abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94193400
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 15:15 schreef maxmit het volgende:

[..]

Die mis ik inderdaad ook.
Al moet ik zeggen dat de two-handed warrior in dit deel wél vet is. Die vond ik in DAO af en toe een beetje traag. Het meeste gaat nu trouwens sneller in vergelijking tot DAO :')
Ik vind de two-handed warrior idd erg relaxed. Met de Vanguard tree zijn ze oppermachtig.
Heb nu een archer (die de slow-Hawke bug heeft }:| ), maar mijn 2e playthrough wordt met een 2-handed warrior die aan de kant staat van de templars 8-) .
pi_94193498
slow-Hawke bug ??
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  woensdag 16 maart 2011 @ 15:31:24 #228
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_94193800
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 15:20 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ik vind de two-handed warrior idd erg relaxed. Met de Vanguard tree zijn ze oppermachtig.
Heb nu een archer (die de slow-Hawke bug heeft }:| ), maar mijn 2e playthrough wordt met een 2-handed warrior die aan de kant staat van de templars 8-) .
Interessant met een apostate als zus.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_94195141
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 15:09 schreef hexta het volgende:

[..]

Blood mage build?
Mis ik iets?
Die skills zijn echt niet boeiend..?

En wat is er gebeurt met een dual wielding warrior?
Dat kan gewoon niet meer ofzo?
Blood mage is zwaar onderschat. Je kan zo oneindig defence krijgen waardoor merril niet meer te doden is behalve door een eindbaas die constante zware damage doet. Maar zelfs dan duurt het een eeuwigheid eer Merril rond de 60% HP zit. Je pompt Merril de hele tijd vol met Magic en constitution meer niet. HP kan gebruikt worden als mana als het moet. En nog wat trucjes waardoor de blood mage build onsterfelijk goed is.
pi_94196973
Bloodmage is wel okay, enigste nadeel is dat je nu ook willpower nodig hebt als je beter gear wil dragen, Merril heeft daar geen last van.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_94197104
Merril heeft geen gear nodig. In DA2 kun je geen gear voor je teamgenoten vervangen. Dus je hoeft ook niks in Wil te stoppen. Gewoon Con en Magic volpompen. Mana is voor de sustainables. Rest van de spells doe je door HP naar mana om te laten zetten. Dan nog lading +HP/con ringen en charms en belts en je bent al aardig op weg. Bloodmage met Merril staat gelijk aan de overpowered Swordmage van DA1.
pi_94198553
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 15:59 schreef Falstyr het volgende:
Blood mage is zwaar onderschat. Je kan zo oneindig defence krijgen waardoor merril niet meer te doden is behalve door een eindbaas die constante zware damage doet. Maar zelfs dan duurt het een eeuwigheid eer Merril rond de 60% HP zit. Je pompt Merril de hele tijd vol met Magic en constitution meer niet. HP kan gebruikt worden als mana als het moet. En nog wat trucjes waardoor de blood mage build onsterfelijk goed is.
Nouja, bij mij was ze al niet kapot te krijgen, maar ik laat haar liever damage doen ;)
Maar je doelt op die skills bloodmagic/dalish dingen?
Descending into the abyss.
pi_94198750
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 16:37 schreef Falstyr het volgende:
Merril heeft geen gear nodig. In DA2 kun je geen gear voor je teamgenoten vervangen. Dus je hoeft ook niks in Wil te stoppen. Gewoon Con en Magic volpompen. Mana is voor de sustainables. Rest van de spells doe je door HP naar mana om te laten zetten. Dan nog lading +HP/con ringen en charms en belts en je bent al aardig op weg. Bloodmage met Merril staat gelijk aan de overpowered Swordmage van DA1.
Arcane Warrior? :P
Of toch du vader?
pi_94198794
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 17:11 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

Arcane Warrior? :P
ja dat. ik speel wel meer games dus haal nog wel eens wat kreten door elkaar.
pi_94201699
Slow hawke bug?
pi_94207640
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 15:23 schreef maxmit het volgende:
slow-Hawke bug ??
Ja, een bekende bug waardoor de combat-animaties van Hawke tergend langzaam gaan.
Bij de rest van de party is het gewoon normaal, alleen Hawke is niet meer fatsoenlijk mee te spelen.

pi_94207871
Volgens een vriend van me die fervent fan van DA1 was, is dit een spel dat compleet is aangepast aan de 'massa'. En we weten allemaal dat de massa dom is. Morrigan kwam er volgens hem ook niet in voor, dus ik heb al niet eens een reden om het aan te schaffen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Supersoep op 16-03-2011 20:58:48 ]
Ron Paul 2012
pi_94211118
quote:
15s.gif Op woensdag 16 maart 2011 20:04 schreef Supersoep het volgende:
Volgens een vriend van me die fervant fan van DA1 was, is dit een spel dat compleet is aangepast aan de 'massa'. En we weten allemaal dat de massa dom is. Morrigan kwam er volgens hem ook niet in voor, dus ik heb al niet eens een reden om het aan te schaffen.
Dat klopt exact helaas.
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:43:56 #239
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_94214096

:').
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  woensdag 16 maart 2011 @ 21:44:56 #240
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_94214166
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:07 schreef Falstyr het volgende:

[..]

Wat? Goede games worden in de loop der jaren gewoon vaak gespeeld. Diablo2, Neverwinter Nights, Baldurs Gate 1 en 2, Mass Effect 1 en 2, Command and Conquer Tiberiun Sun, Final Fantasy 7...allemaal games die ik gedurende de loop der jaren al rond de 12-20x uitgespeeld heb. Het is niet zo dat ik na 1x spelen de game nooit meer installeer. Net zoals met goede films die ik een keer of 3-4 per jaar kijk.
Heb je Dungeon Siege 2 wel eens gespeeld? Als je er van houdt om met builds te experimenteren enzo, is dat echt wat voor jou. Dat is 1 van de weinige rpg's die ik vaker als 3 keer gespeeld heb, gewoon door de mogelijkheden van alle builds. Het level systeem van Dungeon Siege 1 en 2 was zoooo heerlijk, ik mis het echt.
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_94216416
Dungeon Siege is inderdaad een leuke serie. Maar na 1x doorlopen van alle niveaus had ik het eigenlijk wel gehad. Titan Quest en Diablo 2 zijn gewoon veel interessanter wat dat betreft.
  woensdag 16 maart 2011 @ 22:25:18 #242
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_94216896
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:43 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]

:').
Had het gelezen op FOK! inderdaad. Aanleiding voor mij geweest om die userscores op Metacritic te checken en die zijn echt niet mild :')

Maar tot nu toe hebben alleen andere pessimisten op mijn post gereageerd. Niemand hier die het spel wil aanraden :D?
AFC AJAX
pi_94218529
Uitgespeeld. Ruk einde. Opnieuw DAO aan het installeren om even de kater te verwerken. Hopelijk leert BioWare van zijn fouten in Dragon Age III IV V en VI of weet ik veel tot hoe ver die serie uitgemolken gaat worden en maken ze het de volgende keer iets lastiger.

Hawke DW rogue, gewoon alles op de assault, Vendetta - Twin Fang - Assassinate. Minimaal 4500 HP in één keer. Rinse and repeat.
  donderdag 17 maart 2011 @ 01:25:19 #244
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_94224506
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:54 schreef FreezePop het volgende:
Uitgespeeld. Ruk einde. Opnieuw DAO aan het installeren om even de kater te verwerken. Hopelijk leert BioWare van zijn fouten in Dragon Age III IV V en VI of weet ik veel tot hoe ver die serie uitgemolken gaat worden en maken ze het de volgende keer iets lastiger.

Hawke DW rogue, gewoon alles op de assault, Vendetta - Twin Fang - Assassinate. Minimaal 4500 HP in één keer. Rinse and repeat.
Lijkt op mijn build alhoewel ik meer de shadow kant gebruikt heb. Veel hogere criticals waardoor de dual fang i.c.m. backstab vaak al genoeg is. Bijna bij het einde nu, ben eens benieuwd.
pi_94226530
Assassinate == instant win zo`n beetje.
pi_94228638
Wat ik wel mis op de PS3 is de functie om iedereen een move to opdracht te geven zonder te pauzeren.Normaal speel ik dit soort spellen daarom ook op de PC.

Speel op het moment een 2H warrior op hard met Anders, Merril en Varric, ik kan goed genoeg tanken om alles neer te krijgen.

Dungeon siege 3 komt overigens in Mei uit, maar zit voornamelijk te wachten op Diablo 3.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_94230069
Ik vind em tof :X
  donderdag 17 maart 2011 @ 12:45:57 #248
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_94234424
Uitgespeeld. Tussen de 31 en 32 uur over gedaan. Het verhaal komt pas inderdaad goed op gang vanaf de deep roads, maar het verhaal an sich vind ik verder prima.

Mijn grootste probleem met de game is dan ook dat hij:

a) een stuk korter is dan deel 1
b) continu dezelfde locaties gebruikt. Zelfs de sewers zijn niets meer of minder dan verlaten mijngangen, compleet met mijnkarretjes... Hoop dat ze voor het volgende deel meer tijd uittrekken, dit is gewoon zonde.

Voor de rest kan ik het geen miskoop noemen, genoeg plezier aan gehad en we kunnen nog wat andere builds doen. Het is alleen jammer dat de game overduidelijk gerushed is op bepaalde punten.
pi_94243581
Ik heb er nu ongeveer 20 uur op zitten en heb net dat hele gedoe met de Qunari gehad,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik speel een DW Rogue en ik vind het echt niet zo'n belachelijk slecht spel als iedereen beweert. Ik heb DAO ook gespeeld en daarbij verloor ik op een gegeven moment gewoon interesse, dus die heb ik niet eens uitgespeeld.

Ik vind het combat systeem in deze een stuk beter, in ieder geval zijn de animaties e.d. een stuk vloeiender en voelt het allemaal gewoon smooth aan. Dat recyclen van areas is inderdaad jammer, maar voor mij geen breekpunt. Ook het verhaal vind ik wel aardig.

Ik kan me ergens wel vinden in de opgesomde punten waar anderen zich enorm aan storen, alleen stoor ik me er niet aan. :D Als je er niet al te kritisch naar kijkt speelt het leuk weg.

Ik zou het een 7.5 geven.

Ik hoor dat elke alinea met 'ik' beginnen pro is :')
Of toch du vader?
pi_94245666
Heeft er iemand toevallig een goede crack voor de pc voor deze game?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')