Eindbattle is ook vrij makkelijk moet ik zeggen.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:54 schreef Scorpie het volgende:
Uitgespeeld. Geen enkel moment in moeilijkheden gekomen bij het laatste stuk, misschien 3 potions gebruikthad een shitload ingeslagen hehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:36 schreef DeeCruise het volgende:
Eindbattle is ook vrij makkelijk moet ik zeggen.Correct.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:10 schreef Djankie het volgende:
Krijg je in dit deel, ook morrigan van deel 1 terug te zien ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is the mind too small for doubt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 08:59 schreef Moro het volgende:
Ik zal wel iets missen maar een tank is zowat nutteloos op nightmare, bazen doen teveel damage. Rogues zijn nog veel erger zelfs op low level word je tank in 2 klappen neer gehaald en nuken gaat niet met 2 dps aangezien ze ook pots hebben.Tank is nooit nutteloos. Ook niet op nightmare. Je hebt waarschijnlijk een foute build. Als je de punten niet goed verspreid en niet de juiste skills leert en in de juiste volgorde gebruikt dan is nightmare inderdaad nog steeds lastig. Rogues zijn altijd kut ongeacht spel en moeilijkheidsgraad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei ik ook niet. Het heeft ook niks met mijn build te maken meer met hoe het spel speelt, persoonlijk zie ik de meerwaarde van een tank nietzo bij bazen tenzij je hem/haar constant babysit.quote:Op maandag 21 maart 2011 09:57 schreef Falstyr het volgende:
[..]
Tank is nooit nutteloos. Ook niet op nightmare. Je hebt waarschijnlijk een foute build. Als je de punten niet goed verspreid en niet de juiste skills leert en in de juiste volgorde gebruikt dan is nightmare inderdaad nog steeds lastig. Rogues zijn altijd kut ongeacht spel en moeilijkheidsgraad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |