Terechte onderbrekingquote:
15quote:
tussen de 25 en de 30quote:
Is inderdaad een toffe film. Alleen jammer dat er nog geen goeie download te vinden is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een toffe film lijkt me dit.
Beetje Twilight achtig, maar dan beter
Ja die lijkt me ook wel de moeite waardquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
http://www.binsearch.info(...)&adv_age=900&server=quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is inderdaad een toffe film. Alleen jammer dat er nog geen goeie download te vinden is.
Ik ga hem thuis even aanzettenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
http://www.binsearch.info(...)&adv_age=900&server=
en dan numemr 2
Die is gewoon 4.75 gb...
Maar kan nu niet testen, zit op mijn werk
Heldquote:
Zal de TS wel als source hebben.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
http://www.binsearch.info(...)&adv_age=900&server=
en dan numemr 2
Die is gewoon 4.75 gb...
Maar kan nu niet testen, zit op mijn werk
die ga ik waarschijnlijk binnenkort in de bios zien. lijkt me zoo gaafquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ghehequote:Op woensdag 9 maart 2011 13:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hey ik geef die jongen die link en ik krijg geen liefde!
Heb je de film Push ook gezienquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:54 schreef dragems het volgende:
[..]
die ga ik waarschijnlijk binnenkort in de bios zien. lijkt me zoo gaaf
Ja, die is tof jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je de film Push ook gezien?
Ik hou echt van die films over mensen met superkrachten
Iets van Right Said Fred of Rick Astley.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Iets van Right Said Fred of Rick Astley.
Hey, wat, jij vraagt om verzoekjes.quote:
En dan maak je me weer duidelijk dat ik wel van je moet houdenquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Iets van Right Said Fred of Rick Astley.
Dat jullie geen seks hebben, onbegrijpelijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan maak je me weer duidelijk dat ik wel van je moet houden
lijkt me wet tof ff downloadenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je de film Push ook gezien?
Ik hou echt van die films over mensen met superkrachten
Bah seksquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat jullie geen seks hebben, onbegrijpelijk
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Knuffelen doen we welquote:
Je hoeft geen seks te hebben om elkaar lief te hebben.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
lolquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je hoeft geen seks te hebben om elkaar lief te hebben.
Dat dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je hoeft geen seks te hebben om elkaar lief te hebben.
Ik heb explosieven nodigquote:
* dragems geeft knuffelquote:
iedereen moet een hemmo. gister deze voor Knetter gemaaktquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Whehe die Hemmo in je UI![]()
Even cappuccino met suiker pakken
HAHAHA SOP SOP BABY IS GEEN ECHTE MAN!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Whehe die Hemmo in je UI![]()
Even cappuccino met suiker pakken
Ik vind zwarte koffie echt zo vies hehquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
HAHAHA SOP SOP BABY IS GEEN ECHTE MAN!
EUJ!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
HAHAHA SOP SOP BABY IS GEEN ECHTE MAN!
Nu ben ik misselijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:07 schreef dragems het volgende:
[..]
iedereen moet een hemmo. gister deze voor Knetter gemaakt
[ afbeelding ]
Lees eens goed hoe hij zijn koffie drinkt. Daar kan geen accent tegenopquote:
Agressiequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Ik heb explosieven nodig
Ik ben echt de kalmheid zelvequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Agressie![]()
Kom knuffelen liefde en zo
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben echt de kalmheid zelve![]()
Nee echt. ZIt al een uur rustig te vlinderen. Compleet gefascineerd door mijn mes![]()
Ik ben echt kalm.
Boeit mij die koffie nou. Ik hoef hem niet te voorzien van koffie op bed dus.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lees eens goed hoe hij zijn koffie drinkt. Daar kan geen accent tegenop
aaah ik wil ookquote:
Het is dus serieus geen sarcasmequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
serieus wijf you're freakin' me out met je sarcasme
Dat mag Myr doen, die geilt ook op mijn accentquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boeit mij die koffie nou. Ik hoef hem niet te voorzien van koffie op bed dus.
Matigquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hehe zeg zo even hoe jullie deze remix vinden dan!
Beter dan het origineel, maar dat ligt niet aan Marsquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hehe zeg zo even hoe jullie deze remix vinden dan!
die heb ik je net gegeven maar ok hier heb je er nog 1quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
in ruil voor een knuffel![]()
[..]
oh.. zeg dan niet van die rare dingen mensch
Die slaapt al bij Monerpoliequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat mag Myr doen, die geilt ook op mijn accent
als die stem er niet in zat was hij nog beterquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Beter dan het origineel, maar dat ligt niet aan Mars
ik ben bezigquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:15 schreef dragems het volgende:
[..]
die heb ik je net gegeven maar ok hier heb je er nog 1
* dragems geeft knuffel
Wat voor rare dingen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
in ruil voor een knuffel![]()
[..]
oh.. zeg dan niet van die rare dingen mensch
Mooi suiker in de koffie is extra handeling, ik hou het wel bij Ez zwarte koffie op bed brengenquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat mag Myr doen, die geilt ook op mijn accent
Inderdaadquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:15 schreef dragems het volgende:
[..]
als die stem er niet in zat was hij nog beter
mmmmm lekkerquote:
ik heb 2 uur dus die komt wel 5 keer langsquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:21 schreef dockx het volgende:
[..]
Ik vraag sowieso 'Harder Better Faster Stronger' aan bij jou show..
hopelijk wel 5 verschillende versies mag ik hopen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:22 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb 2 uur dus die komt wel 5 keer langs
Ik vind het niksquote:
haha waarschijnlijk welquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hopelijk wel 5 verschillende versies mag ik hopen?
Vrolijk?quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrolijk?
Jongen het klinkt als een bij elkaar geraapt zooitje gameboys.
Klopt niks van
Sigur ros - saeglopurquote:
Welk nummer heb je eigenlijk verkracht?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit stukje van het liedje (met de bass er in) vind ik echt tof hoor!
Ik heb niks verkrachtquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk nummer heb je eigenlijk verkracht?
aaaaaah zooo lekker. dankje schat.quote:
Wat ziekquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:39 schreef dragems het volgende:
http://www.endandit.nl/en(...)se-was-met-23-al-oma
GILF
Die dochter is 11 en al getrouwd met iemand van 13 en is al moeder. Serieus, wat denken die mensen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:39 schreef dragems het volgende:
GILF
KINDERBIJSLAGquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die dochter is 11 en al getrouwd met iemand van 13 en is al moeder. Serieus, wat denken die mensen?
quote:
Wel als je 11 bent!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo'n vetpot is dat ook weer niet hoor
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:39 schreef dragems het volgende:
GILF
Wat een lelijk wijfquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oma en kleinzoon van 2.
Lekker ding ook![]()
Wat een oude kop heeft ze alquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oma en kleinzoon van 2.
Lekker ding ook![]()
Jezus dat hoofdquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oma en kleinzoon van 2.
Lekker ding ook![]()
Inderdaad. Als ik niet wist hoe oud ze was, zou ik zeggen dat ze 45 was ofzoquote:
een oma met hippe kledingquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Als ik niet wist hoe oud ze was, zou ik zeggen dat ze 45 was ofzo
Nu nog een pittig, kort en vlot kapsel en het plaatje is compleetquote:
Waar zie jij hippe kleding?quote:
jaaaa huppel is er eenquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar zie jij hippe kleding?
En er zijn genoeg hippe oma's hoor. Oma's met hippe kleding, smartphone enz
Wat jij wil draakquote:
Klapharkquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie deelt hier de tagjes uit?
Ik wil het tagje Klaphark
Dat krijg je niet zomaarquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Yvonne en waarom?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
ik zeg alleen dat je hip bentquote:
Zo gaat het bij mij elke avondquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:00 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben een faalhaas, gisteren eens vroeg naar bed en dan komen er dingen op TV die ik wil volgen. Vervolgens is het 3 uur en nu ben ik moe.
Lekkor..quote:
en dat 2 uur langquote:
kan heb gewoon op goeie moment uitfaden ja. als ik er op letquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Fade hem over voor dat het begint
Goed bezig manquote:
lol koelkast is echt de man die alles kan regelen. en popje heeft een voorbeeld functiequote:Op woensdag 9 maart 2011 15:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Goed bezig man!
Koelkast, ik heb 2 leuke onderdelen voor in je show
1: dat liedje van Skrillex achterstevoren afspelen.
2: mij het tagje ' Klaphark ' laten krijgen!
De titel Klaphark zou mij zo goed staan hehquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:18 schreef dragems het volgende:
[..]
lol koelkast is echt de man die alles kan regelen. en popje heeft een voorbeeld functie
Een rode PM/DMenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De titel Klaphark zou mij zo goed staan heh
Maar geen idee hoe ik het moet regelen
quote:Evil Activities & Angerfist @ Project Hardcore 2009 PPO.mp3
hahaha goeie fapmuziek of nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:26 schreef dockx het volgende:
[..]
Ben aandachtig aan het luisteren. Geen tijd om te posten
milf buttquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:26 schreef Ezechielk het volgende:
Damn. Voor de liefhebbers van Anouk: http://www.mobypicture.com/user/ANOUK1andonly/view/8920880
schrijf jij ook al blogjesquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:28 schreef dockx het volgende:
[..]
![]()
Neen, ben beetje blogmateriaal aan het zoeken..
ik lees bijna nooit blogjesquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:30 schreef dockx het volgende:
[..]
Ja, voor jou. Maar jij kijkt nooit op de weblog..
Aldus Whiskers2009quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:18 schreef dragems het volgende:
[..]
lol koelkast is echt de man die alles kan regelen. en popje heeft een voorbeeld functie
Zijn die er dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:26 schreef Ezechielk het volgende:
Damn. Voor de liefhebbers van Anouk: http://www.mobypicture.com/user/ANOUK1andonly/view/8920880
Mwah, ik kan niet zeggen dat ze een slecht lichaam heeftquote:
rond are you kidding me was ze wel lekker al zou ik haar nog steeds schenkenquote:
Ik ben beter gewend dus heb een veel hogere standaardquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwah, ik kan niet zeggen dat ze een slecht lichaam heeft
hahaha lol ik nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben beter gewend dus heb een veel hogere standaard
Patserquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben beter gewend dus heb een veel hogere standaard
jup eerst postman/postmen daarna die andere waar ik de naam niet van weet omdat hij niet bekend is en zoquote:
kom je ook een beetje laat meequote:Op woensdag 9 maart 2011 15:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Krijg ik nu een iPhone4 van mijn werk om te testen of die verhalen over een kutverbinding echt waar zijn of niet
Ik moet antennagate onderzoeken![]()
!
Linkquote:
Lijkt ie niet op mijn username?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:35 schreef dragems het volgende:
[..]
jup eerst postman/postmen daarna die andere waar ik de naam niet van weet omdat hij niet bekend is en zo
dat haar zoonquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:35 schreef dockx het volgende:
[..]
Lijkt ie niet op mijn username?der tattoo was dox iig
kijk ff hoe hard je dat ding moet gooien voor hij het wel doetquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik wil het best doen hoor
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:37 schreef dragems het volgende:
[..]
kijk ff hoe hard je dat ding moet gooien voor hij het wel doet
komt er zo aanquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heb je geen Digital love van Daft punk?
quote:
Wat een faaluser is het ook zeg, hoe lang dit keer?quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:53 schreef Patje1987 het volgende:
HGS BOMBER heeft trouwens ook een ban, 48 uur voor pr0n.
fuck sorry was ff broodje pakkenquote:
4 wekenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Wat een faaluser is het ook zeg, hoe lang dit keer?
hahhaquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady gaat op haar kop staan
Ik ga geen geld betalen als ik zelf al een date heb met sharrquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Voor ¤10-, mogen jullie Sharr haar gedragen slipje van mij kopen.
Ze heeft er alleen een beetje in geplast en gepoept omdat ze bang was toen ik het van haar kreeg
nice ik kan dan luisterenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:00 schreef ValHallen het volgende:
Zo, playlist voor morgennacht is al klaar
lol mama en dochterquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga geen geld betalen als ik zelf al een date heb met sharr
dank dankquote:
Ik ken het niet, maar het ziet er fout uit op Googlequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
Wel of niet naar Gogol Bordello ......
WEL. Dik vet feest livequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
Je moet er van houdenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar het ziet er fout uit op Google
serieus? 1 augustus in de melkweg... ik vind zijn muziek leuk... maar niet zo leuk dat ik denk DAAR moet ik heen...quote:
aaaah ik wil mee hoe duur??quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
Thats a NOquote:
zelfde hier maar een dagje amsterdam is altijd leukquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet er van houden![]()
[..]
serieus? 1 augustus in de melkweg... ik vind zijn muziek leuk... maar niet zo leuk dat ik denk DAAR moet ik heen...
nog best te doenquote:
Geef mijn onderbroek terug, eikel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Voor ¤10-, mogen jullie Sharr haar gedragen slipje van mij kopen.
Ze heeft er alleen een beetje in geplast en gepoept omdat ze bang was toen ik het van haar kreeg
Nou laat ik het zo zeggen: De nummers komen live 100x beter tot hun recht. Heb ze 2 keer gezien en 2 keer helemaal kapot van het dansen (niet springen, niet moshen, nee dansen)quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet er van houden![]()
[..]
serieus? 1 augustus in de melkweg... ik vind zijn muziek leuk... maar niet zo leuk dat ik denk DAAR moet ik heen...
mja dat is ook wel weer zoquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:10 schreef dragems het volgende:
[..]
zelfde hier maar een dagje amsterdam is altijd leuk
Nee, ik sliep. Wat gebeurde er, vertel vertel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je het nieuws van Dragems gehoord?
das jammer op do,vrij, za is adam leukerquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja dat is ook wel weer zo
valt op een maandag
Ik wil ook slapenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, ik sliep. Wat gebeurde er, vertel vertel.
Het ging er over dat jij overvallen was van je slipje door een gewapende manquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, ik sliep. Wat gebeurde er, vertel vertel.
nee sorry dacht dat ik alles had van fatboy en chemical brothers was nog aan het downloadenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:12 schreef djkoelkast het volgende:
air![]()
Heb je ook Star Guitar van Chemical Brothers?
Of Body Moving van Beasty Boys en dan de Fatboy Slim remix
Wtf!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het ging er over dat jij overvallen was van je slipje door een gewapende man
En volgens Dragems was ik dat
Kan nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Doe dan? Ik val gewoon automatisch in slaap terwijl ik zit. Ik word er zo moe van.
Ik twijfelquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:15 schreef ValHallen het volgende:
Ik wil nu ook weer naar Gogol Bordello
eind augustus ben ik echt super drukquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Tuurlijk heb je tijd Dragems, je bent een autist
QFTquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Tuurlijk heb je tijd Dragems, je bent een autist
daar wil ik ook nog een keer heen. dat festival danquote:
+1 nerdpuntjequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:17 schreef djkoelkast het volgende:
Senseo is dus géén koffie_!
En waarom ben ik een nerd? Ik ga echt geen mailforwarer onder Windows draaien, dan moet ik een 10x zo zware server bouwen
eind augustus ben ik 2 weken op vakantiequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:17 schreef dragems het volgende:
[..]
eind augustus ben ik echt super druk
Haha nou nou, dat is dus echt niet waar!!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:17 schreef djkoelkast het volgende:
Senseo is dus géén koffie_!
En waarom ben ik een nerd? Ik ga echt geen mailforwarer onder Windows draaien, dan moet ik een 10x zo zware server bouwen
Same here. En naar hurricane, Exit enz. enz.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:17 schreef dragems het volgende:
[..]
daar wil ik ook nog een keer heen. dat festival dan
ik doe veel vrijwilligerswerk bij festivallen en een grote valt in augustusquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eind augustus ben ik 2 weken op vakantie
download festival op een racebaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Same here. En naar hurricane, Exit enz. enz.
Echt wel, ik red het nu op een atompje en dan staat 'ie uit zijn neus te vretenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:18 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Haha nou nou, dat is dus echt niet waar!!!
Windows server 2008 kan dat ook makkelijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Echt wel, ik red het nu op een atompje en dan staat 'ie uit zijn neus te vreten
En wat kost Windows 2008?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:22 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Windows server 2008 kan dat ook makkelijk
Die kan heel veel dingen tegelijk en dan ook nog uit zijn neus vreten!
Is iets te ruig qua muziek voor me. Ik heb liever wat meer afwisseling.quote:
OS kopenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En wat kost Windows 2008?
En wat kost Debian 6.0?
Debian it is.
ik kan hem gratis krijgenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En wat kost Windows 2008?
En wat kost Debian 6.0?
Debian it is.
Gezien dit in een bedrijfspand komt te draaien houden we alles legaalquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
OS kopen
Wie doet dat nou?
(ik zou ook voor een linux variant kiezen hoor)
Okequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gezien dit in een bedrijfspand komt te draaien houden we alles legaal
wil er wel heen maar dan wel met twee weken frisco en LA er bijquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is iets te ruig qua muziek voor me. Ik heb liever wat meer afwisseling.
En ik heb besloten om te gaan sparen voor Coachella 2012. Dikke line-up dit jaar man!
http://www.festivalinfo.nl/festival/12488/Coachella/2011/
San Francisco frisco noemenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:25 schreef dragems het volgende:
[..]
wil er wel heen maar dan wel met twee weken frisco en LA er bij
Je kunt het allicht proberen. Kijk een beetje in de buurt voor wat goedkope festivals en probeer een paar vrienden over e halen zodat zij de tent op kunnen zettenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook wel eens een keer naar een festival
Maar ik en een tent dat is oorlog en daarbij is 1 nachtje nog wel te overzien maar 2 of 3 niet
why?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
San Francisco frisco noemen
Ga je schamen!
ga ik zeker ook nog een keer doen jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je kunt het allicht proberen. Kijk een beetje in de buurt voor wat goedkope festivals en probeer een paar vrienden over e halen zodat zij de tent op kunnen zetten
En anders ga je naar Sziget. Duurt een week maar is midden in Budapest en je kunt er tegen een zacht prijsje een hotelkamer huren en er is op het festival zelf en in de stad Budapest ontzettend veel te zien en te doen.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:28 schreef djkoelkast het volgende:
Speeltjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je kunt het allicht proberen. Kijk een beetje in de buurt voor wat goedkope festivals en probeer een paar vrienden over e halen zodat zij de tent op kunnen zetten
En anders ga je naar Sziget. Duurt een week maar is midden in Budapest en je kunt er tegen een zacht prijsje een hotelkamer huren en er is op het festival zelf en in de stad Budapest ontzettend veel te zien en te doen.
Ze zijn binnen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:28 schreef djkoelkast het volgende:
Speeltjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is de stad uitschelden, het is San Francisco of SF, niet frisco of san franquote:
Moet je zeker doen. By far het leukste festival waar ik ooit ben geweest.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:29 schreef dragems het volgende:
[..]
ga ik zeker ook nog een keer doen ja
sorry dat vind ik allemaal niet zo boeiend. ik noem amsterdam ook gewoon damsco of adamquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat is de stad uitschelden, het is San Francisco of SF, niet frisco of san fran
Ja ik ben een SF liefhebber
Dat is idd een stuk lastiger jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het gaat mij niet om de tent... ik heb 2 kindjes en opa en oma kunnen best 1 dagje oppassen maar een heel festivalweekend niet
[..]
Ze zijn binnen?![]()
Damnn..quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:28 schreef djkoelkast het volgende:
Speeltjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm ik ga wel eens een keertje neuzen ja.. maar dan moet er wel iemand mee willen....quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is idd een stuk lastiger ja
Wat dacht je dan van paaspop in Schijndel? is maar 2 dagen en ik geloof dat er ook een redelijke line-up staat.
kaZantip official - dates 2011 - July/August 30.07 pre-opening 06.08 opening 20.08 closing 27.08 after-closingquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe
Een maand zei laatst dat hij een week naar Kazantip wilde ofzo
Een festival van iets van een maand ergens is Kosovo ofzohahahaha
Da's aan een meer ja. Schijnt echt krankzinnig te zijn. Zeg maar een Woodstock 2.0 dus met veel dance en vrije sex.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe
Een pratende maandquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe
Ik wil wel mee.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Da's aan een meer ja. Schijnt echt krankzinnig te zijn. Zeg maar een Woodstock 2.0 dus met veel dance en vrije sex.
Wie gaat er mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |