Fake kan je op meerdere manieren zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
of hij denkt dat de singles vrouwen dat zijn. Nouja, iig 1tje heeft die gelijk in
quote:
strakke topjes staan je iig goedquote:
Oh, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn borsten schat. Heb jaren niet durven zwemmen met zoonlief enzo.
Uiteraard de enige reden geweestquote:
Dat geeft niet, goed teken op zich danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet.
Ik durf ook niet goed te zwemmen. Water is zo nat.
verkapt naamtopic, je neemt er maar genoegen meequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:05 schreef Watertornado het volgende:
Ik had een mooiere TT verwacht. Loop ik zoveel moeite voor te doen.
Rly?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn borsten schat. Heb jaren niet durven zwemmen met zoonlief enzo.
Heb me nooit bezig gehouden met de eventuele plastische chirurgie van anderen. En als je niet blij bent, en dat maakt je gelukkig: doen. Als je er mooier van wordt dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat geeft niet, goed teken op zich dan
MIquote:
Memoriesquote:
Slaap lekker Snuit!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
Met mooie pronte borstjes in mn gedachten ga ik slapen!
Terusten allemaal
Mjah, was redelijk funest icm de anorexia... heb het dan ook vergoed gekregen, anders had ik het niet gedaan. Je wilt niet weten hoe het mijn leven beïnvloedde op een verkeerde manier, zoveel rust nu.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb me nooit bezig gehouden met de eventuele plastische chirurgie van anderen. En als je niet blij bent, en dat maakt je gelukkig: doen. Als je er mooier van wordt dan.
Je ex-wat?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:10 schreef JoeBravo het volgende:
damned, als m'n ex-guildies niet zo ver weg hadden gewoond, had ik ze opgezocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |