Dit is inderdaad denk ik de beste oplossing, pas grote uitgaven doen als je zekerheid hebt over je situatie inderdaad.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon doorrijden op je half stukke scooter of gewoon gaan fietsen en je geld voor belangrijke zaken houden.
Precies mijn idee. En ondertussen zijn er mensen die niet fulltime kunnen werken en geen uitkering krijgen omdat hun ziekte toevallig niet op het lijstje staat bij het uwvquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:19 schreef PierreBetfair het volgende:
Op de fckng eerste dag dat je 18 wordt gelijk gebruik maken van een uitkering en ondertussen op speedfighter rondcrossen
Waarschijnlijk heeft hij geen belangrijke zaken om z'n geld te bewaren. Nog geen 18, waarschijnlijk thuiswonend. In dat soort gevallen is wajong puur zakgeld. Er lopen meer van dat soort gevallen rond op fok.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
gewoon doorrijden op je half stukke scooter of gewoon gaan fietsen en je geld voor belangrijke zaken houden.
Ik heb adhd en een gedragsprobleem, werk is voor mij beter vol te houden als ik was minder uur kan maken in de week.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:23 schreef Freeflyer het volgende:
Jezus TS, wat ben jij een kutkneus. Volledig kunnen werken en dan dit er nog even bij?
Onzin.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:29 schreef Civilian het volgende:
Wajong vult niks aanje mag tot 100% van 't minimumloon bijverdienen, de rest wordt gekort op je uitkering.
tnx voor de link,quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:27 schreef Lastpost het volgende:
http://www.uwv.nl/wajong/(...)ekenhulp_wajong.aspx
Hier kun je trouwens bekijken wat het e.e.a zal doen voor jouw uitkering.
Jij wil beweren dat wanneer jij meer dan 't minimumloon verdient, je je uitkering behoudt? Guess againquote:
Als de wajong word afgeschaft heb je 2 keuzes, of men stroomt de bijstand in, of men gaat zonder subsidie aan het werk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
Shit, de meest vage klachten zijn dus ook al reden voor een Wajong.![]()
Waar lieten ze deze mensen in het verledeneigenlijk?
En dat laatste kun jij schijnbaar prima anders zou je nou niet ook al fulltime werken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:31 schreef Zwollesjappie het volgende:
[..]
Als de wajong word afgeschaft heb je 2 keuzes, of men stroomt de bijstand in, of men gaat zonder subsidie aan het werk.
Lijkt me een prima alternatief.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:31 schreef Zwollesjappie het volgende:
[..]
Als de wajong word afgeschaft heb je 2 keuzes, of men stroomt de bijstand in, of men gaat zonder subsidie aan het werk.
dat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dat laatste kun jij schijnbaar prima anders zou je nou niet ook al fulltime werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |