Ik ook niet, ik wist niet dat hij ook een acteur was.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:28 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik ook. Maar had hem nooit van het eerste plaatje herkend.
Het is een musical.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:59 schreef Gillingham het volgende:
2002 nog...
Met een hint kom ik er denk ik wel, maar anders...
Herkende je A wel direct?quote:
A wel ja maar ik mag tot op heden nog niet meedoen....dusquote:Op maandag 14 maart 2011 10:28 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Herkende je A wel direct?
Die lego-pic is overigens wel briljant.
Wanneer mag je wel weer meedoen (van Patch)? Of is daar niks over gezegd?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:29 schreef Sands het volgende:
[..]
A wel ja maar ik mag tot op heden nog niet meedoen....dusteveel vragen die ik aan me voorbij heb moeten laten gaan
Alleen dat er stemmingen zijn over de pm en het nu 7 tegen 2 voor staat van de 18....quote:Op maandag 14 maart 2011 10:31 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wanneer mag je wel weer meedoen (van Patch)? Of is daar niks over gezegd?
Ja...quote:Op maandag 14 maart 2011 10:35 schreef Gillingham het volgende:
Ah, daar wist ik helemaal niks van. Ik dacht dat het in dit slowchat topic 4/4 stond ofzo.
Patch houdt zeker de stand bij?
Ja maarja iedereen moet >quote:Op maandag 14 maart 2011 10:41 schreef Gillingham het volgende:
Wat mij betreft doe je gewoon weer mee (maar dat wist je al), volgens mij heb je het inmiddels wel begrepen.
Nope.. ik moest gewoon wachten lolquote:Op maandag 14 maart 2011 10:47 schreef Tem het volgende:
Wanneer mag je weer meedoen dan? of is er geen tijdspanne aangegeven?
Jij niet alleen. Altijd handig, die volksraadplegingen waarbij blijkbaar enkel de meelopers worden geconsulteerd.quote:
Nog niet 1 miliseconde frustreer ik me, zolang het geen slowchat is, geen probleem.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:15 schreef Doff het volgende:
Als ik zo zie dat iedereen steeds één naam post vraag ik me af hoe gefrustreerd Patch achter zijn pc'tje zit.
We kunnen moeilijk de hele FMT-lijst ermee lastig vallen.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Jij niet alleen. Altijd handig, die volksraadplegingen waarbij blijkbaar enkel de meelopers worden geconsulteerd.
Dat zijn dus vooral de mensen die zijn gaan klagen over de PM? Als dat zo is dan heb ik sowieso geen kans lolquote:Op maandag 14 maart 2011 11:38 schreef Patch het volgende:
[..]
We kunnen moeilijk de hele FMT-lijst ermee lastig vallen.
Wil ik alsnog wel doen hoor.
Maar het zijn alleen de mensen die zich ermee bezig hebben gehouden.
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:52 schreef Patch het volgende:
Die Sam Neill-film moet ik ook kennen, kan de titel niet voor de geest halen, is dat In the Mouth of Madness?
fijn, altijd fijn zo'n opluchting na van 'niet op een filmtitel kunnen komen'quote:
Hebben ze daar niet een term voor? Iets van aristo-nog iets...quote:Op maandag 14 maart 2011 11:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Jij niet alleen. Altijd handig, die volksraadplegingen waarbij blijkbaar enkel de meelopers worden geconsulteerd.
Blijkbaar die niet eens allemaal.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:38 schreef Patch het volgende:
[..]
Maar het zijn alleen de mensen die zich ermee bezig hebben gehouden.
spannend !quote:
Geen punt. (of twee)quote:Op maandag 14 maart 2011 14:40 schreef picodealion het volgende:
Sorry Gill, ik vergat erbij te zetten dat ik wilde wetebn wie hem oplost. Ninja-geëdit maar ik meld het nog even extra.
EVE. Ze spreekt het alleen wat raar uit op een bepaald moment.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:45 schreef Gillingham het volgende:
Misschien voor anderen, maar zeker niet te gemakkelijk voor mij.
Hoe heet ze dan precies, als ze niet E.V.A. heet?
Oeh, die mis ik nog in mijn collectie. Ik heb er een stuk of 20.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:45 schreef Patch het volgende:
Leuke vraag !
Ik vind die langwerpige klikklak-Rubiks wel geinig met die olympische ringen erop.
collega van mij heeft er 1, op marktplaats staan ook nog enkelequote:Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Oeh, die mis ik nog in mijn collectie. Ik heb er een stuk of 20.
Achja, EVE was het.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
EVE. Ze spreekt het alleen wat raar uit op een bepaald moment.
aristocratiequote:Op maandag 14 maart 2011 13:14 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet een term voor? Iets van aristo-nog iets...
[..]
Blijkbaar die niet eens allemaal.
Dat het aristocratie was wist ik natuurlijk wel, ik liet de laatste twee lettergrepen met opzet achterwege.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:19 schreef Sands het volgende:
[..]
aristocratie
een regeringsvorm waarbij de heerschappij in handen is van een kleine groep, de zogenaamde aristocraten.
Ja is hier wel een beetje van toepassing....
I know maar dat was meer voor Patchquote:Op maandag 14 maart 2011 15:23 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat het aristocratie was wist ik natuurlijk wel, ik liet de laatste twee lettergrepen met opzet achterwege.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |