Ik ben al jaren bezig met inschrijvingen voor faalangstreductietrainingen, maar geen enkele onderwijsinstelling nam mijn klachten serieus of had één of andere uitvlucht om me niet te helpen.quote:
Klopt, maar de vrienden waarmee ik optrok merkten het niet en accepteerden zelfs dat ik er iets andere opvattingen op na hield.quote:En dat is nu precies waar ik het over heb. Je hebt ook een vorm van autisme toch?
Lijkt me heel gezond daar eens met iemand over te praten zodat je je ei kwijt kunt.
Ik heb helaas te maken met een familie waarin iedereen gauw tevreden is dat je prostitueert voor meerdere bedrijven in plaats van zelf met iets op poten te komen. Daarnaast ben ik ook één van de slachtoffers van de Tweede Fase, iets waarvoor ik nu uitkom...quote:Je frustraties jegens je ouders, zus en de maatschappij als geheel hebben geen uitlaapklep.
En die frustraties lijken me voort te komen uit ongebrip van beide kanten.
Dat is het punt niet. Je moet een psycholoog hebben. Dat is heel anders. En als ik me niet vergis wordt dat (grotendeels) vergoed door je ziektenkostenverzekering. Zelf naar je huisarts gaan voor een doorverwijzing. Ik denk dat je er een hoop aan zult hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Ook uit het vorige topic:
[..]
Ik ben al jaren bezig met inschrijvingen voor faalangstreductietrainingen, maar geen enkele onderwijsinstelling nam mijn klachten serieus of had één of andere uitvlucht om me niet te helpen.
Waar ging het fout dan?quote:Klopt, maar de vrienden waarmee ik optrok merkten het niet en accepteerden zelfs dat ik er iets andere opvattingen op na hield.
Tweede Fase is kut, maar geen excuus. Ik denk dat je dus tegen andere dingen aanloopt. Ook deze frustraties kun je goed bespreken met een professional. Professionals zijn er om jou te helpen, niet je ouders.quote:Ik heb helaas te maken met een familie waarin iedereen gauw tevreden is dat je prostitueert voor meerdere bedrijven in plaats van zelf met iets op poten te komen. Daarnaast ben ik ook één van de slachtoffers van de Tweede Fase, iets waarvoor ik nu uitkom...
Mijn stream was vastgelopenquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:01 schreef Etcetera het volgende:
The Discovery has landedToch leuk, toevallig de lancering én de landing gezien.
Het komt vast wel op joetjoebquote:
Ik had het liever "live" gezienquote:
Minimaal 1.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:21 schreef wyccie het volgende:
Ik ga jullie even aan het werk zetten.... hoeveel sit-ups/crunches kunnen jullie?
Ik wil weten of ik echt zulke slechte buikspieren heb.
Nee, maar ook geen:quote:
Me dunkt. Het kwam pas net uit de kast. Ik heb hem leren kennen als straight en een playerquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt?
Is ie echt zo wereldvreemd??
http://www.twohundredsitups.com/test.htmlquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:25 schreef Whiteguy het volgende:
Serieus: zal het vanavond even proberen, doe nooit sit-ups eigenlijk.
Wat is mijn richtlijn?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Me dunkt. Het kwam pas net uit de kast. Ik heb hem leren kennen als straight en een playerMaar het was echt nog niet zo erg en decadent hoor, al had ie wel een Vespa. Maar eerlijk gezegd leerde ik hem kennen bij mijn circus
Dat had ik dan weer niet verwachtquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Me dunkt. Het kwam pas net uit de kast. Ik heb hem leren kennen als straight en een playerMaar het was echt nog niet zo erg en decadent hoor, al had ie wel een Vespa. Maar eerlijk gezegd leerde ik hem kennen bij mijn circus
No wayquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:21 schreef wyccie het volgende:
Ik ga jullie even aan het werk zetten.... hoeveel sit-ups/crunches kunnen jullie?
Ik wil weten of ik echt zulke slechte buikspieren heb.
quote:
Ja jongleren. Ik vond hem altijd wel sypathiek, maar ik ben er wel vrij zeker van dat hij nu echt meer zo is als je hem op tv ziet. Hij doet het expres, hij gebruikt het. En het werkt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer niet verwachtdeed hij iets bij Elleboog?
Ik heb maar 1 aflevering van Bij ons in de PC gezien hoor, dus ik baseer mn mening op 10 minuten goedgeknipte film, maar echt, wat een figuurmet zn bubbeltjes en zn gezellige chique
40 vind ik inderdaad vrij veel voor het ontwijken van het laagst mogelijke.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
http://www.twohundredsitups.com/test.html
Ik haalde bij de eerste test dus echt geen 40. Vraag me af of dit wel een representatieve tabel is. Ik vind het echt veel.
Hey, ik moet het nog proberen hequote:Op woensdag 9 maart 2011 18:32 schreef wyccie het volgende:
Ok, LB en Wg dus in de categorie 'poor'.
Ik dacht dat Wg een sporter was.
Hij is een exacte kopie van het karakter "Harold Skimpole" in Bleak House van Charles Dickens.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Freudian slip
[..]
Ja jongleren. Ik vond hem altijd wel sypathiek, maar ik ben er wel vrij zeker van dat hij nu echt meer zo is als je hem op tv ziet. Hij doet het expres, hij gebruikt het. En het werkt.
'quote:Harold Skimpole a friend of Jarndyce "in the habit of sponging his friends" (Nuttall); supposedly based on Leigh Hunt (but see above). A thoroughly despicable character, irresponsible, selfish, amoral, and without remorse. He often refers to himself as "a child" and claims not to understand the complexities of human relationships, circumstances, and society but understands them all too well. As when, early in the book, he attempts to have Richard and Ada raise money on their expectations in Jarndyce and Jarndyce to pay off the bailiff who has arrested him on a writ of debt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |