Doe maar lekker dromen over vieze mannetjes in de saunaquote:
Ik sprak haar vermanend toe. Haar bejaarde derrière tonen in het openbaar, hoe durft ze?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh in dat geval; wat deed jij laatst met dat oude vrouwtje in de sauna?
een beetje apart welquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Dat is misschien een afwijking die ik al jaren heb maar ik kan serieus onpasselijk worden van sommige mensen. Het idee dat zij dan naakt in mijn buurt zouden komen zou me echt fysiek ziek maken![]()
![]()
Ik werd als kind bij afzwemmen al een keer echt misselijk toen ik iemands hand moest vasthouden
mmmm naaktstrand nooit geweest eigenlijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een beetje apart wel
ik ging vroegah met m'n ouders naar het naakt strandik ben niet anders gewend dat je lijf gewoon normaal is
Aha! Vandaar dat ze deze week niet is komen biechten!quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik sprak haar vermanend toe. Haar bejaarde derrière tonen in het openbaar, hoe durft ze?
ik heb er ook niets van hoor...quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een beetje apart wel
ik ging vroegah met m'n ouders naar het naakt strandik ben niet anders gewend dat je lijf gewoon normaal is
Ah op die fiets!quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een beetje apart wel
Ik hoop dat ze nog thuis zit te bibberen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aha! Vandaar dat ze deze week niet is komen biechten!![]()
nee hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mmmm naaktstrand nooit geweest eigenlijk
maar sauna al wel sinds jaar en dag
ben jij ook zo'n 'nudistenkamp-vakantie-type'
Wat een vreemde vraag eigenlijkquote:
No way dat ik ooit naakt ga behalve voor mijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mmmm naaktstrand nooit geweest eigenlijk
maar sauna al wel sinds jaar en dag
ben jij ook zo'n 'nudistenkamp-vakantie-type'
wij ginge ook alleen maar daar naar het strand.. de rest van de vakantie stonden we gewoon op een normale campingquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er ook niets van hoor...
Naturisme gaat me veel te ver maar verder is het geen issue
RN is pastoor af PUNTquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nog thuis zit te bibberen.
Niet als je al 2 uur ad telefoon hangt hoorquote:
op werkquote:
ik denk dat ze bedoelt: je ziet al die teksten plus tijden tochquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet als je al 2 uur ad telefoon hangt hoor
Zo denk ik er dus ook overquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
No way dat ik ooit naakt ga behalve voor mijn(als ik die gevonden heb tenminste)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |