op werkquote:
ik denk dat ze bedoelt: je ziet al die teksten plus tijden tochquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet als je al 2 uur ad telefoon hangt hoor
Zo denk ik er dus ook overquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
No way dat ik ooit naakt ga behalve voor mijn(als ik die gevonden heb tenminste)
iedereen hoort er bij hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:21 schreef dockx het volgende:
Die afbeelding rechtsboven nuttig ik wel eens! hoor ik er nu bij?
Dat dus jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat ze bedoelt: je ziet al die teksten plus tijden toch
ach, iedereen z'n eigen ideeen hequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
No way dat ik ooit naakt ga behalve voor mijn(als ik die gevonden heb tenminste)
welkomquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:21 schreef dockx het volgende:
Die afbeelding rechtsboven nuttig ik wel eens! hoor ik er nu bij?
en je exen dan?? die hebben dat dus ook al gezien..quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
zoekt en gij zult vindenquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik ga eens kijken of ik zo mijn bed kan vinden!
Ik kon 'm niet posten, maar andersquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Het verbaast me dat niemand deze nog gepost heeft.
Wijze woorden om de avond mee af te sluiten.quote:
Woewo, wat onzedigquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Het verbaast me dat niemand deze nog gepost heeft.
Ok en de exen.. Maar no way dat ik een sauna inga of een naaktstrand opgaquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en je exen dan?? die hebben dat dus ook al gezien..
Maar toen ze het zagen waren zequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en je exen dan?? die hebben dat dus ook al gezien..
is gelukkig iedereen vrij inquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok en de exen.. Maar no way dat ik een sauna inga of een naaktstrand opga
mja..quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar toen ze het zagen waren zehe
De wilde zijde van mij komt weer naar boven.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De wilde zijde van mij komt weer naar boven.
Ik herinner me nog toen ik 8 was we allemaal met de onderbroek aan onder de douche gingen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja..
nogmaals.. in je bikini zie je net zoveel hoor..
of onder de douche na het sporten in de sportschool??
of na training??
Ik zoek mijn bed nog!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |