Het zijn alle Hitchcocks die ik nog moet zienquote:Op zondag 13 maart 2011 20:44 schreef Doff het volgende:
Verbreed je horizon een beetje, zou ik zeggen![]()
Maar deze vraag vind ik zelf ook niet bepaald gemakkelijk. Maar het is met een beetje kennis best gokbaar.
Ik vind oude films gewoon totaal geen fuck aan.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:44 schreef Doff het volgende:
Verbreed je horizon een beetje, zou ik zeggen![]()
Maar deze vraag vind ik zelf ook niet bepaald gemakkelijk. Maar het is met een beetje kennis best gokbaar.
De andere die ik nog niet heb gezien zijn vooral de pre 30 Hitchcocksquote:Op zondag 13 maart 2011 20:50 schreef Doff het volgende:
Ik ook. Daarom heb ik ze ook genomen. Niet dat voor jullie relevant is overigens.
Ik neem trouwens aan dat je er meer niet hebt gezien.
Wanneer is een film 'oud' in jouw ogen?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind oude films gewoon totaal geen fuck aan.
Over 20 jaar haat hij de films die hij nu geweldig vindtquote:Op zondag 13 maart 2011 20:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wanneer is een film 'oud' in jouw ogen?
Zwart/witquote:Op zondag 13 maart 2011 20:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wanneer is een film 'oud' in jouw ogen?
Ha-Haquote:Op zondag 13 maart 2011 20:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Over 20 jaar haat hij de films die hij nu geweldig vindt
Inderdaad. Wil de punt(en) niet aan iemand anders gevenquote:
Schindler's List dan hehequote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Schindler's List dan heheen ik kan ook nog jare 30 films opnoemen die in kleur waren als dat je struikelblok is
Ik ga niet in herhaling vallen jongens, deze discussie hebben we al eerder gehad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |