Wat had je gekookt, dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb mijn maaltje van eerder vanavond op FB gezetinclusief recept en foto, dacht laat ik FB ook maar eens nuttig gaan gebruiken
Wat een geweldige vent, aardbeien als je niet zo lekker bent!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had net aardbeien met gesmolten chocoladeMeneer had aardbeien voor me meegenomen omdat hij me zielig vond
das liefquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:15 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had net aardbeien met gesmolten chocoladeMeneer had aardbeien voor me meegenomen omdat hij me zielig vond
Is dat ook anijzig?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:27 schreef borisz het volgende:
Vandaag voor het eerst absint gedronken. Althans een mininipje. Wat een troep
de andere FBquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Kan ik ook wel 's proberen! Ik heb nog een blok tofu liggen. Raad je 't aan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh kijk, het is al gelukt!
Bang bang tofu and lettuce:
[ afbeelding ]
Ainsley..
Ik vind het erg lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kan ik ook wel 's proberen! Ik heb nog een blok tofu liggen. Raad je 't aan?
Zal je Mr fijn vindenquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:49 schreef DarkElf het volgende:
ziet er goed uit.
*Op de 'nog eens te maken' lijst zet.
Jaquote:
Dit is redelijk stevige.. denk ik..quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zal je Mr fijn vinden
Sunny, is het dan van die zachte tofu, of wat meer stevige, rubberige?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |