Dat is wel het beste in dit geval.quote:

Heen of terug tegenwind?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:03 schreef Maitje het volgende:
@Sine
Joe is gewoon eigenlijk hetzelfde als doei
Stomme rot wind btw

Rukwinden ook?quote:

Dan voelt de douche nog beter als je eenmaal thuis bent.quote:

Jupp.. ga ik nu even doen. Schoon fris en fruitigquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan voelt de douche nog beter als je eenmaal thuis bent.

Dit is al de derde dag dat ik niks ga doen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:05 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Hehe, vrijdag doe ik met je meeNiks doen for the win

quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:46 schreef Braamyo het volgende:
xD
niks doen vanwege een verkoudheid? Datklinkt een beetje drukkend

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Zwak...quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:45 schreef jankaas020 het volgende:
Mogge
[..]
Dit is al de derde dag dat ik niks ga doen...fokkin verkoudheid..
![]()

quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:52 schreef Braamyo het volgende:
En er zijn liefdesliedjes op de radiowat tof, wat onzettend tof !!!!
Die heb ik dan ook voor Maitje aangevraagd. Niet voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC

Jij werkt natuurlijk door als je neus leegloopt, je je eigen longen probeert op te hoesten en geen drugs nodig heb om hem volledig te spacen?quote:

Eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:56 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Jij werkt natuurlijk door als je neus leegloopt, je je eigen longen probeert op te hoesten en geen drugs nodig heb om hem volledig te spacen?

ow mijn fout, dat wist ik nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die heb ik dan ook voor Maitje aangevraagd. Niet voor jou.

Dat klonk ongeveer als hoe ik vorige week aan het werk wasquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:56 schreef jankaas020 het volgende:
Jij werkt natuurlijk door als je neus leegloopt, je je eigen longen probeert op te hoesten en geen drugs nodig heb om hem volledig te spacen?

Geeft niks.quote:

Dat is zeker zoquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:01 schreef jankaas020 het volgende:
Ik dus niet, ook geen kans om m'n collega's te besmetten. Op een schip is het natuurlijk een dichte ruimte, zit je met 150 man dicht op elkaar en de ventilatie die er is, daarvan wordt 70% gerecirculeerd.
Middagquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |