bij zitten zijn top, maar zonde om in de muren te boren...
Ik wil je best wel tegemoet rijden (weet niet waar je vandaan komt?). Verzenden is niet echt een optie omdat de subwoofer best zwaar is en het setje is ook vrij kwetsbaar. En zo'n grote doos heb ik ook niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:30 schreef soulfly1983 het volgende:
das ff balen... het kan helaas niet uit om ze te halen ivm benzine kosten.
verzenden een optie?
Is goed! Naar Zwolle wil ik best rijden hoor, geen probleem!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:41 schreef soulfly1983 het volgende:
halverwege zit je ongeveer op Zwolle, dus dat is een flink stuk rijden.
zal vanavond even kijken of ik ze kan beluisteren in de winkel![]()
weet ik ook meteen of het de moeite waard is, en dan laat ik het vanavond even weten.
goed?
Das een goede. Als Soulfly dit even laat weten?quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:05 schreef Dengaman het volgende:
Maar wil soulfly ook de complete set? Of bedoeld ie alleen de complete set qua boxen?
dan is dat afgesproken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:03 schreef Dengaman het volgende:
Heel graag want ik ben echt op zoek naar de standers nl...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |