hoi gekquote:
quote:
no man, no burningquote:
welk litteken?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
I've been there before
Heb het litteken nog op m'n pols...
Nou, toen Hen daarheen verhuisde hielp ik haar en haar ouders met verhuizen. Toen tilde ik een bank ofzo de trap op, waarbij m'n pols langs een muur ging. Dat veroorzaakte een wondje en bloed aan de muurquote:
moeilijk he typen..quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
henrike misschien moet je de volgnde keer de rekenign betalen
quote:
tot 13.00 geen alcohol te krijgen op de Oude Markt las ikquote:
een permanente herinnering dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
.
[..]
Nou, toen Hen daarheen verhuisde hielp ik haar en haar ouders met verhuizen. Toen tilde ik een bank ofzo de trap op, waarbij m'n pols langs een muur ging. Dat veroorzaakte een wondje en bloed aan de muurEn het litteken heb ik nog.
Was je gaan moshen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Ik wilde net aardappelen schillen, merk dat ze toch wel erg zacht aanvoelden en ging dus maar een nieuwe zak halen. Ik ben de winkel nog niet in of ik word al overvallen door een kakefonie van geluiden... heel Spakenburg stond in de hal te ouwehoerenNaja goed, doorlopen en de winkel in.
Eenmaal in de winkel 5 huilende kinderen en 7 op hoge harde toon pratende viswijven om me heen gehad... bij de snelkassa duurde het ook nog eens dik 5 min (was de 2e klant in de rij) omdat de kassamiep het wel erg gezellig vond met een klant (wederom op hoge en harde toon praten)
Heb betaald en ben volgens mij nog nooit zo vlug naar buiten gebeend, nog even en ik had een aanval gehad, midden in de winkel
Whehequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Was je gaan moshen?
OT: wel kut man
Een mosh was toffer geweestquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehe
Nee, dan was ik waarschijnlijk tegen de vlakte gegaan omdat ik op zo'n moment niets anders wil doen dan mn ogen dicht en liggen. Gelukkig kan dat thuis op de bank en op bed, in een winkel gaat dat wat lastiger
Als het onverwacht (erg) druk is wel ja.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:53 schreef ReMcOrE het volgende:
dus winkelen is elke keer weer een hele 'quest'?
volgens mij valt het lawaai op zich wel mee, maar ervaar jij het zo erg als je net beschreefquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als het onverwacht (erg) druk is wel ja.
Het lijkt wel volgens de volgende stappen te gaan:quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij valt het lawaai op zich wel mee, maar ervaar jij het zo erg als je net beschreef
Haha Nou wat lekker ..quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is toch lekker? Een beetje smeren met zoetgoed... mmmmm...![]()
Weekend was prima. Carnaval doe ik niet aan.Zaterdagmiddag heb ik thuis wat aangekloot (kleine klusjes gedaan, opgeruimd, wasjes gedraaid, enz.) en 's avonds gekookt, lekker in bad geweest met dinnetje en daarna filmpje gekeken.
![]()
Hoe wasjij
verkleed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |