Fake kan je op meerdere manieren zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
of hij denkt dat de singles vrouwen dat zijn. Nouja, iig 1tje heeft die gelijk in
quote:
strakke topjes staan je iig goedquote:
Oh, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn borsten schat. Heb jaren niet durven zwemmen met zoonlief enzo.
Uiteraard de enige reden geweestquote:
Dat geeft niet, goed teken op zich danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet.
Ik durf ook niet goed te zwemmen. Water is zo nat.
verkapt naamtopic, je neemt er maar genoegen meequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:05 schreef Watertornado het volgende:
Ik had een mooiere TT verwacht. Loop ik zoveel moeite voor te doen.
Rly?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn borsten schat. Heb jaren niet durven zwemmen met zoonlief enzo.
Heb me nooit bezig gehouden met de eventuele plastische chirurgie van anderen. En als je niet blij bent, en dat maakt je gelukkig: doen. Als je er mooier van wordt dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat geeft niet, goed teken op zich dan
MIquote:
Memoriesquote:
Slaap lekker Snuit!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
Met mooie pronte borstjes in mn gedachten ga ik slapen!
Terusten allemaal
Mjah, was redelijk funest icm de anorexia... heb het dan ook vergoed gekregen, anders had ik het niet gedaan. Je wilt niet weten hoe het mijn leven beïnvloedde op een verkeerde manier, zoveel rust nu.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb me nooit bezig gehouden met de eventuele plastische chirurgie van anderen. En als je niet blij bent, en dat maakt je gelukkig: doen. Als je er mooier van wordt dan.
Je ex-wat?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:10 schreef JoeBravo het volgende:
damned, als m'n ex-guildies niet zo ver weg hadden gewoond, had ik ze opgezocht
quote:
Dit doet me denken aan een artikel in de Linda (geloof ik)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb me nooit bezig gehouden met de eventuele plastische chirurgie van anderen. En als je niet blij bent, en dat maakt je gelukkig: doen. Als je er mooier van wordt dan.
over een paar weken weerquote:
Dan was het een goede beslissing.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, was redelijk funest icm de anorexia... heb het dan ook vergoed gekregen, anders had ik het niet gedaan. Je wilt niet weten hoe het mijn leven beïnvloedde op een verkeerde manier, zoveel rust nu.
Wat precies?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een artikel in de Linda (geloof ik)
guildies, leden van dezelfde world of warcraft guildquote:
Ik moet nog wat afspreken, en snel ook als mn gevoel over vandaag klopt.quote:
Uhuh dat sowieso! Tuurlijk vind ik natuurlijk ook mooier, maar omdat ze ook niet belachelijk groot zijn, ben ik nu in verhouding enzo.quote:
Sinds wanneer mag ik mezelf niet knijpen?quote:
Over mensen die heel ver gaan met plastische chirurgiequote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag ik mezelf niet knijpen?
'Natuurlijk = mooier' gaat echt niet altijd op, vind ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh dat sowieso! Tuurlijk vind ik natuurlijk ook mooier, maar omdat ze ook niet belachelijk groot zijn, ben ik nu in verhouding enzo.
Ik houd niet van ongelukkig zijn in een lichaam.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over mensen die heel ver gaan met plastische chirurgieIk houd niet van snijden in een gezond lichaam.
Sowieso niet, anders zou make up wel niet bestaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
[..]
'Natuurlijk = mooier' gaat echt niet altijd op, vind ik.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh dat sowieso! Tuurlijk vind ik natuurlijk ook mooier, maar omdat ze ook niet belachelijk groot zijn, ben ik nu in verhouding enzo.
Ben het vaak niet met je eensquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik houd niet van ongelukkig zijn in een lichaam.
Ieder zijn dingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik houd niet van ongelukkig zijn in een lichaam.
En wat als je geest er door verziekt wordt? Dan is t wel verantwoord vind ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over mensen die heel ver gaan met plastische chirurgieIk houd niet van snijden in een gezond lichaam.
quote:
Dat was wel echt bizar, gruwelijk lekker was ze en dan zeiken over een neus, die ik nog leuk vond ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:16 schreef ArTiC het volgende:
Mij boeit het niet of ze echt of nep zijn maar die chick vandaag bij DWDD overdreef nogal over haar grote neus
Ik vond haar neus zelfs heel erg mooi.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:16 schreef ArTiC het volgende:
Mij boeit het niet of ze echt of nep zijn maar die chick vandaag bij DWDD overdreef nogal over haar grote neus
Kan het me heel goed voorstellen. Als ik een bak geld had gehad toen ik jonger was, had ik allang iets laten doen. Gewoon, om ook eens blij met mezelf te kunnen zijn. Ik snap je wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat dus. En het was gewoon heel ongezond hoe het mijn vertekende beeld wb eten versterkte enzo. Dus echt geen moment spijt van gehad.
*in welpen pakje spiekt* Nope, zeikvent altijd nogquote:
Was het een stukje over dat nieuwe BNN-programma toevallig?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was wel echt bizar, gruwelijk lekker was ze en dan zeiken over een neus, die ik nog leuk vond ook
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was het een stukje over dat nieuwe BNN-programma toevallig?
Pics?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:16 schreef ArTiC het volgende:
Dat welpenpakje gaat me eeuwig achtervolgen he?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*in welpen pakje spiekt* Nope, zeikvent altijd nog
+1000.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Kan het me heel goed voorstellen. Als ik een bak geld had gehad toen ik jonger was, had ik allang iets laten doen. Gewoon, om ook eens blij met mezelf te kunnen zijn. Ik snap je wel.
Ik zeg toch nergens dat ik het niet verantwoord vind? Ik veroordeel het niet, ik snap waarom ervoor gekozen wordt. Ik houd alleen niet van snijden in een gezond lichaamquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En wat als je geest er door verziekt wordt? Dan is t wel verantwoord vind ik.
Hmm... Heb ik nog mooie dingen over gehoord, wat ze wilden bij DWDDquote:
Ik voel me ook niet aangevallen hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat ik het niet verantwoord vind? Ik veroordeel het niet, ik snap waarom ervoor gekozen wordt. Ik houd alleen niet van snijden in een gezond lichaam
Tot ik er mee voor je neus sta, ja. Daarna blijft het voor eeuwig op je netvlies staanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat welpenpakje gaat me eeuwig achtervolgen he?
Ik had het niet specifiek over jou, hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet aangevallen hoor
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tot ik er mee voor je neus sta, ja. Daarna blijft het voor eeuwig op je netvlies staan
Ik snap jouw redenatie trouwens ook wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had het niet specifiek over jou, hoorPeu wel.
Ik ook...tot ik iemand een gebroken neus swaffeldequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vond haar neus zelfs heel erg mooi.
Maar ik heb dan ook een soort neuzenfetish geloof ik.
Jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap jouw redenatie trouwens ook wel.
Zit je trouwens op je BB?
aah, daarom krijg ik geen reactie op mn DM'squote:
Nee, die doen 't niet in de oude layout, die ik sinds zaterdag weer hebquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, daarom krijg ik geen reactie op mn DM's
dat is wel chill hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die doen 't niet in de oude layout, die ik sinds zaterdag weer heb
Je kan beter een PM sturen![]()
Was het lekker?quote:
Ik vind de oude layout fijner ja, dus ik klaag nietquote:
op de iPad geen normale layout?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:26 schreef ArTiC het volgende:
Dat hele dm gedoe is ook muf...werkt ook niet op de iPad trouwens.
Als ik dat instel wel maar ik gebruik de mobile, die is fijner met touch.quote:
nog steeds? Dus ik kan zo in de auto stappen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
Oj hoe vaker ik dat nummer van Röyksopp/Robyn hoor, hoe beter ie wordt
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nog steeds? Dus ik kan zo in de auto stappen?mn pakje zit best
quote:
quote:
Ja zegquote:
Roddelsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zegNu ben ik nieuwsgierig waar 't over gaat
He toe maar danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Roddelsmaar dan moet je msn maar eens aan slingeren
bummerquote:
quote:
quote:
quote:
bekend gevoelquote:
trustequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:46 schreef Yuki het volgende:
Truste Samzz!![]()
Ik volg je voorbeeld, duik er ook in
Ze kan me er een blauw ook mee slaan, ik ga t niet uit proberenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon stiekem even merkt ze toch niet
Nee, weinig geld went, geen geld niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bekend gevoelik kan je vertellen dat het went.
[..]
truste
hmm, check. Daar hebben ze drank voor uitgevondenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, weinig geld went, geen geld niet.
Mjahquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:50 schreef ArTiC het volgende:
Geld maakt niet gelukkig zeggen ze dan....nou
Watjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze kan me er een blauw ook mee slaan, ik ga t niet uit proberen
Wel een voordeel, kan je het ook niet uitgevenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, weinig geld went, geen geld niet.
Oke, ik zal t proberen, de volgende keer dat ik dr ziequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Watje
[..]
Wel een voordeel, kan je het ook niet uitgeven
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:50 schreef S95Sedan het volgende:
Wel een voordeel, kan je het ook niet uitgeven
We horen het wel hier hoe dat uitgepakt heeftquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, ik zal t proberen, de volgende keer dat ik dr zie
Omdat ik gelijk heb is het meteen stom?quote:
Je maakt weer de fout te denken dat je altijd gelijk hebt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
We horen het wel hier hoe dat uitgepakt heeft
[..]
Omdat ik gelijk heb is het meteen stom?
Uhuquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je maakt weer de fout te denken dat je altijd gelijk hebt.
chippiesquote:
aah, ik word wakker gehouden door slechte carnavals muziek, die ik normaal nooit hoor hierquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:30 schreef cafpow het volgende:
[..]
mij niet hoor, maar ik ben series aan het kijken, dus spiek soms even hier.
Waarom bel je sowieso met je exquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:06 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb de perfecte manier gevonden om van mn geilheid die al 3 dagen volop aanwezig is (was) af te komen.
Tijdje met mn ex en dr zweverige gepraat aan de lijn zitten
Pff gezelligquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:11 schreef PeuRac het volgende:
Zij belde me, nadat ik haar een smsje had gestuurd om dr te feliciteren met dr verjaardag (op maandag). Ze ging me vertellen hoe t met dr ouders ging en dergelijke (wat minder, wat kut is, want toffe pa en stiefma). En met haar (zweverig
) en meer dingen.
In t begin (toen we net uit elkaar waren) zaten we nog wel een beetje op een lijn, maar denk niet dat ik dr volgend jaar nog feliciteer
Die muziekquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:13 schreef PeuRac het volgende:
Dit filmpje maakt veel goed
NSFW http://www.dumpert.nl/med(...)zorg_vrouwendag.html
Bij jou is t vers he? Sowieso mn laatste ex is Evie, dat is alweer 3 maanden geleden en die spreek ik net niet dagelijks. Mn ex daarvoor was 2 jaar daarvoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pff gezellig
Ja dat is sowieso klote dat soort dingen eromheen, maarja net wat prettig is natuurlijk. Zou er zelf geen behoefte aan hebben.
Jankerdquote:
December was het al aan het doodgaan, nu 2maanden +- 'officieel'. Maar denk niet dat het voor mij zou werken. Tijd staat daar sowieso voor mij los van.quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij jou is t vers he? Sowieso mn laatste ex is Evie, dat is alweer 3 maanden geleden en die spreek ik net niet dagelijks. Mn ex daarvoor was 2 jaar daarvoormaar wel 3jr wat gehad incl samenwonen en de hele zooi er bij. Voor haar extra spannend omdat t haar 1e relatie was
Dus dr is wel een speciale band.
Dat kan, als ik thuis ben rond half 6 a 6 uur zijn jullie toch gaan slapenquote:
Misschien de rest maar moet te doen zijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan, als ik thuis ben rond half 6 a 6 uur zijn jullie toch gaan slapen
We shall seequote:Op woensdag 9 maart 2011 00:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien de rest maar moet te doen zijn
Das de eerste afhakerquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:59 schreef PeuRac het volgende:
Nu echt slapen, had ik al anderhalf uur willen doen
Tot zoquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das de eerste afhaker![]()
Truste Peu
En ik ben werken![]()
Bed? Wat is dat?quote:Op woensdag 9 maart 2011 05:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Des te eerder kan kleine Sedan naar bed
Nee in de kofferbak, bank naar vorenquote:Op woensdag 9 maart 2011 05:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, je slaapt op de achterbank van de Civic?
Samzzjequote:Op woensdag 9 maart 2011 05:59 schreef Samzz het volgende:
GoedemorgenDit wordt een goede dag, ik voel het.
Dat ging bij mij nooit, teveel troep achterinquote:Op woensdag 9 maart 2011 05:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee in de kofferbak, bank naar voren![]()
Ik kom net thuis lieverdquote:
Gewoon ertussen wringenquote:Op woensdag 9 maart 2011 06:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ging bij mij nooit, teveel troep achterin
Nah, achterbank was genoeg voor mij, anders de passagiers stoel.. Bestuurdersstoel sliep niet lekker want dat was een racestoelquote:
Oh, okequote:Op woensdag 9 maart 2011 06:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kom net thuis lieverd![]()
Duik er zo wel in, rond 1 uur weer opstaan
"even" 4 uurtjes gewerkt, 2 mensen naar Brussel brengen en leeg terugquote:
Passagiersstoel is goed, kan helemaal languitquote:Op woensdag 9 maart 2011 06:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, achterbank was genoeg voor mij, anders de passagiers stoel.. Bestuurdersstoel sliep niet lekker want dat was een racestoel
En daarbij ben ik niet zo lang, dus had ruimte genoeg op de bank en de passagiersstoelquote:Op woensdag 9 maart 2011 06:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Passagiersstoel is goed, kan helemaal languit
Hier ook last van een harde kuipstoel idd![]()
Ik heb wat luxer achterin en denk ook niet dat dat prettig ligt op de tussenconsole achterinquote:Op woensdag 9 maart 2011 06:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En daarbij ben ik niet zo lang, dus had ruimte genoeg op de bank en de passagiersstoel![]()
Zelfs m'n ex kon daar in slapen
Mijne was een simpele DXI, dus geen middendingquote:Op woensdag 9 maart 2011 06:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb wat luxer achterin en denk ook niet dat dat prettig ligt op de tussenconsole achterin
Ah, ja was die van mij ook, maar ombouw naar vti met ramen etc. alles luxe nu. Blijf het een lekker karretje vinden helemaal qua wegligging echt super. (heb em 5-6jaar nu)quote:Op woensdag 9 maart 2011 06:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mijne was een simpele DXI, dus geen middending
Soms mis ik d'r wel, was 13 toen ik d'r kocht, 16 toen ik d'r weg deed en er was niets op aan te merken.. M'n Swift is nu bijna 3 en daar ratelt al vanalles in de passagiersdeur
Hoezo wansmaak?quote:Op woensdag 9 maart 2011 06:16 schreef stbabylon het volgende:
Wansmaak woensdag, MAAR, de kernafval is wel afgelopen
Pics van je tietenquote:Op woensdag 9 maart 2011 06:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo wansmaak?Ik zie er haske leuk uit
Alles gaat over jouquote:Op woensdag 9 maart 2011 06:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo wansmaak?Ik zie er haske leuk uit
Ik ben al aan het zoeken om evt weer een Civic te kopen en de Swift ervoor in te ruilen.. Maar dan wil ik wel een EP het liefst..quote:Op woensdag 9 maart 2011 06:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, ja was die van mij ook, maar ombouw naar vti met ramen etc. alles luxe nu. Blijf het een lekker karretje vinden helemaal qua wegligging echt super. (heb em 5-6jaar nu)
Swift, dan noem je ook wel wat op
Wel de K20 nemen dan hequote:Op woensdag 9 maart 2011 06:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben al aan het zoeken om evt weer een Civic te kopen en de Swift ervoor in te ruilen.. Maar dan wil ik wel een EP het liefst..
Als het even kan een Type-R ja, maar dat zal wel weer niet haalbaar zijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 06:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel de K20 nemen dan he
Alleen onderstel is wel wat minder als oudere model maar zijn leuke karretjes inderdaad
Nee, nee, die zitten keurig verpakt.quote:
quote:
Pics van verpakte tieten dan, zo moeilijk zijn we nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 06:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, nee, die zitten keurig verpakt.
[..]
Het sarcasme
Rond de 10-12 zitten ze geloof ik, in iedergeval een jaartje terug, zal nu wel wat minder zijn maar die K-serie is wel aardig goed, dus ook wat duurder helaas daardoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 06:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het even kan een Type-R ja, maar dat zal wel weer niet haalbaar zijn
Pics van je verpakte tietenquote:
Het is proefbaar?quote:Op woensdag 9 maart 2011 06:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, nee, die zitten keurig verpakt.
[..]
Het sarcasme
Nu nog rond de 10 ongeveer ja, en m'n Swiftje is maar 6 waard qua inruil, hoe vind je diequote:Op woensdag 9 maart 2011 06:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rond de 10-12 zitten ze geloof ik, in iedergeval een jaartje terug, zal nu wel wat minder zijn maar die K-serie is wel aardig goed, dus ook wat duurder helaas daardoor
[..]
Pics van je verpakte tieten
Dat ga ik ookquote:
Dat is zwaar irritant jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 06:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ga ik ook
Gelukkig geen hoofdpijn meer. Weinig irritanter dan opstaan met hoofdpijn
Moeje nie zoveel zoepen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 06:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ga ik ook
Gelukkig geen hoofdpijn meer. Weinig irritanter dan opstaan met hoofdpijn
en wat win je daarmee?quote:Op woensdag 9 maart 2011 06:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Blijkbaar, dat betekend dat ik win
Geen idee, iig ga ik nu proberen te slapen tot half 1 ofzoquote:
Q.tie! weet je wat het na vandaag is? Donderdag.. De laatste dag van de week! Want vrijdag..... JAAAAAAAAAAAAAAAAAH WINTERRRRRRRRRRRRRRRRSPORT!quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:42 schreef Q. het volgende:
SNUITJE!!
Bijna weekend!
Woensdag niemand-aanwezig-dag!
Neeeeee, ga niet weg Snuit, IK MIS JE NU AL!quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q.tie! weet je wat het na vandaag is? Donderdag.. De laatste dag van de week! Want vrijdag..... JAAAAAAAAAAAAAAAAAH WINTERRRRRRRRRRRRRRRRSPORT!![]()
![]()
![]()
Jullie gaan mij ZO missen!
Sterkte op kantoor met you yourself en Q.tie
Idd heel irritant altijdquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:04 schreef Samzz het volgende:
Dr zat net een heul dikke vrouw naast me, ik moest tegen het raam gedrukt zittenNu is ze gelukkig weg...
Nou ja, zij moet natuurlijk ook kunnen zitten en ze was zich er heel bewust van, zei ook sorry en zo. Ik vond 't wel sneu voor dr.quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK LAS HET!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:11 schreef STING het volgende:
Kindernet gaat TMF vervangen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kindernet#Programmering_vanaf_2011
Werksequote:Op woensdag 9 maart 2011 08:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK LAS HET!!!!!!!!!!!!!!!!
IK HOU VAN HOOFDLETTERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DAN MAAK IK DUIDELIJK DAT IK IETS OOK ECHT ZO VIND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WHAAAAAAAAAAAH BOES BOES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo, mijn hysterische uurtje is voorbij, ik ga douchen en naar mn werk.
TMF weg is iig een grote vooruitgangquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:11 schreef STING het volgende:
Kindernet gaat TMF vervangen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kindernet#Programmering_vanaf_2011
Net zo veel als gisteren.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:28 schreef Mystikvm het volgende:
Goedemorgen![]()
Allemaal een beetje zin in vandaag?
Ach...quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:28 schreef Mystikvm het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn bed lag te fijn. En ik ben nog in de war van de vage droom van vannacht. Die was verdomd realistisch.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:39 schreef Mystikvm het volgende:
In elk geval nog iemand die er zin in heeft. Er zal vast een verband zijn tussen geen zin hebben en op het werk zitten.
Overigens ben ik in een goede stemming, maar het komt maar zelden voor dat ik 's morgens chagrijnig ben.
Details?quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn bed lag te fijn. En ik ben nog in de war van de vage droom van vannacht. Die was verdomd realistisch.
Ja!quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:28 schreef Mystikvm het volgende:
Goedemorgen![]()
Hier net zo, en dat heeft wel eens tot vervelende situatie's geleidt met vriendinnen die dat niet warenquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Details?
Tsja, ik beschouw mijzelf ook wel als een ochtendmens, kan altijd prima uit bed komen en heb dan ook vrijwel altijd zin in de dag.
Hier precies tegengesteld helaas....quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Details?
Tsja, ik beschouw mijzelf ook wel als een ochtendmens, kan altijd prima uit bed komen en heb dan ook vrijwel altijd zin in de dag.
Ik heb tegenwoordig een extra aanmoediging als de wekker gaat. Als ik er niet binnen 10 minuten uit ben, dan komt de kat me eruit rossen (als in springt op mijn bed en mauwt in mijn oor).quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hier precies tegengesteld helaas....
Als het ochtendseks is, dan is dat zeker een probleem. Zes jaar van verstoken geweest omdat mijn ex een langslaper is met steevast een humeur.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier net zo, en dat heeft wel eens tot vervelende situatie's geleidt met vriendinnen die dat niet waren
Gezellig toch?quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:51 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een extra aanmoediging als de wekker gaat. Als ik er niet binnen 10 minuten uit ben, dan komt de kat me eruit rossen (als in springt op mijn bed en mauwt in mijn oor).
Bizar. Kan me niet voorstellen dat iemand echt zo wereldvreemd is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:50 schreef DustPuppy het volgende:
Morguh mensen.![]()
Dat fuckbuddy topic, WTF!?
De wereld was aan het vergaan. De luchten waren echt superscary oranje enzo. Huuu! Eng!quote:
Ja, erg schattigquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gezellig toch?
Mijn katten komen niet meer op de slaapkamer 's nachts
waar vind je een fuckbuddy?quote:
Ik laat die van mij ook in de woonkamer anders houden ze me de hele nacht wakker.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:54 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Mijn katten komen niet meer op de slaapkamer 's nachts
Hier is het andersomquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik laat die van mij ook in de woonkamer anders houden ze me de hele nacht wakker..
Waarom is dat? Oud beestje?quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier is het andersomEn als ik dr dan wakker houdt word ze chago en krijg ik nog wel eens een tik tegen mijn voeten
Maar nog even en dan is dat afgelopen
Neequote:
Oh ja, toestanden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:04 schreef Tally het volgende:
[..]
NeeDe baby he. Katten vinden het heerlijk om bij/op de baby te gaan liggen.
I.v.m. borstvoeding komt ze de eerste weken bij ons op de slaapkamer staan in een wieg.
En ik ben veel te bang dat de kat daar gezellig bij gaat liggen.
Overigs ga ik wel testen over ze in het wiegje wil. Hij staat nu in kamer hier naast en als de deur open gaat dan gaat ze er niet in liggen of heeft er weinig interesse in. Dus wil hem een paar nachten hier laten staan om te kijken wat ze doet.
Ze gaat niet wegquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:07 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Oh ja, toestanden.
Hoop dat het goed samengaat dan. Lijkt me moeilijk om d'r weg te moeten doen.
Goed zoquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze gaat niet wegZe mag dan alleen voorlopig niet bij ons slapen das al
Dat niet eens, maar dan ging de wekker en stond ik binnen 2 seconden heel vrolijk te doen naast het bed, kon die vriendin niet echt waarderen, die moest eerst een half uur rust hebben bij het opstaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als het ochtendseks is, dan is dat zeker een probleem. Zes jaar van verstoken geweest omdat mijn ex een langslaper is met steevast een humeur.
Oh gelukkigquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze gaat niet wegZe mag dan alleen voorlopig niet bij ons slapen das al
Dat ken ik ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat niet eens, maar dan ging de wekker en stond ik binnen 2 seconden heel vrolijk te doen naast het bed, kon die vriendin niet echt waarderen, die moest eerst een half uur rust hebben bij het opstaan.
Ik moet er niet aan denken. Ze is net zo goed mijn "kindje".quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo
Er zijn te vaak mensen die hun dieren weg doen omdat ze kinderen krijgen.
Mee eens, huisdieren zijn ook een part of the family. Maar stel het kind is allergisch voor het dier? Of het dier accepteert niet dat een nieuw lid in de roedel (zoals honden) meer aandacht krijgt. Wat dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken. Ze is net zo goed mijn "kindje".
En zo denkt hubbie er ook over want die zat gister met dr te praten (dat doettie vaker alstie geen aandacht van me krijgt) en vertelde dat ze er een "broertje" of "zusje" bij krijgt.
Dus ikje weet toch dat het een meisje is. Ja sssssssst nu heb je het verpest.
Even later zegtie: Ach ze zal het vast toch gezien hebben aan de roze slaapkamer.
Lief.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:12 schreef Tally het volgende:
[..]
En zo denkt hubbie er ook over want die zat gister met dr te praten (dat doettie vaker alstie geen aandacht van me krijgt) en vertelde dat ze er een "broertje" of "zusje" bij krijgt.
Even later zegtie: Ach ze zal het vast toch gezien hebben aan de roze slaapkamer.
Geweldigquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Als het kind allergisch is dan gaan we kijken wat we er aan kunnen doen en hoe erg het is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:15 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mee eens, huisdieren zijn ook een part of the family. Maar stel het kind is allergisch voor het dier? Of het dier accepteert niet dat een nieuw lid in de roedel (zoals honden) meer aandacht krijgt. Wat dan?
Dan voed je ze op of heb je ze nooit correct opgevoed. Honden die een nieuwkomer niet accepteren zijn alfa en zijn dus door de baas verkeerd opgevoed.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:15 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Mee eens, huisdieren zijn ook een part of the family. Maar stel het kind is allergisch voor het dier? Of het dier accepteert niet dat een nieuw lid in de roedel (zoals honden) meer aandacht krijgt. Wat dan?
Samzz de hondenfluisteraarquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan voed je ze op of heb je ze nooit correct opgevoed. Honden die een nieuwkomer niet accepteren zijn alfa en zijn dus door de baas verkeerd opgevoed.
Samen in de box en de winnaar mag blijven. Lijkt me makkelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:15 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dit hoort algemene kennis te zijn voor iedere huisdierbezitter.quote:
Wel bepaalde huisdierbezitters, denk dat het bij een konijn wel anders isquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit hoort algemene kennis te zijn voor iedere huisdierbezitter.
Dat is niet helemaal juist wat je nu zegt, een hond kan prima ondergeschikt zijn aan zijn baas. Maar kan een nieuwkomer juist zien als ondergeschikte. Uiteraard is de baas verantwoordelijk voor de acceptatie van de nieuwkomer door de hond. Maar een hond blijft soms opletten. Ik ben baas over mijn jack russel, ze luistert top. Maar in de buurt van kinderen laat ik haar niet komen, of alleen onder begeleiding.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan voed je ze op of heb je ze nooit correct opgevoed. Honden die een nieuwkomer niet accepteren zijn alfa en zijn dus door de baas verkeerd opgevoed.
Of bij een wandelende tak. Dat 'ie je kroost aanvliegt enzo.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel bepaalde huisdierbezitters, denk dat het bij een konijn wel anders is
In the right corner with a weight of 20kg, joey the bulldog! In the left corner with a weight of 12kg the fearsome amalia!quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Samen in de box en de winnaar mag blijven. Lijkt me makkelijk.
12 kg?????????? Wat denk jij dat ik werp johquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
In the right corner with a weight of 20kg, joey the bulldog! In the left corner with a weight of 12kg the fearsome amalia!
![]()
Let's get ready to rumble
Een konijn is dan ook niet echt een huisdier... Nou ja, dat hangt ook van je definitie af.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel bepaalde huisdierbezitters, denk dat het bij een konijn wel anders is
Een kat kan je net zo goed opvoeden. Dus dit geldt ook voor katten. En een hond kan een nieuwkomer wel als ondergeschikte zien, maar als jij als alfa aangeeft dat hij ondergeschikt is aan de nieuwkomer, zal de hond dat vaak accepteren, als hij correct is opgevoed.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:22 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal juist wat je nu zegt, een hond kan prima ondergeschikt zijn aan zijn baas. Maar kan een nieuwkomer juist zien als ondergeschikte. Uiteraard is de baas verantwoordelijk voor de acceptatie van de nieuwkomer door de hond. Maar een hond blijft soms opletten. Ik ben baas over mijn jack russel, ze luistert top. Maar in de buurt van kinderen laat ik haar niet komen, of alleen onder begeleiding.
Overigens heb je dit alleen met honden, katten niet. Dus in geval van Tally maakt het niet uit. En Tally inderdaad Asiel is zielig, zou ook een ander onderkomen zoeken mits het niet zou werken.
Ga er even vanuit dat we al wat maandjes verder zijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:25 schreef Tally het volgende:
[..]
12 kg?????????? Wat denk jij dat ik werp joh
Een varken of zoquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:25 schreef Tally het volgende:
[..]
12 kg?????????? Wat denk jij dat ik werp joh
Ze heeft wel Zulu lippen.. Of ze was kusjes aan het werpen eergisterquote:
Een stuk of 14 dus.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ga er even vanuit dat we al wat maandjes verder zijn
Wat flauwquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze heeft wel Zulu lippen.. Of ze was kusjes aan het werpen eergister
Maar ik mocht van mijn Oma dr geen Zulu noemen
En opeens kreeg ik een smsje terug waarin Oma schreef: Als nu tijdens de IVF maar geen zaad hebben ingebracht van een negerquote:
Hoe goed en hoe kwaad je opvoed en het 9 van de 10 keer altijd goed gaat is het altijd opletten op die 1 van de 10. Terriers niet alleen maar ook andere honden. Ook al accepteren ze de nieuwkomer, toch kan een hond zijn natuurinstinct niet altijd onderdrukken. Dus het blijft opletten geblazen. Ik weet ook wel dat mensen soms er te gemakkelijk over denken, van dat doet die anders nooit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een konijn is dan ook niet echt een huisdier... Nou ja, dat hangt ook van je definitie af.
[..]
Een kat kan je net zo goed opvoeden. Dus dit geldt ook voor katten. En een hond kan een nieuwkomer wel als ondergeschikte zien, maar als jij als alfa aangeeft dat hij ondergeschikt is aan de nieuwkomer, zal de hond dat vaak accepteren, als hij correct is opgevoed.
Nu zijn terriers niet de makkelijkste honden, maar ook voor hen geld dit.
Dan noem je haar Lulu. Close enough.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:29 schreef Tally het volgende:
[..]
En opeens kreeg ik een smsje terug waarin Oma schreef: Als nu tijdens de IVF maar geen zaad hebben ingebracht van een neger
EN DAN MAG IK GEEN ZULU ZEGGEN!!!
Lucie Luquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan noem je haar Lulu. Close enough.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:29 schreef Tally het volgende:
[..]
En opeens kreeg ik een smsje terug waarin Oma schreef: Als nu tijdens de IVF maar geen zaad hebben ingebracht van een neger
EN DAN MAG IK GEEN ZULU ZEGGEN!!!
Je moet honden nooit alleen laten met kinderen. Je moet geen enkel dier alleen laten met kinderen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:30 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoe goed en hoe kwaad je opvoed en het 9 van de 10 keer altijd goed gaat is het altijd opletten op die 1 van de 10. Terriers niet alleen maar ook andere honden. Ook al accepteren ze de nieuwkomer, toch kan een hond zijn natuurinstinct niet altijd onderdrukken. Dus het blijft opletten geblazen. Ik weet ook wel dat mensen soms er te gemakkelijk over denken, van dat doet die anders nooit.![]()
Het is overigens niet dat ik mijn Jack niet zou vertrouwen bij kinderen, het is meer voorzorg en zit er liever bij als ze bij jonge kinderen in de buurt is. Puur voorzorg! En ik weet dat ze drukte van kinderen en het aan de oren en staart trekken nou niet als prettig ervaart
En je kind je vervolgens op latere leeftijd vervloeken waarom je haar zo'n kut naam heb gegevenquote:
Alsof dat op dr geboorteakte komt te staanquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:34 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
En je kind je vervolgens op latere leeftijd vervloeken waarom je haar zo'n kut naam heb gegeven
Jaquote:
Je wilt 'm vast niet vertellen, hequote:Op woensdag 9 maart 2011 09:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Alsof dat op dr geboorteakte komt te staan
[..]
JaEen mooie
Korte
Met veel betekenis
Ik wil hem hier niet neerzetten aangezien er vrienden en familie mee lezen op het forumquote:
Verkeerd moment zeker om te zeggen dat ik vroeger gesandwiched werd door onze twee kattenquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Je moet honden nooit alleen laten met kinderen. Je moet geen enkel dier alleen laten met kinderen.![]()
Ik snap je voorzorg. Ik zou ook geen kinderen bij mijn dieren laten als ik er niet bij ben.
Onze eerste hond, Guusje, was er al toen ik uit het ziekenhuis kwam, ik werd voorgesteld, en vanaf dat moment mocht niemand bij mij komen, behalve mijn ouders, zonder dat Guusje het in de gaten hield en zelfs ging grommen. Guusje zou mij nooit iets aandoen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Je moet honden nooit alleen laten met kinderen. Je moet geen enkel dier alleen laten met kinderen.![]()
Ik snap je voorzorg. Ik zou ook geen kinderen bij mijn dieren laten als ik er niet bij ben.
Disturbing...mental...image...quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verkeerd moment zeker om te zeggen dat ik vroeger gesandwiched werd door onze twee kattenvanaf de dag dat ik geboren was hebben ze altijd bij mij in de box gelegen
Ik snap dat hele geslacht/naam geheim houden gedoe niet. Als je het zelf nog niet weet ok, maar als je zelf weet of het een jongen of een meisje is, en je weet de naam al, waarom dan niet delenquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil hem hier niet neerzetten aangezien er vrienden en familie mee lezen op het forum
Ik hoop dat onze kat dr straks echt gaan zien als soort van zusje.. Of iets waar ze op moet lettenquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verkeerd moment zeker om te zeggen dat ik vroeger gesandwiched werd door onze twee kattenvanaf de dag dat ik geboren was hebben ze altijd bij mij in de box gelegen
T was rode kort haar kater, kleine peu, zwarte langharige poesquote:
Mijn man wil dat graag.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik snap dat hele geslacht/naam geheim houden gedoe niet. Als je het zelf nog niet weet ok, maar als je zelf weet of het een jongen of een meisje is, en je weet de naam al, waarom dan niet delen
Ik snap hetquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil hem hier niet neerzetten aangezien er vrienden en familie mee lezen op het forum
Het gebeurt vaker ja. Maar het is met dieren gewoon altijd oppassen. Better safe than sorry. De dochter van mijn instructrice mag van mij ook niet alleen bij Rio komen, daar vertrouw ik hem gewoon niet voor, al heeft hij totaal geen kwaad in de zin.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar tegenover staan genoeg verhalen over dat het mis is gegaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onze eerste hond, Guusje, was er al toen ik uit het ziekenhuis kwam, ik werd voorgesteld, en vanaf dat moment mocht niemand bij mij komen, behalve mijn ouders, zonder dat Guusje het in de gaten hield en zelfs ging grommen. Guusje zou mij nooit iets aandoen.
quote:
quote:
quote:
Dank jullie welquote:
Die-hard.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel
Ben gister om 10 uur naar bed gegaanBen gewoon weer aan het werk
11% van de collega's stelt het ook op prijs als je toch komt als je ziek bent, de rest vindt je dom en is bang aangestoken te worden door jequote:Op woensdag 9 maart 2011 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb wel iedereen verder weggejaagd met m'n bacillen
Wat zullen ze dan blij zijn met mijquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
11% van de collega's stelt het ook op prijs als je toch komt als je ziek bent, de rest vindt je dom en is bang aangestoken te worden door je.
Wie is dat nou niet lieve Sammie?quote:
Dat is dan ook de reden dat ik gewoon op kantoor verschijnquote:
quote:
Ik doe niet aan naamclichees die iemand zijn/haar hele leven al moet aanhorenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |