BUMP voor je eigen topic?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:09 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Echt ik kan mezelf wel schieten.
quote:
Dat ze het zo nooit bekeek.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:13 schreef HSG het volgende:
Je bent in ieder geval eerlijk. Alleen wat was nou haar reactie?
Uitgekeken in de zin van?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:14 schreef Taartjeh het volgende:
Als je haar 10 jaar al kent ben je er dan nog niet op uitgekeken?
Denk je dat ze daar blij mee is?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:18 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
[..]
Dat ze het zo nooit bekeek.
En daar ben ik blij om, ik ook niet, tot afgelopen zondag dus. Het is nu al aardig afgenomen maar ik weet zeker dat ik d'r nog niet kan zien (voor mezelf).
En ik ben irl goudeerlijk, en dat werkt vaker in het nadeel dan in het voordeel kan ik je wel vertellen.
Maar heb je tegen haar gezegt dat je eerst een andere chick gaat ballen om over haar heen te komenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:18 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
[..]
Dat ze het zo nooit bekeek.
En daar ben ik blij om, ik ook niet, tot afgelopen zondag dus. Het is nu al aardig afgenomen maar ik weet zeker dat ik d'r nog niet kan zien (voor mezelf).
En ik ben irl goudeerlijk, en dat werkt vaker in het nadeel dan in het voordeel kan ik je wel vertellen.
Dat is precies de reden waarom ik vrienden wil blijven.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:18 schreef MalaCocinera het volgende:
En ik maar op me kop krijgen van Re over trollen
Ontopic, waarom ga je niet dat voor dat meisje, na 10 jaar weet je toch wat je aan haar hebt
waar zie je datquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:20 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Maar heb je tegen haar gezegt dat je eerst een andere chick gaat ballen om over haar heen te komen?
Waar ben je dan bang voor? Je hebt haar al verteld wat je gevoelens zijn, dus de vriendschap is al veranderd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:20 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Dat is precies de reden waarom ik vrienden wil blijven.
Gewoon je kent haar al zo lang. Dan is het toch niet meer zo bijzonder meer meestal.quote:
Ik denk ook dat het vooral komt omdat ik de laatste tijd ook weinig contact met iedereen heb gehad, sowieso erg weinig met vrienden. Ook lang geen chicks meer gezien dus, op m'n werk ben ik sowieso de jongste, de volgende is echt al 35 ofzoquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:24 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Gewoon je kent haar al zo lang. Dan is het toch niet meer zo bijzonder meer meestal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |