Jee, zo ver al??? Alles goed verder? Meisje in de buik is nog niet in de pre-puberteit of zoiets?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:38 schreef Juud79 het volgende:
Avond!
28 weken vandaag![]()
Wij eten vandaag spaghetti, met gehakt, zak groente, tomato fritto saus. Nomnom
Ik vind het een dom wijf, maar wie ben ik?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:25 schreef Soury het volgende:
Wilma Nanninga is een super lieve vrouw !!!
Ik heb respect voor haar en ze had het ook voor mij.
Echt sommige redacteuren behandelen je al voetveeg, of kafferen je uit als er stront aan de pjoeter knikker zat.
Ik mag haar graag.
Eerder een hen.quote:
Dom achquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het een dom wijf, maar wie ben ik?
Ow... oke, dan komt ze gluiperig over ofzoquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:25 schreef Soury het volgende:
Wilma Nanninga is een super lieve vrouw !!!
Ik heb respect voor haar en ze had het ook voor mij.
Echt sommige redacteuren behandelen je al voetveeg, of kafferen je uit als er stront aan de pjoeter knikker zat.
Ik mag haar graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat petje gaat afgeven in de was !quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Vandaag is Paars![]()
[ afbeelding ]
Daar zijn we het dus wel over eens. Dquote:
Eerst even apart wassen dan kan het wel bij de bonte was.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat petje gaat afgeven in de was !
wedde ?![]()
gelijk je hele was naar de knoppen
Remsporenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eerst even apart wassen dan kan het wel bij de bonte was.![]()
Jammer, dat Remlof er niet is. Die weet zelfs hoe je bruin uit je hemd krijgt.
Op 95 graden ?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:34 schreef hondjes het volgende:
Volgens mij kan zijn hele kop wel in de was.
Nee is net gebegonnenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow..voordat ik bij de afstandsbediening ben is dat natuurlijk al weer weg
Het EPD komt waarschijnlijk de eerste kamer niet door.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:38 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)chting_50_mld__.html
En ja hoor , daar gaan we weer, het dubbele en rente.
Maar hij heeft toch zo een eerlijk gezichtje, niet dan.
eerlijk gezichtje ? eerder een plofkopquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:38 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)chting_50_mld__.html
En ja hoor , daar gaan we weer, het dubbele en rente.
Maar hij heeft toch zo een eerlijk gezichtje, niet dan.
En ze waren toch al failliet:quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het EPD komt waarschijnlijk de eerste kamer niet door.
300 miljoen door de plee
Zelfs het lopend buffet probeert weg te rennen als hij een zakendinertje heeft op andermans kosten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eerlijk gezichtje ? eerder een plofkop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |