Tot dusver heb ik, als hoogste prijs, 45 euro voor een oude laptop gegeven, Mijn gemiddelde prijs ligt op 20 euro per laptop, maar als iemand een laptop heeft van 1987-1988 met alle boekjes diskettes lader, en alles is in goede staat geef ik er niet meer dan 50 euri voor. Ik heb de afgelopen maand een berg laptops overgekocht van een andere verzamelaar, en zoek dus nog gratis laptops, verzendkosten wil ik wel betalen. Ik weet niet of er nu een markt voor is, die zal er wel komen, dat lijkt me een kwestie van tijd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:27 schreef Prowl het volgende:
Gratis![]()
Enkele modellen zijn flink geld waard
Komende tijd zijn er weer markten, ik zal kijken maar moet je mij wel ff laten weten wat zo'n ouwe max. mag kosten
Zou je hem kunnen opsturen? En kun je hem nog ff een weekje vasthouden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:48 schreef SweexNL het volgende:
Toevallig een toshiba hier liggen! , ik zal even snel een foto voor je maken
update : het is een toshiba t5200
[ link | afbeelding ]
specs staan hierop als je die eventueel nog wil
http://www.toshiba-europe(...)s/t5200/product.shtm
Werkt gewoon nog, en is op te halen in Ulft
Een pakket van ¤ 6,75 mag tot 10 kg en een pakket van ¤ 12,20 zelfs tot 30 kg. Ik neem aan dat dat toch wel moet lukkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:54 schreef SweexNL het volgende:
opsturen is niet mogelijk, is te zwaar en de verzendkosten zullen dus veelste hoog zijn.
Ik rij er niet voor rnaar ulft, opsturen is geen optie, dus laat maar.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:54 schreef SweexNL het volgende:
hoeveel geef je er voor?
opsturen is niet mogelijk, is te zwaar en de verzendkosten zullen dus veelste hoog zijn.
op internet staan wel meer dingen voor rare prijzen maar of ze daarvoor weg gaan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:57 schreef Zwolsboy het volgende:
Die T5200 is wel meer dan 50,- waard hoor.
Ga maar eens naar zon veiling een aantal keren dan zal je zien als er een echte verzamelaar tussen zit dat die flink in prijs stijgt.
kom maarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 11:44 schreef SweexNL het volgende:
Niemand intresse? anders gaat die naar T42
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |