abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93917944
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net, Na zo'n 18-20 uur in totaal gespeeld te hebben eindelijk een verhaal ontwikkeling gezien die noemenswaardig is. Schandalig dat je er zoveel tijd in moet stoppen eer je er pas ingetrokken wordt. En zelfs dan voelt het allemaal gehaast aan.

[ Bericht 12% gewijzigd door Falstyr op 10-03-2011 19:20:20 ]
pi_93918955
Krijg wel steeds meer twijfels of ik deze game gewoon moet gaan kopen of wachten tot ie in de budget-bak ligt.

Op wat spelen jullie het? PC of Console? kan niet kiezen :P
pi_93919141
ik speel op de pc
pi_93919528
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef Falstyr het volgende:
ik speel op de pc
is de full-game vergelijkbaar met de demo?
Want dan kan ik um high-settings spelen :o

Toch lijkt me de console versie ook wel vet, flink hakken! })
pi_93921132
Die bonus items, krijg je die allemaal gewoon in je inventory? Die boeken bijvoorbeeld, zitten die er gewoon in als je ingelogd speelt of kom je die ergens, semi toevallig, tegen?
nieuwsgierig alvast... :{
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_93921864
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef maxmit het volgende:
Die bonus items, krijg je die allemaal gewoon in je inventory? Die boeken bijvoorbeeld, zitten die er gewoon in als je ingelogd speelt of kom je die ergens, semi toevallig, tegen?
nieuwsgierig alvast... :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93922221
quote:
Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef Cikx het volgende:

[..]

SPOILER
das wel handig. Heb je bij de proloog in ieder geval nog geen dik armor...
  donderdag 10 maart 2011 @ 20:34:11 #83
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_93922898
Vanochtend gekocht en gespeeld. Tot nu toe ben ik er tevreden mee. Ik ben benieuwd hoe het verhaal zich gaat ontwikkelen, ik weet er helemaal nog niks over, niks gelezen etc dus ik ben benieuwd!
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  donderdag 10 maart 2011 @ 20:55:33 #84
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_93924524
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:59 schreef ems. het volgende:
Nou, flinke stuk al gespeeld en eerlijkgezegd ben ik er niet heel erg over te spreken. De basis van een goede rpg zit er duidelijk in maar alles voelt een beetje afgeragt en overhaast aan. Paar kritiekpunten:

- Veel herhalingen van dezelfde dungeon. In het begin kom je in een grot en die grot ben ik ondertussen al 3 x opnieuw tegengekomen.
- Het leveldesign is wat.... ongeinspireerd. Het ziet er niet lelijk uit maar voor mijn gevoel had het allemaal wel wát gepoetster eruit mogen zien. Nu is het wat leegjes en zielloos.
- De sfeer. Ik kan niet echt duidelijk aangeven waar het daarmee mis gaat maar als je het vergelijkt met Kotor of Mass Effect (of zelfs baldur's gate) voelt het allemaal lang niet zo sfeervol aan.

Ik wil niet beweren dat het een slecht spel is trouwens hoor. De liefhebbers van bioware rpg's (inclusief mezelf dus) zullen sowieso wel weer een hoop plezier beleven hier aan, maar het voelt voor mij gewoon als een grappig tussendoortje. Iets wat ik één keer uitspeel en dan snel weer uninstall om ruimte vrij te maken.
dat viel mij ook op inderdaad. Precies dezelfde grot al 5 keer tegengekomen... Leveldesign is inderdaad ook niet echt over te spreken buiten de stad. Binnen de stad ziet er wel goed uit.

Ben nu net weer uit de Deeproads dus heb er al aardig wat uur op zitten. Maar het is inderdaad gewoon gehaast gaat natuurlijk alleen maar weer om het geld he.

Veels te weinig items!! ze hebben nog en eens een plaatje in je inventory. Sowieso dat je je vrienden geen armor oid kan laten aantrekken heel vreemd..,

Ach ja als rpg fan vind ik het alsnog wel te spelen maar had beter verwacht zeker van bioware
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_93927359
Pff.. Ik ben nu bezig met de quest Night Lies.

SPOILER
Iemand tips?
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:43:31 #86
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_93937091
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:30 schreef Cikx het volgende:
Pff.. Ik ben nu bezig met de quest Night Lies.

SPOILER
Iemand tips?
zet de moeilijkheidsgraad standje lager ?
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_93937132
Het begint op te schieten. Het verhaal is minder aangrijpend tot dusver dan deel 1, maar slecht kan ik het toch niet noemen. De combat however is epic in vergelijking met deel 1, nu is een rogue ook echt een rogue te noemen.

Wel iets wat me niet duidelijk is: waar kan ik runes in wapens laten plaatsen? In DA:O hadden we uiteraard Sandal, maar hier ben ik nog niks tegen gekomen waar ik dit kan laten doen. Iemand enig idee?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 maart 2011 @ 23:44:52 #88
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_93937158
quote:
8s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:43 schreef genakt het volgende:

[..]

:(
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_93937646
quote:
8s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:43 schreef genakt het volgende:

[..]

Wil ik niet, ik wil gewoon het spel spelen op hard :')

quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:44 schreef DeeCruise het volgende:
Het begint op te schieten. Het verhaal is minder aangrijpend tot dusver dan deel 1, maar slecht kan ik het toch niet noemen. De combat however is epic in vergelijking met deel 1, nu is een rogue ook echt een rogue te noemen.

Wel iets wat me niet duidelijk is: waar kan ik runes in wapens laten plaatsen? In DA:O hadden we uiteraard Sandal, maar hier ben ik nog niks tegen gekomen waar ik dit kan laten doen. Iemand enig idee?
SPOILER
  Moderator / Redactie FP vrijdag 11 maart 2011 @ 00:32:13 #90
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_93939679
Sandal is terug? :D

"Entjantmunt!" O+
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_93945123
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:55 schreef Cikx het volgende:
SPOILER
Inderdaad ;) Heb stiekem ook al een eindje gespeeld. Hopen dat ie vandaag binnenkomt :') eindelijk.

Ik vind het eigenlijk best wel weer leuk. Nadeel vind ik wel dat je veel minder te zeggen hebt over je items ed. Net zoals al eerder gemeld (@ genakt) is er niet eens een plaatje van de items in je inventory. Beetje matig.
De gevechten vind ik overigens wel weer heel vet :9 En Bethany is ook :9

Ben ook blij dat de overgang van filmpjes naar spelen en vise versa een stuk beter verloopt, soepeler, dan in de demo. Daar ergerde ik me wel een beetje aan.

Oh, wat ik ook minder vind is dat bijvoorbeeld bij 'opruim-quests :') ', waarbij je een of meerdere groepen vijanden moet 'opruimen', de vijanden er vrijwel allemaal hetzelfde uitzien.

Ik kreeg trouwens ook wel een beetje kotor-flashbacks van de levels :{ Ik vind kotor een superspel, begrijp me niet verkeerd. Maar het lijkt er af en toe wel een beetje op alsof ze aan het recyclen geslagen zijn.
Andere omgevingen vind ik er overigens wel weer goed uitzien.
SPOILER
  vrijdag 11 maart 2011 @ 09:01:42 #92
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_93945270
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:44 schreef DeeCruise het volgende:

Dat kan bij dat mongooltje van deel 1 :) hij staat ergens in de stad voglens mij en later in je eigen huis :)

Die healing spels zijn stuk minder krachtiger geworden als in deel 1 en je gaat minder snel dood :( Eigenlijk is het geen must meer om een healer in je team te hebben
pi_93945454
Waarom kun je die stem niet gewoon veranderen? Mijn eerste character leek een jaar of 25 en had een stem die er totaal niet bij paste, moest hem hierna noodgedwongen ouder maken.. :')
pi_93949158
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 09:11 schreef d1ce het volgende:
Waarom kun je die stem niet gewoon veranderen? Mijn eerste character leek een jaar of 25 en had een stem die er totaal niet bij paste, moest hem hierna noodgedwongen ouder maken.. :')
Ik moet zeggen dat ik de preset met bloedsmeer op z'n gezicht heb. En ik vind de stem inderdaad niet altijd even goed passen.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 11:27:00 #95
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93949344
Ik heb het spel gisteren voor het eerst gespeeld en ik moet zeggen, ik vermaak me weer prima! Wel beetje jammer dat de dialogen minder diep gaan tot nu toe (bij DAO had ik regelmatig dat ik echt niet wist wat voor mijn character de beste optie zou wezen :+ ) en er lijken minder character creation opties te zijn dan eerst, maar de combat is fijn smooth en ik heb nu alweer zin om verder te gaan *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 11 maart 2011 @ 11:42:30 #96
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_93949838
Bedankt allemaal, we gaan Sandal dan maar eens opzoeken!

-edit-

DA2 op de games Frontpage:

Muziek Dragon Age II was een haastklus

[ Bericht 66% gewijzigd door DeeCruise op 11-03-2011 11:52:07 ]
pi_93950511
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 11:42 schreef DeeCruise het volgende:
Bedankt allemaal, we gaan Sandal dan maar eens opzoeken!

-edit-

DA2 op de games Frontpage:

Muziek Dragon Age II was een haastklus
Artikel nog niet gelezen maar dat gaat zeker alleen over de muziek? Dat word ook helemaal uit proportie getrokken door de "baldurs gate fanboys".

Snap ook niet hoe het met die release datum zit aangezien zowat elke winkel hem gister al had liggen of er mee adverteerde dat ie gister beschikbaar was ipv vandaag.

[ Bericht 7% gewijzigd door Moro op 11-03-2011 12:07:24 ]
Blessed is the mind too small for doubt.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 12:06:59 #98
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_93950676
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 12:01 schreef Moro het volgende:

[..]

Artikel nog niet gelezen maar dat gaat zeker over de muziek? Dat word ook helemaal uit proportie getrokken door de "baldurs gate fanboys".

Gaat dus inderdaad over de muziek.
Snap ook niet hoe het met die release datum zit aangezien zowat elke winkel hem gister al had liggen of er mee adverteerde dat ie gister beschikbaar was ipv vandaag.
Woensdag avond kon ik al spelen ;)
pi_93950898
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 12:06 schreef genakt het volgende:

[..]

Woensdag avond kon ik al spelen ;)
Ging mij meer om de dubbele officiële release datum zowel 10-3 en 11-3 voor hetzelfde gebied. Game was dinsdag al bij een mediamarkt en een free recordshop beschikbaar, miscchien nog wel eerder. Gehackte versie voor xbox en ps3 waren volgens mij ookal dinsdag verschenen.
Blessed is the mind too small for doubt.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 13:02:55 #100
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_93952642
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 12:13 schreef Moro het volgende:

[..]

Ging mij meer om de dubbele officiële release datum zowel 10-3 en 11-3 voor hetzelfde gebied. Game was dinsdag al bij een mediamarkt en een free recordshop beschikbaar, miscchien nog wel eerder. Gehackte versie voor xbox en ps3 waren volgens mij ookal dinsdag verschenen.
Dat is bij elke release wel, dat sommige zaken de game eerder vrijgeven. Op de pc zat er een server lock op waardoor je hem pas vanaf donderdag kon spelen, waar dit eigenlijk vrijdag zou zijn.

Ook had je de release in USA op de 8e al, waardoor er al gekraakte games te vinden waren voor de officiele launch hier, wellicht dat dit de oorzaak is dat ze de game op de pc een dag eerder vrijgegeven hebben op de server? Volgens gamemania hadden ze overigens van EA toestemming om de game woensdag al vrij te geven.

-edit-

Weer een FP bericht: Bioware werkt aan Dragon Age 2 patch

[ Bericht 7% gewijzigd door DeeCruise op 11-03-2011 13:30:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')