Gaan we het hier hebben over Moddi???quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:34 schreef Civilian het volgende:
Wauw.. ik zou bijna zeggen "linkdump", maar modje..
En nu..?
Ik denk dat de waarheid een beetje in het midden ligt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:34 schreef Arn0 het volgende:
PS: Hoezo "hij"?Het is naar mijn weten gewoon een band..
Schijnbaar zowel de naam van de persoon, als van zijn band. Komt wel vaker voor, zoals pas nog bij The Dazzled Kid.quote:Pål Moddi Knutsen also known as Moddi is a Norwegian musician from Senja.
Members
Jørgen Nordby
Ofelia Østrem Ossum
Erik Normann Aanonsen
Hanna Furuseth
Katrine Schiøtt
Einar Stray
Ik denk dat je alleen maar aangenaam verrast kunt zijn, de plaat is heel intens en dat zeg ik niet snel, zeker niet bij dit soort muziek.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:02 schreef Arn0 het volgende:
Hmm oké.. Op zijn website / myspace wordt er inderdaad ook voortdurend naar hem gerefereerd terwijl hijzelf bij het optreden het heel de tijd over "ons" had. Terecht, want zijn band is echt wel essentieel. Maar ach, wat maakt het ook uit! Vanavond even het album beluisteren, ben benieuwd of ze de magie die ze live hebben ook op plaat kunnen brengen.
Zondag in Brussel.. Had erg graag gegaan, de 12 euro is het meer dan waard, maar de show begint verdorie pas om 10 uurquote:Op woensdag 27 april 2011 09:15 schreef belsen het volgende:
Vrijdag staat ie voor E 8,50 in de bovenzaal van Paradiso.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |