same herequote:Op woensdag 9 maart 2011 01:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, idd, ik dacht een half uurtje terug dat het wel saai zou worden en ben bijna gaan slapen, bijna!
quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Morgen zelfde tijd...Alphons heeft zich vergist...
quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:20 schreef Misiuuu het volgende:
Wat een debiel gedoe dit is al de 2de nacht dat ik gewoon voor niks wakker blijf!
Zo lang er rumoer is in die kamer wil Mo niet hebben dat Maik gaat nachtgymnastieken.quote:
het beste paard struikelt wel eensquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Morgen zelfde tijd...Alphons heeft zich vergist...
Why?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zit me hier gewoon kwaad te maken.
Aha op die fiets.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zo lang er rumoer is in die kamer wil Mo niet hebben dat Maik gaat nachtgymnastieken.
Als dit in de regels zou staan had de stem wel geroepen toch? Ik voorspel dat die 2 naar de KvdW mogen morgen.quote:
moet je niet doen meiske!quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat berichtjes doorgeven via letters/ woorden in een boek van Joanna en Philip.quote:
Hoezo dat?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:21 schreef PoezeligDing het volgende:
wat doen ze ?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Nou Stem kom er maar in; Joanna je overtreedt de regels, Philip idem
Lijkt wel een horrorfilm he?quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:22 schreef snetje het volgende:
kunnen ze dat geluid nu eens ff goed regelen?
Oh je kijkt naar die streamquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat berichtjes doorgeven via letters/ woorden in een boek van Joanna en Philip.
Oh dat! Ja dat vind ik ook al dagen irritant. Snap ook niet dat dat gewoon mag.quote:Op woensdag 9 maart 2011 01:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat berichtjes doorgeven via letters/ woorden in een boek van Joanna en Philip.
omdat ze de regels overtreden?!?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |