ik zie t nu ook ; gek, komt wel van Benghazi pix filequote:1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:21 schreef quirigua het volgende:
[..]
Verwarrend, bij mij staat die pic als Benghazi : met six lane highway (niet eight lane highway), verder lijkt t wel ; ok dan.
Ach ja, kan gebeuren toch? Maar ik heb nog even gepuzzeld en jouw foto is toch echt in Tripoli genomen, als ik het goed heb op deze plek - de boulevard die je op de foto ziet is dan de Al Fatah-straat:
http://maps.google.nl/?ie(...)49,0.027595&t=h&z=15
Edit: En toen was het topic vol.
Nieuwe topic: Raad de stad deel 113
Ik had juist deze foto gekozen omdat er genoeg hints in zitten. Al kan het zijn dat niet alles goed te zien is als het contrast van je monitor ongunstig staat afgesteld.quote:
Nee, niet Rotterdam.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:56 schreef Individual het volgende:
Op die boot staat "..tterdam"
Rotterdam dan?
Heel goed allemaal.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:00 schreef Rollufie het volgende:
Ik zie een binnenvaartschip met tterdam , een vuurwerkshow en een op wat het lijkt pretpark-achtig iets.
Maar veel meer kan ik er ook niet van maken
Nopequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:13 schreef Individual het volgende:
Ik kan het net niet lezen, maar iets met Alphen aan de Rijn?
Kouder...quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:55 schreef Terpentin07 het volgende:
Ziet er uit als Rhein in Flammen. Maar welke stad...Bonn misschien?
Okee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:07 schreef Individual het volgende:
An der Cranger Kirche, 44653 Herne, Germany
Was nu wel makkelijk te googlemappen.
De vorige foto's die ik heb gepost waren telkens binnen no-time geraden, dus ik dacht van, ik doe eens een iets moeilijkere. En zo vergezocht was 'ie nou ook weer niet. Een van de grootste kermissen van het land (anders staat er niet zo'n attractie) plus een Nederlands binnenvaartschip, dan blijven eigenlijk alleen Düsseldorf en dit over. En aangezie je duidelijk kon zien dat het de Rijn niet was...quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:19 schreef Blik het volgende:
In het vervolg wel graag iets duidelijkere foto's, want zonder hints was deze foto nooit geraden. Een stikdonkere foto met vuurwerk en een onleesbare naam van een achtbaan...
Dat van die kermis kon je alleen maar weten aan de hand van je hint natuurlijk. Want de naam van de achtbaan is natuurlijk niet te lezenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:25 schreef Igen het volgende:
[..]
De vorige foto's die ik heb gepost waren telkens binnen no-time geraden, dus ik dacht van, ik doe eens een iets moeilijkere. En zo vergezocht was 'ie nou ook weer niet. Een van de grootste kermissen van het land (anders staat er niet zo'n attractie) plus een Nederlands binnenvaartschip, dan blijven eigenlijk alleen Düsseldorf en dit over. En aangezie je duidelijk kon zien dat het de Rijn niet was...
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:46 schreef Rollufie het volgende:
Aberystwyth , Wales
Misschien was de vlag iets te makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |