Precies ja. Ik denk ook dat dat al soort van beloofd is aan d'r. Servio vroeg nog of het zou uitmaken voor d'r als ze heel veel stemmen zou krijgen. Qua zelfvertrouwen en d'r faalangst. Toen maakte ze al zo'n gebaar van euh.. niet over hebben, it's a done deal.quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En open, vrolijk, ik denk echt dat ze hoe dan ook gaat donderdag en dat ze nu rustig is bij het vooruitzicht.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:39 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post, omdat Laura![]()
![]()
![]()
, is dus
Ze is teveel bezig met zichzelf en wat anderen over haar denken ipv met de RLS.quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:39 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ze denkt wel téveel na over wat haar ouders er wel niet van denken
Dat vangt ze makkelijk op met chantage-exit janken.. 24 uur aanvragen en boodschapjes van thuis krijgen en weer een weekje aan d'r parasietjes krabben...quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die gaat weg donderdag, anders was ze nu niet zo blij en toegankelijk.
BHZ 1 Krambo 0quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:40 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja uhm, ik ga mezelf niet weer herhalen hoor
Nee, maar ik ben echt niet jaloers op Laura, omdat ze een mooi koppie heeft.quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:40 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja uhm, ik ga mezelf niet weer herhalen hoor
Ja denk het ook idd. ik heb haar nog nooit zo relaxed gezien als vanavondquote:Op woensdag 9 maart 2011 02:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En open, vrolijk, ik denk echt dat ze hoe dan ook gaat donderdag en dat ze nu rustig is bij het vooruitzicht.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik niet, ben benieuwd wat ze allemaal gaat doen om er in te blijven, ja sorry, RLS addict....
joh! volg je het wel??? der geheim is weg en verders is er niks meer te raden aan der .... enigtse wat ze nog kan doen is kroelen bij alex....maar dat vindt ze niks dus toch maar weer ff kroelen bij Guidootje ....wat ook weer een verkeerde zet is want die weet wie Sofia is ... wat een KLUCHTquote:Op woensdag 9 maart 2011 02:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom? 3 dagen later is ze weer terug... want d'r geheimpje is nog niet geraden...en ongeraden geheimpjes mogen nog niet weg hé?
Nee, ze heeft te veel issues, haar paniekaanvallen waren echt dus is er nu iets veranderd. Die gaat echt donderdag of hoogstens vrijdag.quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat vangt ze makkelijk op met chantage-exit janken.. 24 uur aanvragen en boodschapjes van thuis krijgen en weer een weekje aan d'r parasietjes krabben...
quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:43 schreef Krambo het volgende:
[..]
Pff, jaloerse vrouwen in het kwadraat
het bed kraakt als een tierelier !!! dat wordt morgen tijdens een SL gefliktquote:Op woensdag 9 maart 2011 02:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
Waarom gebeurt er niks bij Mo en Maik
In elk ander geval ja, maar zij gaat stuk, die gaat echt weg en dat weet ze.quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:43 schreef 5thencounter het volgende:
En wegwillers worden al jaren binnengehouden door "Het Volk" ( lees de valsspelende Productie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |