En inmiddels weer afgehaakt, desbetreffende persoon kijkt toch nog even verder. Altijd fijn, impulsieve mensen die dan twee uur later mailen dat ze het toch maar niet doen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:36 schreef BigSmurf het volgende:
Akkoord met iemand via Marktplaats voor 800 euro, komt hem zaterdag halen. Voorlopig dus gereserveerd.
Haha inderdaad altijd droevig dat MP tuig, daarom verkoop ik hier meestal ook altijd mijn dingen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:46 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
En inmiddels weer afgehaakt, desbetreffende persoon kijkt toch nog even verder. Altijd fijn, impulsieve mensen die dan twee uur later mailen dat ze het toch maar niet doen.
Zet het meestal op beiden, soms zit er op Marktplaats wel eens een gek tussen die ineens een mooi bod doet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:07 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Haha inderdaad altijd droevig dat MP tuig, daarom verkoop ik hier meestal ook altijd mijn dingen.
Wat meer info? Ouderdom, aantal controllers/spellen/accessoires, slim/fat versie? En hoeveel wil je bijbetalen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:40 schreef Jappe90 het volgende:
Heb je misschien interesse in een PS3 + bijbetaling van mijn kant?
Sorry, ruilen met een andere laptop is sowieso geen optie.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:37 schreef g3 het volgende:
Indien ruil een optie is: ruilen met een HP Elitebook 2540p (core i7 640LM) ultraportable notebook (2,5 maand oud)?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:16 schreef buzz1291 het volgende:
Het schiet niet erg op zo te zien. Goed ik zal er nog een gele rakker bij doen. 650 euro geboden, maar 13 gele flappen is voor mij echt de max. Moet je wel vandaag reageren want morgen ben ik een weekje uit de lucht......
Jij blijft bezig he...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:16 schreef buzz1291 het volgende:
Het schiet niet erg op zo te zien. Goed ik zal er nog een gele rakker bij doen. 650 euro geboden, maar 13 gele flappen is voor mij echt de max. Moet je wel vandaag reageren want morgen ben ik een weekje uit de lucht......
Uiteraard, maar iemand die het na 3 keer duidelijk maken dat hij onzin uitkraamt gewoon een 4e keer probeert, wekt een beetje irritatie op. Bedankt voor de opschoning.quote:
Met 800 euro bijleggen wel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:26 schreef zoodan het volgende:
ik heb hier 5 pakjes kneedgum voor je liggen3 rode en 2 oranje, interesse?
Zie DM terug.quote:
Leuk om te horen, insgelijks.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef Chahid het volgende:
Thanks gozer, goede betrouwbare fokker. Goede transactie, zou in de toekomst wel weer zaken willen doen met TS.
Kun je beter even achterlaten in het ervaringstopic, hebben andere mensen er ook nog wat aan.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:16 schreef Chahid het volgende:
Thanks gozer, goede betrouwbare fokker. Goede transactie, zou in de toekomst wel weer zaken willen doen met TS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |