Ken je klassiekersquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:14 schreef FUFR het volgende:
zo, juup is over zijn foto angst heen zo te zien
Die laaf-achtige foto? Of een met drie tieten? Of...etc...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou het serieus niet eens meer weten
Het is vast geen scheve bakkes, want daar zit ik niet echt mee
En een hele leuke van Sku met een babbiequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die laaf-achtige foto? Of een met drie tieten? Of...etc...
Ik kijk niet naar die mislukte medelander, en dan heb ik het niet over Vrienten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:19 schreef bleiblei het volgende:
Iemand gisteren op volle toeren met ali b ofzo gezien?
Henny Vrienten is echt een held.
eensch, ik heb het vannacht gekeken op d'n ipad omdat ik toch niet kon slapenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:19 schreef bleiblei het volgende:
Iemand gisteren op volle toeren met ali b ofzo gezien?
Henny Vrienten is echt een held.
Pijn kan idd fijn zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:15 schreef FUFR het volgende:
doe ik ook niet, ik omhels pijn, pijn is fijn, pijn is lekker
*dokter belt
En, Amaranta al toegevoegd aan jouw AaiPat vrienden?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eensch, ik heb het vannacht gekeken op d'n ipad omdat ik toch niet kon slapen
38x liever Ali B dan 1x Rene Froger ofzoquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar die mislukte medelander, en dan heb ik het niet over Vrienten.
Nee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
En, Amaranta al toegevoegd aan jouw AaiPat vrienden?
Thank you for sharing that with me.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar die mislukte medelander, en dan heb ik het niet over Vrienten.
Wij waren om 01:30 uur thuis na met "spoed" uit Mofrika vertrokken te zijn van het logeer/vakantieadres waar wij al bijna sliepen, dus ik heb niets meer gekeken want ik was doodmoe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
herken je sarcasms...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ken je klassiekersDat is Jabba the Hutt.
Geen dankquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Thank you for sharing that with me.
Maar dat vroeg ik niet.
en zo lang ie in beeld is steelt ie niksquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
38x liever Ali B dan 1x Rene Froger ofzo
Ali B is veel opener, eerlijker dan heel veel andere artiesten, dat valt heel erg mee.
Dat kon ik niet weten hèquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
herken je sarcasms...
ik ben een groot SF aanhangert, het idee al dat ik niet zou weten wie Jabba is
Vond de afleveringen met Lenny Kuhr, Stef Bos en Henny Vrienten echt super sterk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zelfs daar heeft ie veel zelfspot overquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
en zo lang ie in beeld is steelt ie niks
Liever geen van 2jen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
38x liever Ali B dan 1x Rene Froger ofzo
Ali B is veel opener, eerlijker dan heel veel andere artiesten, dat valt heel erg mee.
Met Denny Christiaan was ook tofquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vond de afleveringen met Lenny Kuhr, Stef Bos en Henny Vrienten echt super sterk.
Die met Ben Kramer was echt zum kotzen.
Precies wat je hier boven post, wat een nepvent.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
en zo lang ie in beeld is steelt ie niks
revenge is a dish best served cold/online schreef ik hierboven ergensquote:
kill it!quote:
maak niet zo'n lange zin, zeg gewoon Finquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Ach, het kan misschien een beste gast zijn maar heel die houding en taalgebruik daar kan ik niet mee overweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |