Ik heet ook heul geen Levi, misschien dat dat er iets mee van doen heeft.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:04 schreef Henkie94 het volgende:
Levi is een mannennaam.
Ook ik rust mijn koffer.
Hij heet wel Henkie94...ook al is ie 13quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heet ook heul geen Levi, misschien dat dat er iets mee van doen heeft.
Dat is wat je wilt dat ik denk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heet ook heul geen Levi, misschien dat dat er iets mee van doen heeft.
Nouw.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hij heet wel Henkie94...ook al is ie 13
Staat toch gewoon overal dat ik vrouw ben, je kunt ook verder kijken dan je driewieler lang is.quote:
Bij hem staat ook dat ie man is...maar het is nog maar een jongetje...knulletje, kereltje, ventjequote:Op woensdag 9 maart 2011 23:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Staat toch gewoon overal dat ik vrouw ben, je kunt ook verder kijken dan je driewieler lang is. [ afbeelding ]
misschien moeten ze daar dan ook maar een aparte categorie voor maken. Man, Vrouw of Kiddoquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bij hem staat ook dat ie man is...maar het is nog maar een jongetje...knulletje, kereltje, ventje
Doe manwijf er ook maar bij dan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
misschien moeten ze daar dan ook maar een aparte categorie voor maken. Man, Vrouw of Kiddo
ok, dan krijg je die statusquote:
Of van die mailtjes in verneukt Engels die iets zeggen over foto's van jou.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:12 schreef Levitation het volgende:
ING waarschuwt voor phishing
Ik pleit voor een algeheel internetverbod voor mensen die in dat soort mailtjes vliegen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:14 schreef Levitation het volgende:
Oh, ik ga maar eens slapen, mijn hoofdpijn wordt moe.
ik ga ook...itt sommige scholieren hier moet er morgen weer keihard gewerkt worden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:14 schreef Levitation het volgende:
Oh, ik ga maar eens slapen, mijn hoofdpijn wordt moe.
Truste.quote:
Vakantie hier. :3quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga ook...itt sommige scholieren hier moet er morgen weer keihard gewerkt worden.
Omdat het een nieuwe opbergkast van 150 euro bespaardquote:
Witnie, soms kan ik niet in slaap vallen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:04 schreef Inu het volgende:
Vandaag op vakantie
Waarom slaap je maar zo weinig artic?...
Melatonine?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Witnie, soms kan ik niet in slaap vallen.
Ik ben nu ook totaal niet moe.
En hoe kom je? per trein? per auto? Parking?quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:04 schreef Inu het volgende:
Vandaag op vakantie
Waarom slaap je maar zo weinig artic?...
Papaquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
En hoe kom je? per trein? per auto? Parking?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |