quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Da's aan een meer ja. Schijnt echt krankzinnig te zijn. Zeg maar een Woodstock 2.0 dus met veel dance en vrije sex.
Wie gaat er mee?
quote:
Ben je als eens eerder geweestquote:
Ik zit er vol meequote:
Vorige keer geen kaartjes door dat aidssysteem, zo ook qlimax misgelopen. Gelukkig toen wel kaartjes kunnen krijgen alsnog.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ben je als eens eerder geweest?
Want ik vind het echt nep dat het niet meer in Almere gehouden wordt
Uhmquote:
Het is Graseters, zonder 'quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:39 schreef dragems het volgende:
Graseter's grote avontuur
graseter must have no live
Ik heb elke keer nog 4 kaartjes kunnen verkopen en dus ook 2x 3 kaartjes voor 100 euro per stuk kunnen verkopenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vorige keer geen kaartjes door dat aidssysteem, zo ook qlimax misgelopen. Gelukkig toen wel kaartjes kunnen krijgen alsnog.
niet echt tijd meerquote:
mag het?quote:
half uur kan misschien wel maar ik heb good luck geen eensquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
sharr is uitgevallen en er is niemand, dus van mij wel, ik vind het wel leuk
als ik een half uur extra mag van koelkastquote:
ik wil naar vandaaglandquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil dit jaar echt naar Tomorrowland!
vooruit dan maarquote:
Ik wil ook nog een keer naar een gaaf dance georienteerd festival. Mystery land ofzoquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil dit jaar echt naar Tomorrowland!
mag ik meequote:
Ook al een paar keer geweest en ga dit jaar weerquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een keer naar een gaaf dance georienteerd festival. Mystery land ofzo
Wanneer is dat?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ook al een paar keer geweest en ga dit jaar weer
Maar het is alleen maar 1 dag helaas
Tomorrowland daarin tegen is 2 dagen:
En ze hebben er een Q-stage![]()
Tja, ik ben niet zo van de hardstyle. Een techno/dubstep/drum n bass/electro stage is wel een minimale eis bij zo'n dance festival voor mijquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ook al een paar keer geweest en ga dit jaar weer
Maar het is alleen maar 1 dag helaas
Tomorrowland daarin tegen is 2 dagen:
En ze hebben er een Q-stage![]()
Godver ik wil daar ook wel heen maar ik kan nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
http://www.tomorrowland.be/pressrelease.html
Zie ook net dat het weer 3 dagen is ipv 2!
Hey schatjepatatjequote:
Ja tuurlijk! Met jou?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hey schatjepatatje..
alles goed dan?
ik had een iri promo nummer dat elke keer opkwam. controleer ffquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het is me overigens toch nog gelukt om SAM goed te activeren met de activatiecode, dus hij loopt niet meer te miepen dat 'ie over een week verlopen is.![]()
![]()
Neequote:
Ja was iets met auto DJ ofzo, hij staat nu op manual DJquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:55 schreef dragems het volgende:
[..]
ik had een iri promo nummer dat elke keer opkwam. controleer ff
Jaa inderdaad, klinkt wel een beetje als pet shop boys, weetjewel dat nummer van ze '' love etc.'' lijkt ie wel een beetje op enzo alles ja!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:57 schreef Driepink het volgende:
sorry dat ik het zeg maar, wat is dit voor kutmuziek? klinkt als pet shop boys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Welke is 't geworden, diezelfde als bart heeft?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:58 schreef Driepink het volgende:
dit klinkt leukerff mn koptelefoon testen met terror
nee die was iets te duur, ik heb een versie eronder.. hij heeft de AKG K701 als ik het goed heb, en ik de AKG K540 (iets in die richting)quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Welke is 't geworden, diezelfde als bart heeft?
nee met manual ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja was iets met auto DJ ofzo, hij staat nu op manual DJ
Kut is dat hequote:Op woensdag 9 maart 2011 17:02 schreef djkoelkast het volgende:
Nu goed opletten, ik raak halverwege couplet 2 altijd de tekst kwijt
Op zoek naar jou?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:15 schreef -Datdus- het volgende:
Zo er cirkelen hier veel heli's in de lucht...
oooh ja hij stond nog zacht. lolquote:
Maakt niet uit! Prodigy = Prodigyquote:
ik heb mijn filler altijd laag staan en als ik dan niet oplet is het 2de nummer erna ook zachtquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maakt niet uit! Prodigy = Prodigy
En nu gaat ie wel hard!
Er zijn mensen die helemaal niet eten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:21 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik moet ook nog naar de supermarkt om mijn eten te vergaren
in dit nummer?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:22 schreef Spouwerranger het volgende:
Ligt het aan mij of wisselt de volume ontzettend
geen last van hier.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:22 schreef Spouwerranger het volgende:
Ligt het aan mij of wisselt de volume ontzettend
Ja ik hoorde het nu ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Elke keer als de bass erbij komt, schiet de rest qua volume naar beneden
moet nu beter zijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het nu ookVolume moet ietsjes omlaag dragems.
Die mensen zijn baasquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Er zijn mensen die helemaal niet eten.
Jij hebt je c/l niet goed afgesteld.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:24 schreef dragems het volgende:
[..]
moet nu beter zijnkomt door koelkast
afgesteld hoe jij het hebt gezegdquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij hebt je c/l niet goed afgesteld.
We gaan dit samen regelenquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:30 schreef djkoelkast het volgende:
En geen genrevermelding, wat draai je?
Slipquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:30 schreef djkoelkast het volgende:
En naar 2 tegelijk DM'en, hendig sjiek.
Ga dj spelen danquote:
Ik zie het probleem niet, lekker toch als iets of iemand al je verzoekjes draait.quote:
Beterschap... Jammer dat ik gewoon niet de muziek + muziekkennis heb.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, lekker toch als iets of iemand al je verzoekjes draait.
Ik ben ziek dus ik draai sowieso niet.
Muziek kun je downloaden en kennis heb je niet nodig, gewoon draaien wat jij leuk vindtquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Beterschap... Jammer dat ik gewoon niet de muziek + muziekkennis heb.
Gewoonquote:
Haaaa utopolis!quote:
Msnquote:
Kusje op je oog!quote:
Na overleg met mijn tante hebben we besloten dat cokedealer te risicovol is dus dan maar hoer wordenquote:
$1 per pijpbeurt schiet niet opquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na overleg met mijn tante hebben we besloten dat cokedealer te risicovol is dus dan maar hoer worden
Liberte is echt geweldigquote:
En een dragemsquote:
Zeg me dat je dat expres deed. ZEG HET!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:02 schreef utopie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
dat bedoel ik niet. dat hooft
nee. ik deed quote button, maar er kwam niks te staanquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg me dat je dat expres deed. ZEG HET!!
En meen het ook dan
hooftquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:03 schreef utopie het volgende:
[..]
nee. ik deed quote button, maar er kwam niks te staantotdat ik postte
Whehe, ik wou net vragen of Ez weer bezig was geweestquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Whahaha
Ez meteen op msn: NIET MIJN SCHULD!
Hij snapte niet eens wat ik bedoeldequote:
Met Barts hakken?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij snapte niet eens wat ik bedoelde![]()
Echt als het mijn kind was geweest had ik hem hoogstpersoonlijk terug de klei ingetrapt
Nee dit keer is hij onschuldigquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Whehe, ik wou net vragen of Ez weer bezig was geweest
Boh ik heb best grote voeten maar die boten van hem pas ik nietquote:
Lolquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:09 schreef djkoelkast het volgende:
Verkeerde plaat aangevraagd![]()
Heb hem vervangen, de volgende is zonder naam maar komt van mij
Hm hm ik ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol
OMG die jingleIk blijf erom lachen
Huhquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:12 schreef Ezechielk het volgende:
Edelweiss, dat rookte ik vroeger toen ik klein was
En wietquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huh![]()
Is toch een inmiddels zeldzame bloem uit de bergen?
Ik weet al die namen nietquote:
Ik lijk nu pas echt op een albino. Ben lijkbleek met hele rode ogen door het jankenquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:14 schreef Popje-popje het volgende:
Ah gosh koelkast loopt echt als een mummie rond hier![]()
arm ding.
Aww ook niet leukquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lijk nu pas echt op een albino. Ben lijkbleek met hele rode ogen door het janken
Net met mn ex afgesproken dat als hij dit weekend naar Emmen komt ik maandag gewoon mn auto even bij de soos binnen parkeerquote:
18:30:00 gaat draakje er vanzelf uit. Dan kun je er direct in.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:18 schreef Nitrouz het volgende:
Straks DJ Nitrouz met mic (als het goed is). Alleen hij staat zacht als de tering.
Gewoon 2 uur Nitrouz doen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een liveshow. Maar weet niet of het doorgaat.
Heb je de goede gegevens en je al aangemeld op www.onzinradio.nl/dj ?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:19 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
kk hard mang, zometeen ga ik draaieng wel luistere jewacht
Waaro m zou het niet doorgaan? Nog steeds ziekjens ?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een liveshow. Maar weet niet of het doorgaat.
Koelkast is ziek, je moet het alleen doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waaro m zou het niet doorgaan? Nog steeds ziekjens ?
Volgens popje loopt hij erbij als een zombiequote:Op woensdag 9 maart 2011 18:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waaro m zou het niet doorgaan? Nog steeds ziekjens ?
Ja.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je de goede gegevens en je al aangemeld op www.onzinradio.nl/dj ?
Veel plezier.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:23 schreef Popje-popje het volgende:
We gaan nu ff lekker relaxen en de Mol kijken![]()
Doe datquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:23 schreef Popje-popje het volgende:
Soundos is de Mol..quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:23 schreef Popje-popje het volgende:
Heb ik aangevraagd eh sahbi/quote:
Welk genre ga je draaien?quote:
quote:
Pizzaquote:
\quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
BAAS HOE LAATMAG IK RIEKWESTS DROPPEN?
ehhquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:26 schreef Snuf. het volgende:
Jullie mogen 3 keer raden wat ik vanavond ga eten
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:26 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
\
Ik heb maar n halfuur, ik draai sowieso Rotterdam.
quote:
Je hebt je vorige show opgenomen en zend m nu weer uit?quote:
[..]
\
[..]
\
Hatersquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je hebt je vorige show opgenomen en zend m nu weer uit?
Ik citeer Nitrouz:quote:
quote:Negers:
Negers en muziek:
Pas op, hiphop van Nitrouz...quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:31 schreef Nitrouz het volgende:
Tevens me mic staat kk zacht en ik krijg hem niet harder.
Zet je muziek iets zachter zet ik de radio harderquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:32 schreef Nitrouz het volgende:
Jullie gaan me straks echt niet verstaan.
Check de instellingen van de micquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:31 schreef Nitrouz het volgende:
Eminem is geen neger.
Tevens Nitrouz
Tevens me mic staat kk zacht en ik krijg hem niet harder.
Nee, wel eerste keer met mic.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:37 schreef sharr het volgende:
Nitrouz door je spiekers. Is de eerste keer dat je draait of niet?
Staat me mic erg zacht of valt het mee?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:39 schreef Snuf. het volgende:
Kunnen we niet gewoon 30 minuten U-niq draaien?
Mwah valt wel mee mijn volume staat toch op maxquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:39 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Staat me mic erg zacht of valt het mee?
kk hard knalle ja togquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mwah valt wel mee mijn volume staat toch op max
Dat zeg ik pas als ik Jebroer, Djiggy Dje en Mr Polska voorbij heb horen komen vandaagquote:
Voor monoquote:
Mr Polska die ruzie heeft met zo goed als iedereen in Sliedrechtquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zeg ik pas als ik Jebroer, Djiggy Dje en Mr Polska voorbij heb horen komen vandaag
/carequote:Op woensdag 9 maart 2011 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mr Polska die ruzie heeft met zo goed als iedereen in Sliedrecht
quote:RAAAAAGBOER
Ik vind het leukquote:
Ja sorryquote:
Utregs accentquote:
Er is een thema gaande hequote:
hontjequote:Op woensdag 9 maart 2011 18:45 schreef sharr het volgende:
Ik ga nu mijn liefste hondje uitlaten, tot ziens. Draai 'ns vaker Nitrouz.
Je hond verkiezen boven Nitrouzquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:45 schreef sharr het volgende:
Ik ga nu mijn liefste hondje uitlaten, tot ziens. Draai 'ns vaker Nitrouz.
Ook niet de gewone album versie?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:45 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ja, nog n kwartier. Rotterdam komt niet meer aan bod vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |