Staat in de planningquote:Op zondag 13 maart 2011 20:57 schreef Doff het volgende:
Following dan? Een beetje Nolan-fanboy heeft die toch wel gezien.
Ik heb ook niks met musical en arthouse. Gewoon... persoonlijke smaak. Geef mij maar gewoon mainstream moviesquote:Op zondag 13 maart 2011 20:59 schreef Sands het volgende:
Maarja Fox heeft niks met zwartwit
Andere hier hebben niks met musical films, mainstreamfilms of Disney and so on
Want dan leuk is als de film die eerst niet mainstream was naarmate steeds populairder wordt en daardoor dus mainstreamquote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef Doff het volgende:
Mainstream is te breed om te kunnen zeggen dat je het "haat".
Iedereen die dat zou zeggen is een echte snob.
Dat geldt andersom ook voor 'arthouse', lijkt me.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef Doff het volgende:
Mainstream is te breed om te kunnen zeggen dat je het "haat".
Iedereen die dat zou zeggen is een echte snob.
Heeft een echte westerse Vlaming in plaats van een normaal toilet niet ergens ver weg in de tuin een latrine?quote:
loooooooooooooooooolquote:Op zondag 13 maart 2011 21:06 schreef Doff het volgende:
[..]
Heeft een echte westerse Vlaming in plaats van een normaal toilet niet ergens ver weg in de tuin een latrine?
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:06 schreef Doff het volgende:
[..]
Heeft een echte westerse Vlaming in plaats van een normaal toilet niet ergens ver weg in de tuin een latrine?
Beauty and The Beast?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:07 schreef Gillingham het volgende:
Er is denk ik zelfs nog wel een mainstream Disney musical die ik uit kan zitten.
Ik dacht eerder aan een soort long drop.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:06 schreef Doff het volgende:
[..]
Mijn god, wat een vraagquote:Op zondag 13 maart 2011 21:17 schreef Gillingham het volgende:
[..]
![]()
Heb deze maand al meer punten dan in de meeste andere jaren.
Van elke letter van het alfabet wil ik een filmtitel die begint met die letter + bij elke titel twee namen.
High Tea?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:19 schreef wyccie het volgende:
Kennen jullie een band of artiest die afgekort kan worden als HT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |