abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 maart 2011 @ 11:36:55 #276
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_94368363
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 01:54 schreef Scorpie het volgende:
Uitgespeeld. Geen enkel moment in moeilijkheden gekomen bij het laatste stuk, misschien 3 potions gebruikt :') had een shitload ingeslagen hehe
Eindbattle is ook vrij makkelijk moet ik zeggen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_94372376
Ik heb em gister uitgespeeld na 37:33:14 uur lol. Ik heb wel 3 of 4 sidequests gemist. Krijg je na de credits nog te zien hoe het verder afloopt zoals in deel 1? Ik heb het perongeluk weggeklikt. :')
Verder vind ik het inderdaad jammer dat al die grotten en huizen hetzelfde zijn. En dat je de gear van companions niet kan veranderen en dat je veel te weinig met ze kunt babbelen.

Het verhaallijn vond ik wel leuk en dat je een paar oude gezichten weer terug ziet. Maar de game is te kort en te snel in elkaar geflanst, zoals hier al vaker werd gezegd. Hopelijk krijgen ze met deel 3 langer de tijd (als die komt?).
pi_94372878
quote:
Op zondag 20 maart 2011 11:36 schreef DeeCruise het volgende:

Eindbattle is ook vrij makkelijk moet ik zeggen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correct.
pi_94381397
Krijg je in dit deel, ook morrigan van deel 1 terug te zien ?
  zondag 20 maart 2011 @ 17:13:19 #280
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_94381513
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 17:10 schreef Djankie het volgende:
Krijg je in dit deel, ook morrigan van deel 1 terug te zien ?
SPOILER
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_94386315
quote:
6s.gif Op zondag 20 maart 2011 17:13 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_94409316
Ik zal wel iets missen maar een tank is zowat nutteloos op nightmare, bazen doen teveel damage. Rogues zijn nog veel erger zelfs op low level word je tank in 2 klappen neer gehaald en nuken gaat niet met 2 dps aangezien ze ook pots hebben.

SPOILER
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_94410166
Afgelopen weekend voor het eerst in het qunari camp geweest bij die Arishok (of zoiets). En ik moet zeggen, die ziet er best wel vet uit. Wel even wat anders dan Sten uit DAO.. Alleen z'n bewegingen zijn een beetje herhalend, telkens met die hand heen en weer :')

Trouwens pc versie alles op max ^O^ (op m'n laptoppie welteverstaan :7 )
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_94410400
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 08:59 schreef Moro het volgende:
Ik zal wel iets missen maar een tank is zowat nutteloos op nightmare, bazen doen teveel damage. Rogues zijn nog veel erger zelfs op low level word je tank in 2 klappen neer gehaald en nuken gaat niet met 2 dps aangezien ze ook pots hebben.

SPOILER
Tank is nooit nutteloos. Ook niet op nightmare. Je hebt waarschijnlijk een foute build. Als je de punten niet goed verspreid en niet de juiste skills leert en in de juiste volgorde gebruikt dan is nightmare inderdaad nog steeds lastig. Rogues zijn altijd kut ongeacht spel en moeilijkheidsgraad.
pi_94413485
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 09:57 schreef Falstyr het volgende:

[..]

Tank is nooit nutteloos. Ook niet op nightmare. Je hebt waarschijnlijk een foute build. Als je de punten niet goed verspreid en niet de juiste skills leert en in de juiste volgorde gebruikt dan is nightmare inderdaad nog steeds lastig. Rogues zijn altijd kut ongeacht spel en moeilijkheidsgraad.
Dat zei ik ook niet. Het heeft ook niks met mijn build te maken meer met hoe het spel speelt, persoonlijk zie ik de meerwaarde van een tank nietzo bij bazen tenzij je hem/haar constant babysit.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_94415462
Je hoeft juist niet te babysitten wat betreft de tank. In tactics instellen dat de tank onder bepaalde omstandigheden een specifieke shield defence of aegis defence moet aanzetten. En wanneer er taunt gebruikt moet worden. Idem voor wanneer er healing potions genomen moeten worden. Dan kun je met de rogue/2hand warrior om de boss cirkelen en het flanken wat weer extra backstab/crits oplevert. Je mages met de hoogste damage zet je op afstand in dezelfde lijn met je tank om te zorgen dat de boss niet opeens zijn neus de andere kant op gaat. Tweede mage zet je links of rechts op afstand van de boss om te healen, buffs en secundaire aanvallen voor de rekening te nemen. En die buff mage zal er voor zorgen dat je hele team een arcane shield heeft of een ander shield waardoor de damage van de boss opeens met 20-30% afneemt. Gecombineerd met andere defences en upgrades kun je die massive damage van bosses flink laten inkrimpen waardoor een tank gewoon baas is als je het maxxed qua con en strength.

Zonder een tank kun je de rest eigenlijk wel gedag zeggen. Een 2hander offensief gericht personage komt dan niet echt aan spelen toe op nightmare omdat het constant sterft. Om maar niet over rogues te beginnen. Ook zal je boss niet op 1 personage gericht zijn met zijn aanvallen waardoor je mages ook flink in de problemen geraken.

Enige wat je moet "baby sitten" zijn de mages op de juiste plek neerzetten en af en toe zeggen welke spells te gebruiken.
pi_94561688
Ik ga dadelijk beginnen met DA II, ben benieuwd ^O^
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  maandag 28 maart 2011 @ 12:28:57 #288
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_94708724
Tijd
  maandag 28 maart 2011 @ 12:29:08 #289
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_94708731
dat
pi_94708748
Graag hier verder: DragonAge II #3 op naar de DLC
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')