Wat een verschil he?quote:
Wat jonge, ik was vet duidelijk, hahahaha!quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Zeker verschil puckzzz!
En Lindy .. die mail van jou!!! Wil je al die palletten of paar kleren ervan of waaaat?
Edit: http://wnwbeauty.com/Product.php?Pid=912 Deze?
Laat mij even weten welke kleuren hier je van wilt of alle 3, en je hebt van deze palleten ook de link gegeven op scrangie maar er ook neit bij of je alle kleuren wilt of een paar: http://wnwbeauty.com/Product.php?Pid=68
Dus:quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat jonge, ik was vet duidelijk, hahahaha!
Van die grote: alledrie!
Van die kleintjes: Doe maar de meest rechtse vijf als ze die hebben
i can order make-up with you yes?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dus:
Wet n Wild COLOR ICO EYESHADOW COLLECTION 36 Petal Pusher
Wet n Wild COLOR ICO EYESHADOW COLLECTION 737 Blue Had Me At Hello
Wet n Wild COLOR ICO EYESHADOW COLLECTION 738 Comfort Zone
Wet n Wild COLOR ICON EYESHADOW TRIO 381B Sweet as Candy
Wet n Wild COLOR ICON EYESHADOW TRIO 382B Cool As a Cucumber
Wet n Wild COLOR ICON EYESHADOW TRIO 383B Knock On Wood
Wet n Wild COLOR ICON EYESHADOW TRIO 384B On Cloud Nine
Wet n Wild COLOR ICON EYESHADOW TRIO 385B Don't Steal My Thunder
Klopt?
En van deze dan?
http://www.scrangie.com/2(...)ght-elf-palette.html
Yes darling, graag mailen naar mijn gmail wat je wilt hebben, het liefst zo duidelijk mogelijk (JA LINDY!) zodat ik zeker weet dat ik het juiste mee neemquote:
haha, da's vet coolquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yes darling, graag mailen naar mijn gmail wat je wilt hebben, het liefst zo duidelijk mogelijk (JA LINDY!) zodat ik zeker weet dat ik het juiste mee neem
Makeup lakjes en de hele ratteplan, plomp maar in een mail en alles wat ik kan vinden neem ik mee
Jij bent echt knettergekquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yes darling, graag mailen naar mijn gmail wat je wilt hebben, het liefst zo duidelijk mogelijk (JA LINDY!) zodat ik zeker weet dat ik het juiste mee neem
Makeup lakjes en de hele ratteplan, plomp maar in een mail en alles wat ik kan vinden neem ik mee
Oh, kut, ik haal links en rechts door elkaar... Kneusquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dus:
Wet n Wild COLOR ICON EYESHADOW TRIO 381B Sweet as Candy
Wet n Wild COLOR ICON EYESHADOW TRIO 382B Cool As a Cucumber
Wet n Wild COLOR ICON EYESHADOW TRIO 383B Knock On Wood
Wet n Wild COLOR ICON EYESHADOW TRIO 384B On Cloud Nine
Wet n Wild COLOR ICON EYESHADOW TRIO 385B Don't Steal My Thunder
Klopt?
En van deze dan?
http://www.scrangie.com/2(...)ght-elf-palette.html
jamaar, jamaar...ik ben al bijna 42!!quote:
But you look lovely honey!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jamaar, jamaar...ik ben al bijna 42!!
I needz it
Ik kan er ook voor kiezen om als verlepte oude slons rond te lopen maar in die fase ben ik nog niet
Jij bent echt zo heerlijk duidelijk!!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, kut, ik haal links en rechts door elkaar... Kneus
Deze graag:
Van de trio's:
331 I Dream of Greenie
332 I'm Feeling Retro
333 I Got Good Jeans
334 I'm Getting Sunburned
335 Silent Treatment
Edit: die andere zie ik niet op de site van wet 'n wild staan, dus laat die maar zitten
Ik moest ook grinniken...echt een Lindy actiequote:Op woensdag 9 maart 2011 13:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij bent echt zo heerlijk duidelijk!!!
demelza.sharana@gmail.comquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
haha, da's vet cool
wat is je gmailadres?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik moest ook grinniken...echt een Lindy actie
Je koopt een duur ticket naar Amerika om vervolgens voor half Fok make-up te gaan kopenquote:
Om maar te zwijgen over de liters nagellak die ze mee terug neemt. dadelijk denken ze dat het een bom isquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je koopt een duur ticket naar Amerika om vervolgens voor half Fok make-up te gaan kopen
Hopelijk heeft de douane niks door
That's why we love you honeyquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet altijd even geordend
Cheap-ass daar en heel goed gepigmenteerd endezoquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:16 schreef Puckzzz het volgende:
Durf ik te vragen wat er zo speciaal is aan die make-up en durf ik op een linkje te klikken die iemand mij zo gaat geven?
Ja maar we gaan toch shoppen en ik ga zelf ook makeup halen dus ik kan net zo goed meenemen danquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je koopt een duur ticket naar Amerika om vervolgens voor half Fok make-up te gaan kopen
Hopelijk heeft de douane niks door
Je vliegt hiermee terug?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar we gaan toch shoppen en ik ga zelf ook makeup halen dus ik kan net zo goed meenemen danik ga niet stad en land afzoeken voor bepaalde spulletjes... maar alles wat ik zie neem ik mee!
Nee ik vlieg met een ander, dit is het vliegtuig die alleen mijn koffers en spulletjes mee terug neemt!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je vliegt hiermee terug?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je vliegt hiermee terug?
[ afbeelding ]
wanneer ging je nou vliegen eik?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb nu de bestelling van lindy en gwen binnen
Lindy heb je wel een idee hoe duur die palletjes zijn?
Zaterdag, vrijdag print ik het lijstje uit dus dan moet ik het wel binnen hebben ... eerder is wel handig voor als ik nog vragen heb dat ik zeker weet dat ik niet het verkeerde mee terug neem want dan zit ik er meequote:
Volgens mij zijn de kleintjes 3-4 dollar p.s. De grote zullen denk ik rond de 7-8 dollar liggen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Dat spreekt voor zich lijkt me!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zaterdag, vrijdag print ik het lijstje uit dus dan moet ik het wel binnen hebben ... eerder is wel handig voor als ik nog vragen heb dat ik zeker weet dat ik niet het verkeerde mee terug neem want dan zit ik er mee
Trouwens .. ik wil nog wel even iets ... ik kan echt niet voor alle kosten opdraaien als er iets in de koffer kapot gaat of als ik het opstuur en het is weg... Ik zal alles zo goed mogelijk tussen kleding stoppen dat het zacht ligt, en er is nog nooit wat kapot gegaan, maar je weet maar nooit. Als er dingen met de post verdwijnen wordt het echt allemaal te duur voor mij als ik bij iedereen moet betalen
Dat dus!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
da's het risico van de koper sharana... Je bent geen webshop!
die 8 pan zijn $4,99quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Geen idee, maar ze was errug goed in het vinden van winkeltjes met heul veul OPI enzoquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:
Waar woont ze? Als ze nou in LA woont ....![]()
Ja weet ik! Maar als ze in LA woont kan ik bij haar shoppenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:45 schreef Holyme het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze was errug goed in het vinden van winkeltjes met heul veul OPI enzo
Ik ook van jou schatje.....quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:44 schreef DeltaCephei het volgende:
http://dollishcake.blogspot.com/2011/03/fok-forum.html
quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:44 schreef DeltaCephei het volgende:
nee eerder "komt wel goed schatje"quote:
Jawel joh, ze heeft zelfs een kaart van fokkers gehad en die ging ze toen nog voorlezen!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:16 schreef Holyme het volgende:
Ik heb er wel ooit wat van meegekregen, wist niet dat dat zo ver door was gegaan
OMG!!quote:
ik zeitoch al dat get niet erg is als je niets vindt? En ihja, bedankt puckzzz, als je delsol lakkies ziet, nag je die ook wel meenemen.quote:
nee joh mafkees ik pest je maarquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:30 schreef Mirjam het volgende:
Ja, hallo
[..]
ik zeitoch al dat get niet erg is als je niets vindt? En ihja, bedankt puckzzz, als je delsol lakkies ziet, nag je die ook wel meenemen.maar echt sjaan, doe geen moeite, ga niet lopen zoeken, genieten van je verblijf daar is veul belangrijker!
thanks beeb, en nogmaals, geen moeite.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee joh mafkees ik pest je maarals ik het bij het shoppen zie neem ik het mee en plomp ik het in de koffer, geen moeite! Als ik bepaalde dingen niet kan vinden hoor je het
quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:44 schreef DeltaCephei het volgende:
ja, meisje waarvan ik het filmpje had gekregen heeft het tegen haar gezegd.quote:
Ik ben heul veel dikker als haarquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En dan te bedenken dat we helemaal niks over haar gewicht hebben gezegd! Beetje onzeker??
Zenks!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:00 schreef altootje86 het volgende:
puckzz serieus? ik had je begin/ hoogstens half 30 geschat (echt geen grapje!) you look verrie good!
Ik volg je zooi ook!quote:
Ik heb gewoon de sc teruggelezen om te weten waar dit over gingquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:44 schreef DeltaCephei het volgende:
mag ik 1 keer raden ja?quote:Neem jezelf niet zo serieus in het beautybloggen als je er niet goed in bent. Leuk als je wil make-uppen, niks mis mee. Ook niks mis mee als je er niet goed in bent, maar verwacht dan niet dat mensen er niks over zeggen als je het vervolgens online gooit.
En niemand heeft ook maar iets over je gewicht gezegd. Onzeker much?
4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:03 schreef Loqi het volgende:
whoa, nog maar 4 untried lakkenhopelijk komt mn td deze week
(liefst voor vrijdag, dan is ma birfday
)
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:17 schreef kieskleurig het volgende:
Ik wacht al sinds vorig jaar november op een swappakket uit Canada![]()
Daar zitten alle Burlesque lakjes in oa. Ze hebben dat pakje toen bij de douane gehad, overgedragen aan TNT en die heeft het retour gezonden zonder het aan te bieden![]()
Ook geen reden genoteerd op het pakje waarom het retour werd gestuurd.
Inmiddels is het pakje alweer ruim anderhalve maand onderweg naar mij![]()
Tegen de tijd dat ik die lakjes krijg zijn ze te oud om nog te gebruiken.
Jouw hersenen hebben lately ook geen scheten gelaten he?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lindy's derde blog, kijken of deze de 5 posts wel haalt
Nee, ik ben een nagelblog begonnenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jouw hersenen hebben lately ook geen scheten gelaten he?
Daarom begin ik niet eens aan bloggen. Het is net als sporten, de eerste weken ben je nog fanatiek maar daarna betaal je alleen maar je abonnement en ga je nooit meer heen
DANNOG .. 4!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:08 schreef Loqi het volgende:
Eng he
Al zo lang geen faals meer gehaden deze td is een cadeautje
Ik heb ook maar 120 lakjes ofzo hequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DANNOG .. 4!!!!!!!!!!!!
Ik ben al blij als ik er maar 40 heb ... sterker nog ... zit nog maar net onder de 100
Untrieds?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DANNOG .. 4!!!!!!!!!!!!
Ik ben al blij als ik er maar 40 heb ... sterker nog ... zit nog maar net onder de 100
Ik ben mijn ftp gegevens kwijtquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik ben een nagelblog begonnen
Maar die site van jou he, met al die nailarts...
die kun je opvragen bij je hostingproviderquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben mijn ftp gegevens kwijt![]()
![]()
kan niets meer uploaden...maar kan het er ook niet afhalen
I know, maar dat is HM2 (van Fok!) en die krijg ik niet te pakkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die kun je opvragen bij je hostingprovider
Ja, ik loop er een op je voorquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lindy's derde blog, kijken of deze de 5 posts wel haalt
Ja heel ergquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:37 schreef Mirjam het volgende:
hebben jullie ook allemaal zo'n last van jullie nagels, dat ze heel zwak zijn en snel peelen enzo? ik heb daar al een paar weken last van, de laatste week is echt extreem
ja, verschrikkelijk, alle bovenlagen laten losquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:37 schreef Mirjam het volgende:
hebben jullie ook allemaal zo'n last van jullie nagels, dat ze heel zwak zijn en snel peelen enzo? ik heb daar al een paar weken last van, de laatste week is echt extreem
door het kloteweer!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:37 schreef Mirjam het volgende:
Meldt!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:37 schreef Mirjam het volgende:
same here!!! sinds het ziekenhuisgezeik + thuissituatie is huid ook weer balenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:51 schreef Loqi het volgende:
Nu is het bij mij ook een deel stress, mn huid is ook weer een ramp
alsof je daar minder stress van krijg ofzo
why? lakjes kan je toch heul lang gebruiken?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:17 schreef kieskleurig het volgende:
Tegen de tijd dat ik die lakjes krijg zijn ze te oud om nog te gebruiken.
Was cynisch bedoeldquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:02 schreef expiratorial het volgende:
[..]
why? lakjes kan je toch heul lang gebruiken?
Na zoveel maanden zou iedereen ongeduldig zijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:07 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Was cynisch bedoeld![]()
Het duurt gewoon erg lang zo en ik ben een lichtelijk ongeduldig type![]()
Gelukkig geen last van peelende nagels.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
Na zoveel maanden zou iedereen ongeduldig zijn![]()
wel fotos als het er eindelijk is he!
Erg herkenbaarquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:10 schreef expiratorial het volgende:
ja ik ken het. tis nu een week na de invoice van td en mijn geduld is OP. ben nog net niet aan het rollen op de vloer,schreeuwend met de nagels in mn ogen.
echt triest ben ik![]()
but i want them sooooooo bad
Als je vragen hebt kan ik je misschien wel helpen. Ik heb hier drie kruidenboeken liggen en heb een heel klein kruidentuintjequote:Op woensdag 9 maart 2011 17:15 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb weer iets nieuws![]()
Ik ga proberen mijn eigen tuinkruiden te kweken, wat gezien mijn dodelijke en zeer niet-groene vingers nog een hele uitdaging gaat worden
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als je vragen hebt kan ik je misschien wel helpen. Ik heb hier drie kruidenboeken liggen en heb een heel klein kruidentuintje
Verse kruiden
Ik denk dat ik heel dankbaar gebruik ga maken van dat aanbodquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als je vragen hebt kan ik je misschien wel helpen. Ik heb hier drie kruidenboeken liggen en heb een heel klein kruidentuintje
Verse kruiden
En ik zei niet eens iets heel lelijks!quote:Fokker zei
Dit bericht is verwijderd door de beheerder van een blog.
oh, ik dacht iemand andersquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:33 schreef Lindytje het volgende:
Peelende nagels: check!
Oh, en Mirjam, die reactie, dat was ik
Nou komt ie dan...uit het grote boek:quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:27 schreef Loqi het volgende:
[..]
wanneer kan ik het beste m'n bieslook buiten zetten? en kan ik die het beste voorzaaien (binnen of in de koude kas) of gewoon meteen in de volle grond?
Je bent een schatquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou komt ie dan...uit het grote boek:
Bieslook groeit op alle grondsoorten, maar gedijt het best in lossem voedingsrijke, vochtige grond. De plant heeft veel zon nodig, maar mag geen kans krijgen uit te drogen. Bieslook in bakken en potten moeten iedere 14 dagen vloeibaar voedsel krijgen om buin worden van de toppen en de blaadjes te voorkomen. Bieslook kan in het voorjaar uit zaad worden gekweekt. Zijn de plantjes opgekomen dan moeten ze worden uitgedund op een onderlinge afstand van 30 cm. De groei gaat echter langzaam. Een vluggere weg is in de lente of herfts de trossen bollen te delen en ze weer te planten wanneer ze krachtige wortels hebben ontwikkeld. Plant u een aantal bosjes bieslook dan hebt u altijd vers kruid beschikbaar. Om de 3 a 4 jaar moet u de plant delen.
Puckzzz haar versie: Eerste plantje planten in april/mei. Bieslook is een keihendig kruid wat makkelijk te groeien is. Is winterhard, dus gewoon in de lente kortwieken en lekker laten gaan
Wat flauw van haarquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:35 schreef Lindytje het volgende:
Muhahahahahaha!!!!!!!!
[..]
En ik zei niet eens iets heel lelijks!
Ja zegquote:
Wauw! Wat een verschil!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:56 schreef zoeperzazke het volgende:
vandaag is ons huisje heeeel ver behangen, allen de moeilijke hoeken en smalle stroken moeten nog. Wát een verschil, het is zo heeerlijk fris! Ook het fotobehang in de slaapkamer zit erop. Het paars wat je ziet moet nog wit behangen worden hoor, dat is geen vrijwillige keuze geweest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een fotobehangkiekje:
[ afbeelding ]
Kan zelf ook nog niet geloven dat dit straks echt ons huisje isquote:
Ik heb dit boek. Het is echt heel erg leuk en goedquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
Je bent een schatik kon namelijk alleen maar tegenstrijdige info vinden
Jullie gaan lekker!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:56 schreef zoeperzazke het volgende:
vandaag is ons huisje heeeel ver behangen, allen de moeilijke hoeken en smalle stroken moeten nog. Wát een verschil, het is zo heeerlijk fris! Ook het fotobehang in de slaapkamer zit erop. Het paars wat je ziet moet nog wit behangen worden hoor, dat is geen vrijwillige keuze geweest
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een fotobehangkiekje:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Florista heet het. Ga ze straks uitproberen
http://nailsbylaura.wordpress.com/2011/01/06/catrice-florista/
Jammer genoeg zijn ze blijkbaar (bijna?) allemaal sheer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Florista heet het. Ga ze straks uitproberen
http://nailsbylaura.wordpress.com/2011/01/06/catrice-florista/
doen ze hier ook, daarom altijd etos!quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die kutkruidvat hier plakt elk product dicht met plakband. Zit ik verdomme een half uur te pulken voor ik iets kan gebruiken
ja dat is irritant, maar dat liever dan van die domme mutsen die overal met hun vingers inzitten om producten te testenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die kutkruidvat hier plakt elk product dicht met plakband. Zit ik verdomme een half uur te pulken voor ik iets kan gebruiken
picsquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
da's waar.
En ik heb alles los, dus het genot kan beginnen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:10 schreef Lindytje het volgende:
I Haz a mad![]()
En nee, ik wil het niet uitleggen, want dat verhaal is te lang, maar ik wilde het gewoon even kwijt.
Knuffel dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:10 schreef Lindytje het volgende:
I Haz a mad![]()
En nee, ik wil het niet uitleggen, want dat verhaal is te lang, maar ik wilde het gewoon even kwijt.
we schoppen ze allemaal kont, en wensen ze dikke puisten toequote:Op woensdag 9 maart 2011 20:10 schreef Lindytje het volgende:
I Haz a mad![]()
Jaaa!!!!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
we schoppen ze allemaal kont, en wensen ze dikke puisten toe
Hahaha, mooi he??quote:
Good to know, die grijze, dan hoef ik die in elk geval niet mee te nemenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
De nagelswatches staan in het show-topic.
Heb ook nog 2 oogschaduws (oogschaduwen?) gehaald:
[ afbeelding ]
Paarse heeft goed pigment! Is in het echt meer roze, hij is niet zo rood als hij hier lijkt. Berry Fairy heet deze.
Ernaast zit grijs, first fog. Je kunt je afvragen aan welke kant van het roze hij staat en dat zegt denk ik genoeg over het pigment
Ik ga schreeuwen als ik eigenlijk moet jenken, ook niet handigquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:51 schreef Lindytje het volgende:
Dank jullie wel voor de's!
Ik heb lekker een potje zitten jenken (altijd als ik boos ben... ipv schreeuwen ga ik jenken, doos...) en nu gaat ie weer
Oh, nee, dat is inderdaad ook niet altijd even handig!quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ga schreeuwen als ik eigenlijk moet jenken, ook niet handig
Als het maar oplucht!
Hahaha, ja, dat is waar!! Sien gaat me dan ook altijd zo zielig en schuldbewust aan zitten kijken...quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik schreeuw tegen de computer.
Honden gaan altijd gelijk zo zielig kijken, daar kan je ook niet fatsoenlijk met een beetje plezier boos op worden![]()
![]()
Weet je wat lekker is als je boos bent? Boxen op de wiiDan kan je ook schreeuwen
Speciaal voor Klaudia.quote:FOK! forum is een forum waar ze mensen belachelijk maken. Begin die mensen steeds zieliger te vinden. zoals Ik doe het voor memijn plezier en het boeit me niet wat anderen vinden. Om mensen belachelijk te maken om hun naam en omdat ze te zwaar zijn (weet niet waar op FOK dat laatste gebeurde, maar niet hier). Ze kunnen alleen maar lager zakken (als ik je bedoeling goed begrijp, kunnen we juist niet lager zakken. Deze zin suggereert dat we zo hoog staan dat we alleen maar lager kunnen). Als je daar door popi jopie wordt is het wel erg dom. Ze durven je hethet je ook nog niet recht in het gezicht te zeggen. Achter je rug om en kinderachtig doen. Noem ze de losers van het fok forum (als je ons de losers vind, ben je nog niet op de rest van FOK geweest
.
Hahahaha! Nee, ik moest lachenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of ben ik nu gemeen?
M'n topcoat is wel droog
Lekker slapen!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:54 schreef Puckzzz het volgende:
voor Lin
* Puckzzz gaat slapies doen. NN ladies
Hij hield een schroevendraaier onder het scharnier, tikte met een hamer 3 keer tegen de schroevendraaier aan, bij de andere scharnier hetzelfde en hop! de deur eruit.. It's that easy inddquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin wat had je geplaatst dan?Ik wil ook lachen!
Princess hoe krijg je het voor elkaar XD. Heeft hij de deur wel weer voor je terug gehangen? (wel altijd leuk om te weten hoe makkelijk mensen bij je in kunnen breken
Mirjam heeft me een aantal pagina's terug gequotequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lin wat had je geplaatst dan?Ik wil ook lachen!
Princess hoe krijg je het voor elkaar XD. Heeft hij de deur wel weer voor je terug gehangen? (wel altijd leuk om te weten hoe makkelijk mensen bij je in kunnen breken
Dat hoop ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mirjam heeft me een aantal pagina's terug gequote
PA: ai, da's wel een beetje lullig! Komt er snel een nieuw slot?
Lief van je. Maar ik loop nu alweer nieuwe kans om te falen, dus ik sla even overquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:59 schreef Diconnected het volgende:
Als jullie evt wat lakjes van Annir willen hebben, kan ik evt wel bestellen voor jullie en aan Sharaantje meegeven als ze op tijd binnen komen
Ooh wat erg! Zou ik ook flink van in paniek raken indd! Buurman ken je dan nog niet, sleutels moeten weer terug brr.. Hier was het niet zon paniek, had die deur desnoods kapot gemaakt. Maar met 3 keer tikken overdreef ik niet, het was echt tik tik klaar. 10 seconden werk misschien, nice to knowquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
potverdikkie Lin, great minds think alike!
Ik verwachte al zoiets, daarom heb ik het hier gepost en niet als reactie op haar.
Ik ken het princess, toen ik hier net kwam heb ik een keer de sleutels binnen laten liggen. De deur was dichtgewaaid, ik had de sleutels van de woningbouw gekregen om te klussen, die moesten na het weekend terug. M'n portemonee en m'n tas lagen nog binnen, zelfs m'n schoenen stonden nog binnen. Ik huil zelden, maar toen was het wel algehele paniek. Mijn buurman schoot te hulp. Een klerenhanger en 3 minuten werk en hij had m'n deur open![]()
(hij heeft het trucje later nog een keer geflikt, toen m'n moeder m'n kat eten ging geven toen ik op vakantie was. Zij had sleutels binnen laten liggen en was even vergeten dat mijn broer die 300m verder woont ook een sleutel heeft
Wat zoal?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ooh wat erg! Zou ik ook flink van in paniek raken indd! Buurman ken je dan nog niet, sleutels moeten weer terug brr.. Hier was het niet zon paniek, had die deur desnoods kapot gemaakt. Maar met 3 keer tikken overdreef ik niet, het was echt tik tik klaar. 10 seconden werk misschien, nice to know![]()
@Dico wat lief! Hoef geen Ainnir lakjes maar Sjaan krijgt wel een kleine wishlist mee
Ahoy en Below Deck, Not like the Movies &Teenage dreamquote:
ja buspost, is altijd goed gegaan hier *afklopt*quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeej crackles!![]()
Stuur je ze met brievenbuspost?
Mijn buren worden de komende week helemaal gestoord van me ben ik bang. Zijn sowieso 2 pakketten onderweg en ik ben nu een deal aan het sluiten voor nummer 3![]()
Yep, I iz failing again. Heb weer te hard gewerkt
Hier ook hoor *ook afklop doet*quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja buspost, is altijd goed gegaan hier *afklopt*
Die Katy Perrys zijn haast overal uitverkocht hierquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ahoy en Below Deck, Not like the Movies &Teenage dream
Gewoon omdat ik bang ben dat Sjaan en jij niks te doen hebben als ze bij je is!Oh en een hele td bestelling moet nu maar even niet
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hier ook hoor *ook afklop doet*
Maar we zijn het er dus over eens dat Klaudia's naam niet gek is en haar gewicht ook niet.
Misschien moeten we dat even als reactie op haar blog zetten. Dat we het zorgvuldig overlegd hebben en dat het probleem niet daar ligt
evil galquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hier ook hoor *ook afklop doet*
Maar we zijn het er dus over eens dat Klaudia's naam niet gek is en haar gewicht ook niet.
Misschien moeten we dat even als reactie op haar blog zetten. Dat we het zorgvuldig overlegd hebben en dat het probleem niet daar ligt
Ik ben naar he?quote:
Gek joh! Je moet foundation testen op je wang en kaaklijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
nagelschaartje ik had het geld binnen, lakkies gaan morgen op de post!!
Vandaag mijn eerste liquid foundation gekocht, wat een crime zegbijna alles sloeg oranje uit
ben dus maar voor de lichtste gegaan, die is mss net een tikkie te licht maar dat zag er het natuurlijkst uit op m'n arm
I like youquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben naar he?
Maar ik kan er niet tegen dat je ten eerste jezelf te kakken zet op zo'n manier (en geen familie hebt die zegt "hey, doe eens niet"). Vervolgens klaag je dat er achter je rug om over je wordt gepraat/getypt. Dan wordt er een reactie op je blog gezet (hoe open wil je het hebben) en dan haal je die weg..
Maar nog steeds: Klaudia FTW, overweeg haar op mijn bloglovin te zetten.
Nu hou ik op, echt waar. Denk ik. Wil ik. Hoop ik
dat was een grapje hoop ik?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gek joh! Je moet foundation testen op je wang en kaaklijn
NN in elk geval! Ik ga ook een tukkie doen.
Dag allemaal!
quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben al volger
mijn kat probeert een gat door de slaapkamerdeur te graven
en dan met vier kleuren foundation terug naar kantoor jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Testen van foundation? Nope, ginne grap...
Hahahquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die Katy Perrys zijn haast overal uitverkocht hierDe AA collectie moet ik even bedenken waar we die kunnen vinden
Wheheh niet je hele gezicht ondersmeren! Gewoon stippies.. Op je kaaklijn testen om het maskereffect (kleurverschil met nek) te voorkomen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan met vier kleuren foundation terug naar kantoor ja
ik post morgen mijn bevindingen wel
zeg je dat het nieuwe mode isquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan met vier kleuren foundation terug naar kantoor ja
ik post morgen mijn bevindingen wel
Nicequote:Op donderdag 10 maart 2011 07:48 schreef Diconnected het volgende:
Haiiii.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een van m'n cupcakes die ik heb gemaakt
don't worry dico, als je weet wat voor lijst ik al heb meegekregen hebben we genoeg te doen!quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die Katy Perrys zijn haast overal uitverkocht hierDe AA collectie moet ik even bedenken waar we die kunnen vinden
Succesquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:22 schreef milka82 het volgende:
Zo,goeiemogge,vandaag een ziekenhuisdagje,voor het eerst naar de Lyme kliniek,ben benieuwd * 2,5 jaar geleden Lyme opgelopen met de nodige gevolgen,nu kijken wat ze eventueel nog kunnen doen*
Ze is volwassen, 22 meen ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:53 schreef Holyme het volgende:
Morgen
Ik heb net even teruggelezen, en wil toch even zeggen dat ik 't 'n beetje teleurstellend vind dat in de afgelopen dagen meerdere mensen hier zo hard over die blog zijn geweest. Ik heb ook wel kunnen lachen hoor, maar daar hoef je toch niet met een hele groep op duiken?
En wat betreft familie, moet familie hun kind van inet weghouden omdat 't niet aan bepaalde idealen kan voldoen, ookal vindt het kind het leuk om te doen en kan ze d'r misschien wat van d'r ei in kwijt, puur omdat het niet perfect is en mensen negatief kunnen reageren? Dan moeten ze d'r denk ik ook maar meteen binnen houden.
Het lijkt me ook gewoon maar een schoolgaand meisje, en dat wordt hier door mensen van (ik denk gemiddeld) 25-30 jaar oud best wel afgezeken. Meh.
Just my 2 cents.
Bubs, spannend, da's al snel nu!
Mja het was niet oke geweest als we allemaal op haar blog hadden gereageerd, maar dat deed niemand. En het ging langer door vanwege haar reactie, anders was zij net als alle anderen in een kwartiertje weer vergetenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef Holyme het volgende:
Ok 22, iets ouder dan wat ik had geschat, maar goed.
Tuurlijk kan ze reacties verwachten, dat krijg je met 'n blog (idd afgesloten Hyves is beter als iemand geen zin heeft in mogelijk negatieve reacties), maar tis 'n beetje de manier waarop. D'r worden hier wel vaker sites/foto's gepost waar we dan even over gruwelen, maar geen 2 dagen lange gruwel zeg maar
En ik weet ook wel dat het vele malen erger kan hoor, maar dat betekent voor mij niet dat het daardoor ok is dat er op deze manier gereageerd wordt
Mir Mir Mir.....ze verkoopt ook een Del Sol lakjequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:59 schreef Diconnected het volgende:
Als jullie evt wat lakjes van Annir willen hebben, kan ik evt wel bestellen voor jullie en aan Sharaantje meegeven als ze op tijd binnen komen
Ik gebruik make-up removerpads van de kruidvatquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:15 schreef buzzwheedle het volgende:
Wat anders, iedereen is helemaal into the makeup de laatste tijd, maar wat gebruiken jullie om het er weer af te halen? Ik gebruik altijd waterproof mascara ivm lenzen, maar krijg het er 's avonds niet meer af. De volgende ochtend zie ik er meestal uit als een wasbeer.
ik vind die echtquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik gebruik make-up removerpads van de kruidvat
Deze:
[ afbeelding ]
Erg fijn, werkt als een tiet (ik gebruik ook alleen waterproof mascara ivbm lenzen)
Zowel in een lotion als een olie versie te krijgen.
Die gebruik ik inderdaad ook wanneer ik makkelijk wil, wel de lotion versie want die met olie laat een laagje achter op je huid waar mijn ogen echt verschrikkelijk van geirriteerd raken. Daarnaast heb ik de fles van Bourjois, ook voor waterproof oog make up.. Verkoopt als een trein bij ons in de winkel omdat ie ook niet vet is, werkt ook als een trein bij mijn waterproof mascara die zeeer goed blijft zittenquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik gebruik make-up removerpads van de kruidvat
Deze:
[ afbeelding ]
Erg fijn, werkt als een tiet (ik gebruik ook alleen waterproof mascara ivbm lenzen)
Zowel in een lotion als een olie versie te krijgen.
van welk merk dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:12 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik doe het in de douche met een facewash
Er zijn hele topicreeksen hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef Holyme het volgende:
Ok 22, iets ouder dan wat ik had geschat, maar goed.
Tuurlijk kan ze reacties verwachten, dat krijg je met 'n blog (idd afgesloten Hyves is beter als iemand geen zin heeft in mogelijk negatieve reacties), maar tis 'n beetje de manier waarop. D'r worden hier wel vaker sites/foto's gepost waar we dan even over gruwelen, maar geen 2 dagen lange gruwel zeg maar
En ik weet ook wel dat het vele malen erger kan hoor, maar dat betekent voor mij niet dat het daardoor ok is dat er op deze manier gereageerd wordt
hoe weet je of je vandaag je td binnen krijgt? weekje na de invoice?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:41 schreef Mss het volgende:
Als het goed is komt voor mij vandaag TD en mijn Bubselfaal binnen
Een week na betalen komt het bij mij meestal. De invoice had ik van de week pas.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:41 schreef expiratorial het volgende:
[..]
hoe weet je of je vandaag je td binnen krijgt? weekje na de invoice?
voor mij was dat gister
Hij komt wanneer hij komtquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:01 schreef expiratorial het volgende:
tis nu een week geleden sinds ik de invoice heb gekregen,heb de dag na het bestellen betaald. de 2e heb ik de invoice gekregen
ach,tis nu een week na de invoice dus t zal wel meevallen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij komt wanneer hij komt. Als-ie er met 2 weken niet is kan het ook zijn dat hij bij de douane ligt.
Wou net zeggen. Je kunt er natuurlijk ook uitgepikt zijn door de douane.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij komt wanneer hij komt. Als-ie er met 2 weken niet is kan het ook zijn dat hij bij de douane ligt.
en dan? krijg ik dan een brief ofzo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Je kunt er natuurlijk ook uitgepikt zijn door de douane.
en bedoel je 2 weken na de dag van betalen of na de dag van de invoice?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij kan gewoon later komen zonder consequenties en anders zul je misschien invoerrechten of iets dergelijks moeten betalen. Volgens mij is dat gewoon bij de postbode.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:29 schreef expiratorial het volgende:
[..]
en dan? krijg ik dan een brief ofzo?
maar tis nog maar net 2 weken geleden he. als ik m deze week niet krijg dan begin ik me daar pas zorgen over te maken.......of toch wat eerder
Hoeveel loopt het uit?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Verdorie de bouw van mijn appartement loopt vet uit
je kunt een brief krijgen dat je een kopie van de rekening naar ze op moet sturen of ze komen geowon aan de deur en dan meot je bij betalen .. je merkt het vanzelf wel...misschien komt ie gewoon binnen zonder ietsquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:15 schreef expiratorial het volgende:
[..]
ach,tis nu een week na de invoice dus t zal wel meevallen.
als een pakketje bij de douane ligt krijg je dan een brief? en wat heeft dat voor consequenties?
zou leuk zijn,eerste td bestelling,gelijk naar de douane
Was eerst begin april toch? Da's lang.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Week 22 ma 30-05-2011 t/m zo 05-06-2011!!!!!!!!!!
Zeggen ze ook waarom?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Week 22 ma 30-05-2011 t/m zo 05-06-2011!!!!!!!!!!
Anders mail je TD even.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:38 schreef expiratorial het volgende:
sowwy,kan er niks aan doen![]()
gewoon enthousiast en happy met mn bestelling. kan me er erg op verheugen en dan ga ik me druk maken als t lang duurt.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:38 schreef expiratorial het volgende:
sowwy,kan er niks aan doen![]()
gewoon enthousiast en happy met mn bestelling. kan me er erg op verheugen en dan ga ik me druk maken als t lang duurt.
eerst eind maart, toen eind april, nu ditquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was eerst begin april toch? Da's lang.
Kak zeg....quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eerst eind maart, toen eind april, nu dit
schijnen iets van 50 onwerkbare dagen geweest te zijn ofzo... mietjes zijn het!
Veel plezier er mee!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:56 schreef Lindytje het volgende:
Bubsel: Ik heb de poshes binnen! Thanx!
Grond bevroren?quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eerst eind maart, toen eind april, nu dit
schijnen iets van 50 onwerkbare dagen geweest te zijn ofzo... mietjes zijn het!
Auw! Dat moet je ook niet doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Veel plezier er mee!!
Zo ik kneus even een paar vingers omdat ik de bak met konad plates opvang![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |