we leven toch de hele dagquote:
Dat lossen ze toch met SL's op? Beetje onzinnig dit om zijn 2.0 publiek zo te pestenquote:Op woensdag 9 maart 2011 02:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
dat is elke RLS een issue, streamers zien meer dan de zenderbazen leuk vinden.
Wat heeft ie gelogen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:17 schreef ABundy het volgende:
[..]
Dat lossen ze toch met SL's op? Beetje onzinnig dit om zijn 2.0 publiek zo te pesten
Dit is voor het eerst dat ik hier zo laat ben, ook voor het eerst dat de streams nog leuk zijn rond dit tijdstip.quote:
Link?quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:18 schreef Krambo het volgende:
Die uitzending met dat tril-ei heb ik ook gezien, mja dat was Sofia dus
quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, die durft hier niet over mee te praten, stel je voor dat mama het hoort.
Don't jinx it!quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is ook genomineerd.. na Donderdag is het weer twee weken niet drukken en aan d'r parasietjes krabben weer...
Toevallig vandaag wel maar morgen slaap ik uit.quote:
Nu mag hij helemaal niet meer na dat chlamydia verhaal.quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:17 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Haha slechte planning, maik wil er nog overheen en dan gaat die dat vertellen
Ik ben ook al ver over tijd... De wekker.. brr.. jullie schuld!quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst dat ik hier zo laat ben, ook voor het eerst dat de streams nog leuk zijn rond dit tijdstip.
Nee, blame So!quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben ook al ver over tijd... De wekker.. brr.. jullie schuld!
Publiek pesten? Nee hoor, daar kunnen we genoeg aan doen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:17 schreef ABundy het volgende:
[..]
Dat lossen ze toch met SL's op? Beetje onzinnig dit om zijn 2.0 publiek zo te pesten
slaap wel coosie!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:23 schreef Coos het volgende:
MensenVeel plezier nog bij tante sofia verteld.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:23 schreef Coos het volgende:
Welterusten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:23 schreef Coos het volgende:
trustequote:Op woensdag 9 maart 2011 02:23 schreef Coos het volgende:
Lol, ik ken de symptomen van andere RLS-en dat duurt nog wel ff.quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:24 schreef suzi1 het volgende:
maik zal wel balen, mo zal ondertussen wel weer ontnuchterd zijn
of de verhaaltjes hebben haar doen opwinden, kan ook nog.
maar van mij mogen ze gaan slapen, dan kan ik ook nok gaan
Slaap ze Mark.quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:25 schreef markvanrinsum het volgende:
ik ben ook slapen![]()
[ link | afbeelding ]
langs invoeren op de smiley drukkenquote:
Doet hij ook wel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
Laura hoopt nog steeds dat Guido erbij komt liggen.
toch nietquote:
en dat wil nog kids ook nog ...... arme kiddo's denk ik danquote:Op woensdag 9 maart 2011 02:26 schreef Krambo het volgende:
Leuke verhaaltjes om naar te luisteren, maar echt iemand hier die de man van Sofia ook maar enigszins snapt? Daar wil je toch geen relatie mee
op hem zou ik het anders ook niet kunnen :Squote:maar echt iemand hier die de man van Sofia ook maar enigszins snapt?
Wat een lamlulquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |