altijdquote:
Ik ben blij dat jij het zegt en niet iemand die bij z'n volle verstand is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het zegt en niet iemand die bij z'n volle verstand is.
En voor jou:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
okquote:
ja hoor kom maarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:00 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb echt zoo last van me nek... iemand die een massage weg wilt geven?
Ik wil wel een piemel massage gevenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:00 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb echt zoo last van me nek... iemand die een massage weg wilt geven?
quote:
quote:
Altijd lekkerquote:
Dat klinkt redelijk gay....quote:
Het is een vrij normale procedure hoor.quote:
ik kan het beamenquote:
Ach er is ook een achteruit ingang tochquote:
En dat is geen Nederlandsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ach er is ook een achteruit ingang toch
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ach er is ook een achteruit ingang toch
je bent net optijdquote:
quote:
Voor?quote:
doe ff nog een uurtje wakker zijnquote:
Lol okequote:
Trustequote:
quote:
boeeeeeeequote:
Voel je je al wat beter?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Draakje connect automatisch als jij er uit bent. Ik ga optijd slapen namelijk.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Draakje connect automatisch als jij er uit bent. Ik ga optijd slapen namelijk.
quote:
jij bent viesquote:
Ja sorryquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:28 schreef dragems het volgende:
het is echt dood hier nu. wat is er aan de hand? echt dat voetbal?
Ja man, maar tis spanneeend! 3-1 #bararsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:28 schreef dragems het volgende:
het is echt dood hier nu. wat is er aan de hand? echt dat voetbal?
stel je aan man.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Damn die training net was heavy man
Ben je niet gewend heh werkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:28 schreef utopie het volgende:
[..]
stel je aan man.
mijn eerste werkdag. dat was pas heavy
neequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ben je niet gewend heh werken
Wanneer kom jij weer met je hardstyle en dubstep? Wil je wel eens horen draaienquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:28 schreef utopie het volgende:
[..]
stel je aan man.
mijn eerste werkdag. dat was pas heavy
gister net gedraaidquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:30 schreef strontboer het volgende:
[..]
Wanneer kom jij weer met je hardstyle en dubstep? Wil je wel eens horen draaien
Ja ik zag het ook, maar heb het toen net gemistquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:32 schreef utopie het volgende:
[..]
gister net gedraaidnu heb ik momenteel geen tijd meer
Alleen 's middags na 4u en 's avonds voor 10u. Maar dan zit de boel al vol helaasch
stond een tijdje geleden in het nieuwsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:34 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Alleen jij weet weer zo iets he dragems
quote:
zal mijn kut internet wel zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:37 schreef djkoelkast het volgende:
stilte al een heule tijd net
nu werkt t weer
Ik dacht hetzelfde over mijn internetquote:
ja lach maarquote:
Appels van Deenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:41 schreef djkoelkast het volgende:
niet miepen, ik word met de minuut zieker maar luister wel
hij is nu 17 dus gaat de goeie kant opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:41 schreef djkoelkast het volgende:
niet miepen, ik word met de minuut zieker maar luister wel
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:43 schreef djkoelkast het volgende:
Hij zingt:
I can't change, Mo no no no
Mono
Hoiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ben je niet gewend heh werken
Kom skaipenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:49 schreef teijezigterman het volgende:
Zomaar! Ik was helemaal niet voetbal aan het kijkenKom net thuis!
gewoon voetbalquote:
ncis was al 20 min eerder afgelopenquote:
goed hoor. zit weer vorm inquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:52 schreef Ragboer het volgende:
Drekkie, lekt alles lekker? Hoe staat het met je baard?
Inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
laat me raden: de club die jouw voorkeur had heeft niet gewonnen
ik heb hem ook al weer hoorquote:
Attention...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:53 schreef Rockiejj het volgende:
Haha, krijg net een DM van Mono
Ik ga stuk..
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:53 schreef Rockiejj het volgende:
Haha, krijg net een DM van Mono
Ik ga stuk..
nee joh is niet nodig. groeit snel genoeg manquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:54 schreef Viro het volgende:
[..]
zeker je afgeschoren baard met lijm vast geplakt
is onz niet fok. fok radio wou te pro doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:55 schreef poqpoq het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik het concept fokradio, echt in 1 woord Geweldig moet noemen!
dit is nog veel leuker, want iedereen kan dj wordenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:55 schreef poqpoq het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik het concept fokradio, echt in 1 woord Geweldig moet noemen!
kan niet, jij bent geen pinda of neger. Gebruik je stiekem haargroeimiddel ?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:54 schreef dragems het volgende:
[..]
nee joh is niet nodig. groeit snel genoeg man
ik ben een neger van binnen. je weet en zoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:56 schreef Viro het volgende:
[..]
kan niet, jij bent geen pinda of neger. Gebruik je stiekem haargroeimiddel ?
Dit is ONZ Radio.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:55 schreef poqpoq het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit is ONZ Radio.
radio door gebruikers voor gebruikers
sssssttttttt. Moet een geheim blijvenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zeggen dat viro een stinkneger is en dan kijken hoe snel je kunt wegrennen
Een omgekeerde bountyquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:57 schreef dragems het volgende:
[..]
ik ben een neger van binnen. je weet en zo
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit is ONZ Radio.
haha spamhoerrrrquote:
inderdaadquote:
ik kan heul niet wegrennen van een topic op een internetforumquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zeggen dat viro een stinkneger is en dan kijken hoe snel je kunt wegrennen
Geef die bitch een bana in haar bil tog haha ragboer mami bukke, breek haar kont in stukke xdquote:
hihi ja oke ONZ radio dan, nevertheless, geweldigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit is ONZ Radio.
met deze neger is alles mogelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:58 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
ik kan heul niet wegrennen van een topic op een internetforum
Leugenaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:59 schreef Myraela het volgende:
Spamhoertje, ik raad je aan te stoppen met dat linkje, anders gaat je account door de shredder.
Met vriendelijke groet,
Yvonne.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:59 schreef Hatsekiedee het volgende:
Fietsen stelen loont niet meer marrokanen proberen nu geld te verdienen door fok! vol te spammen
Fietsen stelen loont niet meer marrokanen proberen nu geld te verdienen door fok! vol te spammen
Zeker wetenquote:
Even muten idd, BEP is afvoerputje van de hedendaagse muziek, en dat wil wat zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:02 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zeker weten
Ik zit wel vaker ergens in (insert mom-joke)
buiten dat wordt het nog steeds o-ve-ral gedraaid en gebruikt, dus hoor je het waar dan ook 100x per dagquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Even muten idd, BEP is afvoerputje van de hedendaagse muziek, en dat wil wat zeggen.
ooit geprobeerd, was bijna mijn jongeheer kwijt, ik doe het nooit meerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:02 schreef teijezigterman het volgende:
[..]Ik zal haar wel willen besluipen
quote:
Dat was ik gemakshalve even vergeten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
buiten dat word het nog steeds o-ve-ral gedraaid en gebruikt, dus hoor je het waar dan ook 100x per dag
Das niet zo fijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:03 schreef Viro het volgende:
[..]
ooit geprobeerd, was bijna mijn jongeheer kwijt, ik doe het nooit meer
Nee, Will I Am ?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:04 schreef trekeennummertje het volgende:
Hahaha hoor ik nou gewoon alex klaasen? xD
zie je het al voor je: een vrouwelijke ninja die je achterna zit om je te verkrachten met je eigen monstercockquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:05 schreef Viro het volgende:
[..]
zie je het al voor je: een vrouwelijke ninja die je achterna zit om je te verkrachten met je eigen monstercock
Ik ga zo de vocals doen voor We Vallen Je Moeder Aanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind Kaasachtige substantie beter dan die rotzooi die BEP momenteel produceert.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind Kaasachtige substantie beter dan die rotzooi die BEP momenteel produceert.
Whut whut whutquote:
dat is waar ook. ONZ Radio bestaat vandaag precies 2 maandenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:07 schreef dockx het volgende:
WTF, kom er nu pas achter dat we 2 maanden alweer bestaan!!
Graag gedaan lieve schat!quote:
Ik doe alleen nog ajacieden van minimaal 25 jaar oudquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:08 schreef Viro het volgende:
[..]
wie wil vanaaf verwend worden door mono, moet wel een vrouwelijk fok!ster zijn
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe alleen nog ajacieden van minimaal 25 jaar oud![]()
Mono is beiden niet
Eej swa, ik neuk haar wel. Dan is ze geen maagd meer en hoer enzo...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geef die bitch een bana in haar bil tog haha ragboer mami bukke, breek haar kont in stukke xd
Hij is leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ken je dit niet? dit heeft in de top 40 gestaanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:11 schreef Oceanview het volgende:
opblaaspop
wat de neuk voor liedje is dit_!!!!
Top 40 luister ik niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ken je dit niet? dit heeft in de top 40 gestaan
mid jaren 90quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Top 40 luister ik niet.
en alstie heeft gestaan ik was even een hele periode (2 jaar) zonder muziek.
quote:Artiest: YouTube
Titel: Er is er een jarig hoera hoera!!
zo een beetje. sowieso bijna niks commercieelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
en je kent alleen muziek van daarna?
Wat lievv.quote:
alles wat ooit op cd/lp of mp3 is verkocht is commercieel hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
zo een beetje. sowieso bijna niks commercieel
Voed hem hier op met andere muziek dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
en je kent alleen muziek van daarna?
quote:
in mijn zin bedoel ik wat op mtv komt enzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
alles wat ooit op cd/lp of mp3 is verkocht is commercieel hoor
quote:
Indie kan heel goed zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Voed hem hier op met andere muziek dan.
Ja kick heb ik beter gemaakt, er komen vocals en dan ga ik hem masteren, en fx toevoegen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:21 schreef djkoelkast het volgende:
er moet nog een hoop aan gebeuren patje
je beat is te voorspelbaar, trekt het hele nummer naarvbenedenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja kick heb ik beter gemaakt, er komen vocals en dan ga ik hem masteren, en fx toevoegen.
Ja nou enquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
je beat is te voorspelbaar, trekt het hele nummer naarvbeneden
Niet? Beetje jammer?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja nou en, ik ben geen echte producer hè, ik doe dit puur voor de lol.
jammer, ik geef je opbouwende kritiek, doe er wat mee ipv "nou en".quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
je beat is te voorspelbaar, trekt het hele nummer naarvbeneden
En een remake met negers.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:24 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens verwacht ik wel een DJ Koelkast mixx van het nummer
Ik wil binnenkort ook eens wat proberen, maar dat wordt echt 10x slechter, want 0,0 ervaring, ik kan niet eens mixen. Maar heb een ietwat grappig idee in mijn hoofd.... maar als ik er over nadenk kan het alleen maar prut wordenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:25 schreef djkoelkast het volgende:
wij ook![]()
draakje start vanzelf
trusten kusje hai doei gr gr
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:25 schreef djkoelkast het volgende:
wij ook![]()
draakje start vanzelf
gr grquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:25 schreef djkoelkast het volgende:
wij ook![]()
draakje start vanzelf
Ik erger me er alleen een beetje aan dat elke keer als het nummer wordt gespeeld jij zegt wat er allemaal verkeerd aan is terwijl ik dit alleen voor de lol doe. Ik doe sowieso wel wat met je kritiek want heb ook aanpassingen gedaan na je kritiek. Voor de rest no hard feelings hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
jammer, ik geef je opbouwende kritiek, doe er wat mee ipv "nou en".
wut???quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik erger me er alleen een beetje aan dat elke keer als het nummer wordt gespeeld jij zegt wat er allemaal verkeerd aan is terwijl ik dit alleen voor de lol doe. Ik doe sowieso wel wat met je kritiek want heb ook aanpassingen gedaan na je kritiek. Voor de rest no hard feelings hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |